Umiejętności
Edukacja dorosłych
Komunikacja
Pisanie treści
Copywriting
Redagowanie
Event Management
Fotografia eventów
Wydarzenia
Grafika
Adobe Lightroom
Zarządzanie
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Moodle
Struktura organizacyjna
Fotografia portretowa
PowerPoint
Prezi
Project Management
Wystąpienia publiczne
Social Media
Budowanie zepołu
Turystyka
Wolontariat
Fotografia ślubna
Wikimedia
Wikipedia
System Windows
Wordpress
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
organizacja konferencji, warsztatów, szkoleń
Fotografia cyfrowa wraz z obróbką zdjęć
organizacja eventów, wyjazdów integracyjnych oraz koncertów
samodzielne rozwiązywanie problemów
Asana
Prawo jazdy kat. B, praktyka w prowadzeniu samochodu
Zarządzanie NGO - non governmental organizations
Microsoft Excel - średnio zaawansowany
GIMP / Lightroom
Nonprofits
Zdolności organizacyjne, poczucie odpowiedzialności i analityczne myślenie. Ustalanie priorytetów
Łatwość pisania i redagowania tekstów
Microsoft Word - zaawansowany
Analityczne i kreatywne myślenie
GTD Getting Things Done
Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
JOOMLA CMS - poziom zaawansowany
Organizacje pozarządowe
Administracja w organizacjach pozarządowych
Nozbe
Umiejętność nauczania, prowadzenia szkoleń i prezentacji
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przewodniczący Rady Fundacji
Fundacja Mamy Wołomin
Społeczny nadzór nad działalnością Fundacji.
Wytyczanie głównych kierunków działalności Fundacji.
Ocena pracy Zarządu, przyjmowanie corocznych sprawozdań lub bilansu i udzielanie członkom Zarządu absolutorium.
Wspieranie działalności Fundacji poprzez nieodpłatne dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Wytyczanie głównych kierunków działalności Fundacji.
Ocena pracy Zarządu, przyjmowanie corocznych sprawozdań lub bilansu i udzielanie członkom Zarządu absolutorium.
Wspieranie działalności Fundacji poprzez nieodpłatne dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem.
główny specjalista ds. inicjatyw programowych
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Zarząd Główny (ZG PTTK)
W zakresie realizowanych działań znalazły się:
Poszukiwanie form dofinansowania, w tym współpraca z grantodawcami.
Koordynacja 4-6 projektów rocznie, w tym m.in. głównych przedsięwzięć PTTK kierowanych do dzieci i młodzieży. Przez okres zatrudnienia koordynowanie i współkoordynowanie łącznie około 50 projektów w edycjach kilku miesięcznych, rocznych i dwuletnich. Projekty realizowane ze środków JST, MEN, MSiT, MON, FIO, NFOŚiGW, UE. Budżety projektów od kilku tysięcy do około 500.000 złotych.
Analiza, ocena i akceptacja wniosków i sprawozdań merytoryczno-finansowych z wykonywania zadań realizowanych przez jednostki terenowe stowarzyszenia.
Organizacja spotkań, eventów, konferencji (od 10 do 2.500 uczestników jednorazowo).
Prowadzenie przetargów i negocjacji z zewnętrznymi dostawcami.
Bieżąca współpraca z resortami odpowiedzialnymi za sferę edukacji, kultury, turystyki.
Tworzenie i redagowanie aktów prawnych (uchwały, regulaminy, instrukcje).
Zainicjowanie, samodzielne utworzenie, a następnie (od 2009 roku) administrowanie techniczne i współtworzenie merytoryczne zawartości serwisu www.mlodziez.pttk.pl kierowanego do dzieci, młodzieży, opiekunów i rodziców.
Zbudowanie i bieżące administrowanie witryn www, kierowanych do członków i kadry stowarzyszenia, opartych na CMS Joomla!
Inicjacja, opracowanie koncepcji i koordynowanie realizacji (w tym organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego zespołu, kontakt z trenerami i podwykonawcami, realizacja zadań związanych z prowadzeniem i rozliczeniem zadania zaleconego) pięciu edycji Ogólnopolskiego Forum Młodzieżowych Liderów Turystyki, dofinansowanych ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. We wszystkich edycjach przeszkolono łącznie ponad 250 osób w wieku 17-35 lat.
