Umiejętności
Angielski
Legal Translation
MySQL
Marketing internetowy
Praca w zespole
tłumaczenia
XHTML
E-mail marketing
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Manager/Trener
GetResponse sp. z o.o.
* obsługa kluczowych klientów w języku angielskim (rynek międzynarodowy) i polskim,
* konsultacje, zarządzanie kontami dedykowanej platformy GetResponse360,
* opracowywanie strategii i optymalizacja kampanii email marketingowych dla klientów,
* dbanie o dostarczalność wiadomości, monitorowanie reputacji serwerów,
* odpowiedzi na zapytania klientów z zakresu serwisu GetResponse360,
* rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
* obsługa systemów informatycznych związanych z GetResponse360,
* praca na bazach danych (SQL) i logach,
* diagnozowanie ewentualnych błędów w programach,
* testy oprogramowania,
* współpraca z innymi działami firmy,
* współpraca z dostawcami skrzynek pocztowych na świecie (Yahoo!, Hotmail, AOL, Gmail) i w Polsce,
* identyfikacja potrzeb szkoleniowych i prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
* konsultacje, zarządzanie kontami dedykowanej platformy GetResponse360,
* opracowywanie strategii i optymalizacja kampanii email marketingowych dla klientów,
* dbanie o dostarczalność wiadomości, monitorowanie reputacji serwerów,
* odpowiedzi na zapytania klientów z zakresu serwisu GetResponse360,
* rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
* obsługa systemów informatycznych związanych z GetResponse360,
* praca na bazach danych (SQL) i logach,
* diagnozowanie ewentualnych błędów w programach,
* testy oprogramowania,
* współpraca z innymi działami firmy,
* współpraca z dostawcami skrzynek pocztowych na świecie (Yahoo!, Hotmail, AOL, Gmail) i w Polsce,
* identyfikacja potrzeb szkoleniowych i prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
Email Marketing Specialist
GetResponse Sp. z o.o.
* obsługa kluczowych klientów w języku angielskim (rynek międzynarodowy) i polskim,
* konsultacje, zarządzanie kontami dedykowanej platformy GetResponse360,
* opracowywanie strategii i optymalizacja kampanii email marketingowych dla klientów,
* dbanie o dostarczalność wiadomości, monitorowanie reputacji serwerów,
* odpowiedzi na zapytania klientów z zakresu serwisu GetResponse360,
* rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
* obsługa systemów informatycznych związanych z GetResponse360,
* praca na bazach danych (SQL) i logach,
* diagnozowanie ewentualnych błędów w programach,
* testy oprogramowania,
* współpraca z innymi działami firmy,
* współpraca z dostawcami skrzynek pocztowych na świecie (Yahoo!, Hotmail, AOL, Gmail) i w Polsce,
* konsultacje, zarządzanie kontami dedykowanej platformy GetResponse360,
* opracowywanie strategii i optymalizacja kampanii email marketingowych dla klientów,
* dbanie o dostarczalność wiadomości, monitorowanie reputacji serwerów,
* odpowiedzi na zapytania klientów z zakresu serwisu GetResponse360,
* rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
* obsługa systemów informatycznych związanych z GetResponse360,
* praca na bazach danych (SQL) i logach,
* diagnozowanie ewentualnych błędów w programach,
* testy oprogramowania,
* współpraca z innymi działami firmy,
* współpraca z dostawcami skrzynek pocztowych na świecie (Yahoo!, Hotmail, AOL, Gmail) i w Polsce,
Customer Support Specialist / Specjalista ds. Obsługi Klientów
GetResponse Sp. z o.o.
* obsługa klientów w języku angielskim (rynek międzynarodowy) i polskim,
* udział w tworzeniu serwisu ClickMeeting.com,
* odpowiedzi na zapytania klientów z zakresu serwisu GetResponse oraz ClickMeeting,
* rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
* obsługa systemów informatycznych związanych z GetResponse i ClickMeeting,
* diagnozowanie ewentualnych błędów w programach,
* testy oprogramowania,
* wykonywanie tłumaczeń z j. angielskiego na j. polski i odwrotnie,
* współpraca z innymi działami firmy,
* udział w tworzeniu serwisu ClickMeeting.com,
* odpowiedzi na zapytania klientów z zakresu serwisu GetResponse oraz ClickMeeting,
* rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
* obsługa systemów informatycznych związanych z GetResponse i ClickMeeting,
* diagnozowanie ewentualnych błędów w programach,
* testy oprogramowania,
* wykonywanie tłumaczeń z j. angielskiego na j. polski i odwrotnie,
* współpraca z innymi działami firmy,
Specjalista ds. Obsługi Klienta w TCOK
* odbieranie telefonów i pomoc klientom Banku,
* przyjmowanie wniosków telefonicznych,
* rozwiązywanie reklamacji,
* telefoniczna sprzedaż produktów bankowych,
* obsługa systemów informatycznych w zakresie pracy zespołu,
* współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku,
* przyjmowanie wniosków telefonicznych,
* rozwiązywanie reklamacji,
* telefoniczna sprzedaż produktów bankowych,
* obsługa systemów informatycznych w zakresie pracy zespołu,
* współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku,
Szkolenia i kursy
* szkolenie "Obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem" ("Customer service and dealing with difficult customers") prowadzone przez Akademię Edukacji Regionalnej (potwierdzone certyfikatem)
* szkolenia nt. obługi klienta,
* szkolenia sprzedażowe na licencji firmy Achieve Global (potwierdzone certyfikatem)
* szkolenia produktowe z oferty GE Money Banku,
* szkolenie obsługowo-sprzedażowe "Give'em the pickle",
* szkolenia nt. obługi klienta,
* szkolenia sprzedażowe na licencji firmy Achieve Global (potwierdzone certyfikatem)
* szkolenia produktowe z oferty GE Money Banku,
* szkolenie obsługowo-sprzedażowe "Give'em the pickle",
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Zainteresowania
* Informatyka/komputery,
* Angielski,
* Samodoskonalenie/rozwój osobisty,
* Majsterkowanie,
* Angielski,
* Samodoskonalenie/rozwój osobisty,
* Majsterkowanie,
Inne
* podstawy MySQL
* podstawy PHP
* podstawy HTML
* umiejętność obsługi Adobe Photoshop
* podstawy PHP
* podstawy HTML
* umiejętność obsługi Adobe Photoshop
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Majsterkowanie Technika Narzędzia
Grupa poświęcona budowaniu własnego warsztatu technicznego, plastycznego, ciekawym projektom technicznym, wszelkim majsterkowiczom którzy pragną wymienić się swoją wiedzą lub szukają porady
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem