Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
nastawienie na cel
Umiejętności komunikacyjne
Nastawienie na klienta
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
skuteczność i wytrwałość w dążeniu do celu
motywowanie i rozwój pracowników
Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów
Wiarygodność
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
P.O. Kierownika Regionalnego
Wirtualna Polska Media
Kierowanie pracą regionalnego zespołu sprzedażowego.
Wyznaczanie i monitoring celów sprzedażowych, kreowanie rozwiązań pomagających te cele osiągać.
Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie, przygotowanie i kontrola realizacji planów sprzedaży.
Odpowiadanie za wykonanie planów sprzedaży w regionie.
Planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy,
Analiza działania konkurencji na rynku i rekomendacja zmian w polityce sprzedaży.
Opracowywanie raportów i analiz sprzedaży na zlecenie zwierzchników.
Współpraca z innymi regionalnymi kierownikami sprzedaży w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży poprzez wymianę informacji na temat rynku i konkurencji.
Koordynacja i kontrola pracy zespołu sprzedaży:
- szkolenie i motywacja pracowników,
- analiza raportów sprzedaży i rozliczanie podległych menedżerów okręgowych i przedstawicieli handlowych z wykonanych zadań.
Współpraca z innymi działami w celu skutecznej realizacji planów i strategii firmy.
Wyznaczanie i monitoring celów sprzedażowych, kreowanie rozwiązań pomagających te cele osiągać.
Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie, przygotowanie i kontrola realizacji planów sprzedaży.
Odpowiadanie za wykonanie planów sprzedaży w regionie.
Planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy,
Analiza działania konkurencji na rynku i rekomendacja zmian w polityce sprzedaży.
Opracowywanie raportów i analiz sprzedaży na zlecenie zwierzchników.
Współpraca z innymi regionalnymi kierownikami sprzedaży w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży poprzez wymianę informacji na temat rynku i konkurencji.
Koordynacja i kontrola pracy zespołu sprzedaży:
- szkolenie i motywacja pracowników,
- analiza raportów sprzedaży i rozliczanie podległych menedżerów okręgowych i przedstawicieli handlowych z wykonanych zadań.
Współpraca z innymi działami w celu skutecznej realizacji planów i strategii firmy.
Account Manager
Współpraca z Klientami bezpośrednimi i agencjami.
Wyszukiwanie nowych kontaktów i zleceń reklamowych. Sprzedaż kampanii internetowych we wszelkich modelach rozliczeniowych (CPM, FF, CPC etc), przygotowanie akcji specjalnych w serwisach Grupy Wirtualna Polska i Money.pl, realizacja kampanii display, mobile, mailingów, reklamy video i audio, Przygotowywanie i prezentowanie ofert, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów, raportowanie, utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami.
Wyszukiwanie nowych kontaktów i zleceń reklamowych. Sprzedaż kampanii internetowych we wszelkich modelach rozliczeniowych (CPM, FF, CPC etc), przygotowanie akcji specjalnych w serwisach Grupy Wirtualna Polska i Money.pl, realizacja kampanii display, mobile, mailingów, reklamy video i audio, Przygotowywanie i prezentowanie ofert, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów, raportowanie, utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami.
New Business Manager
Współpraca z Klientami bezpośrednimi, wyszukiwanie nowych kontaktów i zleceń reklamowych. Sprzedaż kampanii internetowych w modelach CPM, FF, przygotowanie akcji specjalnych w serwisach biznesowych i lifestyleowych Grupy Money.pl, przygotowywanie i prezentowanie ofert, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów.
Sales Executive
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. (miesięcznik Forbes, Forbes.pl)
Pozyskiwanie kontraktów reklamowych, obsługa Klientów agencyjnych, domów mediowych, Klientów bezpośrednich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami. Sprzedaż i koordynacja akcji specjalnych, sponsoringów, konferencji, reklam internetowych i mobilnych. Zarządzanie projektami.
Starszy Specjalista ds. Reklamy
aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych, sprzedaż i koordynacja akcji specjalnych, eventów, sponsoringów, internetu. Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Domami Mediowymi i klientami bezpośrednimi (m.in. bankowość, motoryzacja, telekomy)
Szkolenia i kursy
Profesjonalna obsługa Klienta – Grupa Training Consulting.
Negocjacje dla Sprzedających – Katarzyna Korpolewska Profesja Consulting.
Business Relations, Podtrzymanie Dobrych Relacji z Klientem – Katarzyna Korpolewska Profesja Consulting.
Negocjacje dla Sprzedających – Katarzyna Korpolewska Profesja Consulting.
Business Relations, Podtrzymanie Dobrych Relacji z Klientem – Katarzyna Korpolewska Profesja Consulting.
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Sprzedaz - Zakup Mediów
Grupa dla ludzi, którzy zajmują się Sprzedaża - Zakupem Mediów. Miejsce wymiany doświadczen i kontaktów.