Z ramienia Biura ZG PTTK udział w pracach Komitetu Organizacyjnego Centralnego Zlotu Młodzieży „Palmiry” (2011-2015), m.in.: wsparcie i konsultacje merytoryczne; kwestie uzyskania zgód i pozwoleń; współpraca ze współorganizatorami; zadania z zakresu przygotowania ofert, nadzoru nad realizacją, przygotowanie sprawozdań i rozliczeń zadań zaleconych (MON, MSiT). Rokrocznie w Zlocie udział bierze 2.000-2.500 osób.
Organizacja, prowadzenie warsztatów i szkoleń dla członków, kadry programowej i pracowników Towarzystwa.
Autorstwo i współautorstwo publikacji i wydawnictw.
Koordynacja, zarządzanie pracą grup wolontariuszy (od kilku- po ponad stuosobowe).
Stwarzanie warunków pracy zespołów, komisji doradczych ZG PTTK.
Założenie i bieżące prowadzenie od kilku lat profili PTTK na portalach społecznościowych (Facebook, YouTube).
Wdrożenie i bieżąca administracja „Serwisu informacyjnego PTTK”, comiesięcznego newslettera z informacjami z życia Towarzystwa.
Koordynowanie i samodzielny nadzór nad przygotowaniem nowej witryny internetowej Towarzystwa. Serwis jest oparty na CMS Joomla! Docelowo powinien skupić zawartość oddzielnych witryn tematycznych (około 40). Zakończono prace techniczne, przygotowano założenia merytoryczne dotyczące zasad wprowadzenia treści. Serwis oczekuje na uruchomienie.
Poszukiwanie form dofinansowania, w tym współpraca z grantodawcami.
Koordynacja 4-6 projektów rocznie, w tym m.in. głównych przedsięwzięć PTTK kierowanych do dzieci i młodzieży. Przez okres zatrudnienia koordynowanie i współkoordynowanie łącznie około 50 projektów w edycjach kilku miesięcznych, rocznych i dwuletnich. Projekty realizowane ze środków JST, MEN, MSiT, MON, FIO, NFOŚiGW, UE. Budżety projektów od kilku tysięcy do około 500.000 złotych.
Analiza, ocena i akceptacja wniosków i sprawozdań merytoryczno-finansowych z wykonywania zadań realizowanych przez jednostki terenowe stowarzyszenia.
Organizacja spotkań, eventów, konferencji (od 10 do 2.500 uczestników jednorazowo).
Prowadzenie przetargów i negocjacji z zewnętrznymi dostawcami.
Bieżąca współpraca z resortami odpowiedzialnymi za sferę edukacji, kultury, turystyki.
Tworzenie i redagowanie aktów prawnych (uchwały, regulaminy, instrukcje).
Zainicjowanie, samodzielne utworzenie, a następnie (od 2009 roku) administrowanie techniczne i współtworzenie merytoryczne zawartości serwisu www.mlodziez.pttk.pl kierowanego do dzieci, młodzieży, opiekunów i rodziców.
Zbudowanie i bieżące administrowanie witryn www, kierowanych do członków i kadry stowarzyszenia, opartych na CMS Joomla!
Inicjacja, opracowanie koncepcji i koordynowanie realizacji (w tym organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego zespołu, kontakt z trenerami i podwykonawcami, realizacja zadań związanych z prowadzeniem i rozliczeniem zadania zaleconego) pięciu edycji Ogólnopolskiego Forum Młodzieżowych Liderów Turystyki, dofinansowanych ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. We wszystkich edycjach przeszkolono łącznie ponad 250 osób w wieku 17-35 lat.
Z ramienia Biura ZG PTTK udział w pracach Komitetu Organizacyjnego Centralnego Zlotu Młodzieży „Palmiry” (2011-2015), m.in.: wsparcie i konsultacje merytoryczne; kwestie uzyskania zgód i pozwoleń; współpraca ze współorganizatorami; zadania z zakresu przygotowania ofert, nadzoru nad realizacją, przygotowanie sprawozdań i rozliczeń zadań zaleconych (MON, MSiT). Rokrocznie w Zlocie udział bierze 2.000-2.500 osób.
Organizacja, prowadzenie warsztatów i szkoleń dla członków, kadry programowej i pracowników Towarzystwa.
Autorstwo i współautorstwo publikacji i wydawnictw.
Koordynacja, zarządzanie pracą grup wolontariuszy (od kilku- po ponad stuosobowe).
Stwarzanie warunków pracy zespołów, komisji doradczych ZG PTTK.
Założenie i bieżące prowadzenie od kilku lat profili PTTK na portalach społecznościowych (Facebook, YouTube).
Wdrożenie i bieżąca administracja „Serwisu informacyjnego PTTK”, comiesięcznego newslettera z informacjami z życia Towarzystwa.
Koordynowanie i samodzielny nadzór nad przygotowaniem nowej witryny internetowej Towarzystwa. Serwis jest oparty na CMS Joomla! Docelowo powinien skupić zawartość oddzielnych witryn tematycznych (około 40). Zakończono prace techniczne, przygotowano założenia merytoryczne dotyczące zasad wprowadzenia treści. Serwis oczekuje na uruchomienie.
stażysta
Biuro Wystaw Artystycznych Wrocław - Galerie Sztuki Współczesnej
Udział w programie „Staże 2005” organizowanym przez Narodowe Centrum Kultury w Warszawie.
W ramach programu uczestnictwo w warsztatach szkoleniowych nt. zarządzania kulturą oraz staż w instytucji kultury: BWA Wrocław - Galerie Sztuki Współczesnej, Galeria Design.
W trakcie stażu współpraca przy organizacji wystaw, organizacja wernisaży, opieka nad ekspozycjami - żywy kontakt z osobami zwiedzającymi ekspozycje oraz klientami Galerii.
W ramach programu uczestnictwo w warsztatach szkoleniowych nt. zarządzania kulturą oraz staż w instytucji kultury: BWA Wrocław - Galerie Sztuki Współczesnej, Galeria Design.
W trakcie stażu współpraca przy organizacji wystaw, organizacja wernisaży, opieka nad ekspozycjami - żywy kontakt z osobami zwiedzającymi ekspozycje oraz klientami Galerii.
podinspektor
Urząd Miasta Lublin, Kancelaria Prezydenta – Biuro Promocji
Płatny staż - nagroda w V edycji konkursu „Najlepsi u najlepszych” organizowanego przez Biuro Karier Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Konkursowe opracowanie było najlepszym projektem marketingowym miasta. Elementy ówczesnej strategii zostały wprowadzone w życie i wykorzystywane są do dnia dzisiejszego.
W okresie zatrudnienia organizacja eventów, imprez promocyjnych, konferencji. Współpraca przy redagowaniu folderów informacyjno-promocyjnych, tekstów prasowych. Wykonywanie reportaży fotograficznych, praca w biurze, obsługa interesantów.
W okresie zatrudnienia organizacja eventów, imprez promocyjnych, konferencji. Współpraca przy redagowaniu folderów informacyjno-promocyjnych, tekstów prasowych. Wykonywanie reportaży fotograficznych, praca w biurze, obsługa interesantów.
Szkolenia i kursy
III 2014 seminarium „Fundraising: fakty i mity”, organizator Fundacja Akademia Organizacji Obywatelskich (12 godzin)
I 2014 seminarium „Jak zarządzać sobą? Zarządzanie samorozwojem jako kompetencja menedżerska”, organizator Fundacja Akademia Organizacji Obywatelskich (6 godzin)
VI 2012 szkolenie „Komunikacja i zarządzanie informacją w zespole”, organizator Collegium Civitas (12 godzin)
XII 2011 szkolenie „Moje pierwsze kontakty z biznesem”, organizator Federacja Mazowia (8 godzin)
IX 2011 szkolenia „Marka, pozycjonowanie, budowanie strategii marketingowej i badania marketingowe w turystyce”, organizator ECORYS i Polska Organizacja Turystyczna (16 godzin)
III 2011 szkolenie z zakresu tworzenia stron internetowych: HTML, CSS, System CMS Joomla, w ramach programu „Akademia efektywnego działania NGO”, organizator Fundacja AKAT (30 godzin)
II 2011 warsztaty „Skuteczna komunikacja administracji publicznej i organizacji pozarządowych z otoczeniem zewnętrznym”, organizator Collegium Civitas (32 godziny)
I 2011 szkolenie „Dofinansowanie projektów edukacyjnych przez NFOŚiGW w 2011 roku – zasady aplikowania o środki”, organizator Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (8 godzin)
X 2010 „Szkolenie z zakresu zarządzania dla liderów organizacji pozarządowych”, w ramach programu „Akademia efektywnego działania NGO”, organizator Fundacja AKAT (40 godzin)
II-VI 2009 „Kierownik projektu finansowanego z Funduszy Europejskich”, kurs szkoleniowy, organizator Studium Prawa Europejskiego (120 godzin)
V 2008 szkolenie „Technika projektowania – projekty miękkie, w ramach programu Polskie Regiony w Europejskiej Przestrzeni Kulturowej”, organizator Narodowe Centrum Kultury (20 godzin)
IV 2008 „Zasady aplikowania o środki krajowe na realizację projektów z zakresu edukacji ekologicznej w NFOŚiGW”, organizator Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (8 godzin)
IX 2007 Program Unii Europejskiej „Młodzież w działaniu”, organizator Narodowa Agencja Programu „Młodzież w działaniu” (8 godzin)
XI 2006 „Skąd finansować projekty? Źródła finansowania organizacji pozarządowych, w tym Program Operacyjny Kapitał Ludzki”, organizator Invent. Grupa Doradztwa i Treningu (8 godzin)
VIII 2006 „Mechanizmy Finansowe – od wniosku do studium wykonalności”, organizator Instytut Edukacji Europejskiej (16 godzin)
IX-XI 2005 „Dobry projekt szansa dla rozwoju regionów – szkolenia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”, organizator Ministerstwo Gospodarki i Pracy (40 godzin)
VI 2005 „Warsztaty szkoleniowe nt. zarządzania kulturą”, organizator Instytut im. Adama Mickiewicza (Narodowe Centrum Kultury) (22 godziny)
XI 2004 „Natura 2000 Seminar. International Friends of Nature”, Srbsko, Czechy.
IV 2004 Szkolenie przewodników turystycznych po Roztoczańskim Parku Narodowym, organizator Roztoczański Park narowy, (8 godzin).
2002-2003 Przygotowanie do pracy z dziećmi, dodatkowy kurs pedagogiczny podczas studiów licencjackich.
VI 2002 Trening dla trenerów z zakresu turystyki, organizator Ministerstwo Gospodarki (16 godzin)
I 2014 seminarium „Jak zarządzać sobą? Zarządzanie samorozwojem jako kompetencja menedżerska”, organizator Fundacja Akademia Organizacji Obywatelskich (6 godzin)
VI 2012 szkolenie „Komunikacja i zarządzanie informacją w zespole”, organizator Collegium Civitas (12 godzin)
XII 2011 szkolenie „Moje pierwsze kontakty z biznesem”, organizator Federacja Mazowia (8 godzin)
IX 2011 szkolenia „Marka, pozycjonowanie, budowanie strategii marketingowej i badania marketingowe w turystyce”, organizator ECORYS i Polska Organizacja Turystyczna (16 godzin)
III 2011 szkolenie z zakresu tworzenia stron internetowych: HTML, CSS, System CMS Joomla, w ramach programu „Akademia efektywnego działania NGO”, organizator Fundacja AKAT (30 godzin)
II 2011 warsztaty „Skuteczna komunikacja administracji publicznej i organizacji pozarządowych z otoczeniem zewnętrznym”, organizator Collegium Civitas (32 godziny)
I 2011 szkolenie „Dofinansowanie projektów edukacyjnych przez NFOŚiGW w 2011 roku – zasady aplikowania o środki”, organizator Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (8 godzin)
X 2010 „Szkolenie z zakresu zarządzania dla liderów organizacji pozarządowych”, w ramach programu „Akademia efektywnego działania NGO”, organizator Fundacja AKAT (40 godzin)
II-VI 2009 „Kierownik projektu finansowanego z Funduszy Europejskich”, kurs szkoleniowy, organizator Studium Prawa Europejskiego (120 godzin)
V 2008 szkolenie „Technika projektowania – projekty miękkie, w ramach programu Polskie Regiony w Europejskiej Przestrzeni Kulturowej”, organizator Narodowe Centrum Kultury (20 godzin)
IV 2008 „Zasady aplikowania o środki krajowe na realizację projektów z zakresu edukacji ekologicznej w NFOŚiGW”, organizator Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (8 godzin)
IX 2007 Program Unii Europejskiej „Młodzież w działaniu”, organizator Narodowa Agencja Programu „Młodzież w działaniu” (8 godzin)
XI 2006 „Skąd finansować projekty? Źródła finansowania organizacji pozarządowych, w tym Program Operacyjny Kapitał Ludzki”, organizator Invent. Grupa Doradztwa i Treningu (8 godzin)
VIII 2006 „Mechanizmy Finansowe – od wniosku do studium wykonalności”, organizator Instytut Edukacji Europejskiej (16 godzin)
IX-XI 2005 „Dobry projekt szansa dla rozwoju regionów – szkolenia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”, organizator Ministerstwo Gospodarki i Pracy (40 godzin)
VI 2005 „Warsztaty szkoleniowe nt. zarządzania kulturą”, organizator Instytut im. Adama Mickiewicza (Narodowe Centrum Kultury) (22 godziny)
XI 2004 „Natura 2000 Seminar. International Friends of Nature”, Srbsko, Czechy.
