Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. CRM Analitycznego
1) Planowanie kampanii cross- i up-sellowych oraz retencyjnych skierowanych do Klientów Indywidualnych i Biznesowych.
2) Rozwój, administracja i nadzór techniczny nad systemem TRM (Teradata Relationship Manager)
3)Przygotowanie baz klientów pod kampanie - analiza potencjału - zapytania Teradata, SQL.
4)Przeprowadzanie testów systemu CRM, wdrażanie zmian, analiza błędów.
2) Rozwój, administracja i nadzór techniczny nad systemem TRM (Teradata Relationship Manager)
3)Przygotowanie baz klientów pod kampanie - analiza potencjału - zapytania Teradata, SQL.
4)Przeprowadzanie testów systemu CRM, wdrażanie zmian, analiza błędów.
Edukacja
Inne
Stała współpraca z producentem terminali internetowych ARTBoro - www.web-kiosk.eu
Założenie własnej działalności gospodarczej przy Akademicki m Inkubatorze Przedsiębiorczości. (obecnie zawieszona)
Założenie własnej działalności gospodarczej przy Akademicki m Inkubatorze Przedsiębiorczości. (obecnie zawieszona)
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
AIP WSISiZ
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Dzięki działalności AIP, każda młoda osoba do 30 roku życia, może prosto sprawdzić swój pomysł na bizn