Paweł Woźniakowski

Paweł Woźniakowski

Kierownik Działu Kongresów i Konferencji
Pabianice, łódzkie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PHIN Consulting Sp. zo.o.
Kierownik Działu Kongresów i Konferencji/Prokurent
Kierowanie pracami zespołu odpowiedzialnego za organizowanie Konferencji i Kongresów, przygotowywanie ofert przetargowych na organizację Konferencji i Kongresów, realizację projektów promocyjnych dofinansowanych ze środków UE

- Organizacja III Konferencji Naukowej Towarzystwa Chirurgów Polskich: "Chirurgia 2012-co nowego??" 30-31 III 2012r.
(udział blisko 500 uczestników z kraju i zagranicy)

Zakres obowiązków:
Przygotowanie i sprzedaż pakietów sponsorskich; pozyskiwanie sponsorów Konferencji; bieżący kontakt z przedstawicielami firm farmaceutycznych; przygotowanie miejsca konferencyjnego; negocjacje z podwykonawcami; przygotowanie materiałów konferencyjnych; czuwanie nad prawidłowym przebiegiem Konferencji.
PHIN Consulting Sp. zo.o.
Koordynator Działu Kongresów i Konferencji
Koordynacja i udział w pracach zespołu odpowiedzialnego za powierzone zadania (kompleksowa organizacja i obsługa konferencji, przygotowywanie ofert przetargowych na organizację konferencji, realizacja projektów promocyjnych oraz szkoleniowych)

- 65 Kongres Towarzystwa Chirurgów Polskich 14-17 IX 2011r.
(udział blisko 2300 uczestników z kraju i zagranicy)

Zakres obowiązków:
Przygotowanie i sprzedaż pakietów sponsorskich dla firm; bieżący kontakt ze sponsorami Kongresu; przygotowanie miejsca Kongresowego; komputerowa rejestracja uczestników; gromadzenie abstraktów; przygotowanie i zarządzanie stroną internetową www.tchp65.pl (m.in. aktualizacja strony, redagowanie tekstów); rekrutacja i koordynowanie pracy wolontariuszy (120 osób); rezerwacja hoteli dla uczestników, gości honorowych i VIP-ów; negocjowanie z podwykonawcami i koordynacja ich pracy ; przygotowanie materiałów kongresowych (współpraca z grafikiem, drukarniami, agencjami reklamowymi); koordynowanie imprez towarzyszących; współpraca z firmami farmaceutycznymi; koordynowanie kampanii promocyjnej; rozliczenia finansowe (fakturowanie); współpraca z prelegentami z Polski i z zagranicy; czuwanie nad prawidłowym przebiegiem Kongresu

- Organizacja Międzynarodowego Sympozjum Proktologicznego 14 IX 2011r.
(udział blisko 250 uczestników z kraju i zagranicy)

Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie sponsorów; bieżący kontakt i współpraca z firmami będącymi sponsorami Sympozjum; promocja Sympozjum (promocja wydarzenia w mediach, współpraca z patronami medialnymi); rozliczenia finansowe (budżetowanie, fakturowanie); czuwanie nad prawidłowym przebiegiem Sympozjum

- Koordynator projektu: "Świętokrzyska Akademia Chirurgii Małoinwazyjnej z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania"

- Realizacja projektu promocyjnego: "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Żagań" II 2011r.-IV 2012r.

Zakres obowiązków:
przygotowanie projektów graficznych materiałów promocyjnych, negocjowanie z podwykonawcami (drukarnie, agencje reklamowe), przygotowanie artykułów prasowych do gazet lokalnych, stworzenie i aktualizowanie strony internetowej, monitorowanie postępów realizacji projektu oraz czuwanie nad budżetem projektu

- Organizacja II Konferencji Naukowej Towarzystwa Chirurgów Polskich "Chirurgia 2011-co nowego??" 19-20 II 2011r.
(udział blisko 350 uczestników z kraju i zagranicy)

Zakres obowiązków:
Przygotowanie i sprzedaż pakietów sponsorskich dla sponsorów konferencji; bieżący kontakt z przedstawicielami firm farmaceutycznych; rejestracja uczestników konferencji; przygotowanie miejsca konferencyjnego; negocjowanie z podwykonawcami; aktualizowanie strony internetowej; przygotowanie materiałów konferencyjnych (grafika); czuwanie nad prawidłowym przebiegiem konferencji.
PHIN Consulting Sp. zo.o.
Młodszy Specjalista ds. Szkoleń i Projektów UE
+ Koordynacja, organizacja i realizacja szkoleń współfinansowanych ze środków EFS w ramach Poddziałania 8.1.1:

- nadzór nad prawidłową realizacją rzeczową projektu,
- wybór podwykonawców, opracowanie procedur,
- tworzenie dokumentacji merytorycznej projektu (wzorów umów z podwykonawcami),
- tworzenie dokumentacji rekrutacyjnej: formularza zgłoszeniowego, deklaracji uczestnictwa, umów z uczestnikami, regulaminu uczestnictwa itp.,
- prowadzenie dokumentacji formalnej i merytorycznej projektu,
- reprezentowanie Beneficjenta przed IP,
- reprezentowanie Beneficjenta podczas kontroli projektu,
- zarządzanie kampanią promocyjną i rekrutacyjną projektu,
- stały monitoring działań projektowych,
- bieżący kontakt z podwykonawcami,
- organizacja techniczna szkoleń,
- administracja szkoleń,
- administrowanie strony internetowej projektu,

+ Przygotowywanie ofert konkursowych i przetargowych,
+ Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych.

Szkolenia i kursy

2011
- Excel;
- Integracja i praca w zespole: komunikacja+tworzenie zespołów i zarządzanie zespołami, zarządzanie czasem i zadaniami.

2010
- Prezentacja i autoprezentacja;
- Telemarketing:
- Budowanie relacji z klientem;
- Negocjacje handlowe;
- Obsługa trudnego klienta;
- Kurs szybkiego czytania i bezwzrokowego pisania na klawiaturze.

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Zainteresowania

- Żeglarstwo
- Motoryzacja
- Turystyka górska (Bieszczady)

Inne

Umiejętności:
-Obsługa pakietu MS Office: MS Word, MS Excel , MS Power Point, MS Project;

- Obsługa urządzeń biurowych;

-Prawo jazdy: kategoria „B”

Mocne strony: komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres, umiejętność szybkiego uczenia się, asertywność

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.