IV 2004 Szkolenie przewodników turystycznych po Roztoczańskim Parku Narodowym, organizator Roztoczański Park narowy, (8 godzin).
2002-2003 Przygotowanie do pracy z dziećmi, dodatkowy kurs pedagogiczny podczas studiów licencjackich.
VI 2002 Trening dla trenerów z zakresu turystyki, organizator Ministerstwo Gospodarki (16 godzin)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
Kradzież miejsc, myśli, czasu i zamykanie ich w klatkach fotograficznych. Kłus nożnie po lasach i parkach. Galop dwukołowcem po polach i bezdrożach. Cwał końmi mechanicznymi po Polsce w budowie. Odwiedzanie mało znanych zakątków naszego kraju. Geocaching, czyli zabawa w Indiana Jones z GPS-em. Czytanie literatury fikcji, faktu, powagi i absurdu. Czynienie Wikipedii lepszą, z poziomu uprawnień redaktora.
Typografia.
Typografia.
Organizacje
Studenckie Koło Naukowe Kulturoznawców UMCS w Lublinie (2000-2005, skarbnik)
Grupa Projekt w Lublinie (2001-2005, współzałożyciel)
Fundacja Fundusz Lokalny Ziemi Biłgorajskiej w Biłgoraju (2000-2005, wolontariusz)
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze (członkostwo od 1994, od 2001 członek zarządu oddziału i działalność na szczeblu ogólnopolskim, od 2013 członek Władz Naczelnych)
Grupa Projekt w Lublinie (2001-2005, współzałożyciel)
Fundacja Fundusz Lokalny Ziemi Biłgorajskiej w Biłgoraju (2000-2005, wolontariusz)
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze (członkostwo od 1994, od 2001 członek zarządu oddziału i działalność na szczeblu ogólnopolskim, od 2013 członek Władz Naczelnych)
Inne
ZAINTERESOWANIA
Nowe technologie. Media społecznościowe. Prawo autorskie. Otwarte zasoby (domena publiczna, wolne i otwarte licencje).
Nowe technologie. Media społecznościowe. Prawo autorskie. Otwarte zasoby (domena publiczna, wolne i otwarte licencje).
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Artisteer
Artisteer to narzędzie do szybkiego tworzenia szablonów i designu do najpopularniejszych CMSów i blogów: WordPress, Drupal, Joomla, Bloger, DotNetNuke. Zresztą sami zobaczcie...
Dotacje dla Stowarzyszeń i Fundacji inna pomoc dla NGO
Grupa dla osób i instytucji wspierających Organizacje Pozarządowe oraz dla Fundacji i Stowarzyszeń, które szukają partnerów z innych sektorów.
FIO
Grupa osób realizujących projekty w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
Fundacja
Wymiana doświadczeń i dyskusje o Organizacjach Pozarządowych, którym poświęcamy serce i czas.
Fundacje i inne organizacje...
Grupa powstała z myślą o dzieleniu się pomysłami, radami, wspomnieniami i wieloma innymi rzeczami. SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO GRUPY.