Paweł Wolanin

Doradca Klienta/ handlowiec/ logistyka
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikatywność Prawo jazdy kat B Znajomość Programu CRM znajomość obsługi systemów operacyjnych Windows znajomość obsługi programów Microsoft Office w stopniu bardzo dobrym znajomość programu humansoft HermesSQL,

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Leroy Merlin  Polska
Doradca klienta (I-szy etap)
- obsługa klient
- współpraca z dostawcami
- uczestnictwo w szkoleniach przygotowujących do objęcia stanowiska Koordynator
ds. sprzedaży
- realizacja projektu handlowego
Logo
Biuro obsługi klienta, dział logistyka
Saito Polska Sp. z o.o.
- prowadzenie i organizacja biura,
- przyjmowanie i realizacja zamówień klientów,
- organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze obsługi
klienta,
- wystawianie faktur sprzedaży, rejestracja faktur kosztowych,
- bieżąca obsługa przychodzących zgłoszeń telefonicznych i mailowych,
- przygotowywanie dokumentacji do biura rachunkowego i bieżąca współpraca z
biurem,
- reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami instytucjonalnymi,
- wsparcie działu produkcji w procesie realizacji zamówień.
Logo
Handlowiec - doradca techniczny
Saito Polska Sp. z o.o.
- realizacja celów sprzedażowych,
- aktywne pozyskiwanie i obsługa bieżąca klientów instytucjonalnych,
- prowadzenie rozmów handlowych, prezentacji, negocjacji oraz budowa relacji z
klientami,
- aktualizacja danych i raportowanie w CRM.
Logo
Technik prac biurowych
Staż w biurze senatorskim Senatora RP
- obsługa sekretariatu kancelarii, korespondencji pocztowej i kurierskiej,
- zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów,
- organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
Logo
Asystent w dziale handlowym
ABC Direct Contact Sp. z o. o. w Markach - praktyki zawodowe
- pomoc w pozyskiwaniu klientów,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
- tworzenie baz danych.

Szkolenia i kursy

- ukończone szkolenie handlowe Toptrade „Sztuka profesjonalnego handlu”,
- ukończone szkolenie „Standardy Obsługi Klienta”,
- ukończone szkolenie „Trudne sytuacje w handlu”,
- kurs języka angielskiego w Axon System Kraków (4-ro miesięczny).

Edukacja

Logo
Ekonomia, spec. marketing i zarządzanie (stacjonarne), magisterskie
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Logo
Ekonomia, spec. marketing i zarządzanie (stacjonarne), licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

- sport,
- polityka,
- wędkarstwo,
- turystyka.

Grupy

Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.