Paweł Witowski

Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Instytucjonalnej, Bank Pocztowy S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Bank Pocztowy S.A.
Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Instytucjonalnej
- Nadzór merytoryczny nad działaniami sieci sprzedaży Banku i komórkami organizacyjnymi departamentu, w zakresie obsługi podmiotów gospodarczych i generowaniu wyników biznesowych,
- Zapewnienie realizacji wyznaczonych planów sprzedaży oraz dedykowanych celów finansowych.
- Inicjowanie oraz udział w procesie tworzenia i modyfikacji produktów bankowych przeznaczonych dla podmiotów gospodarczych oraz procesów ich obsługi, w tym procesu kredytowego,
- Odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie planu finansowego oraz planu sprzedaży produktów dla podmiotów gospodarczych,
- Odpowiedzialność za prawidłowy podział planów finansowych i sprzedażowych na komórki wewnętrzne Departamentu, w tym Regiony Sprzedaży
Bank BNP Paribas
Dyrektor ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Dyrektor ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw
• Realizacja budżetu w obszarze MSP i MIKRO,
• Wyznaczanie polityki sprzedażowej w Regionie poprzez:
- ustalanie budżetu do realizacji w regionie na dany rok obrotowy
- koordynowanie działań sprzedażowych oraz realizacji planów sprzedażowych
- coaching pracowników w celu realizacji zadań sprzedażowych,
• Podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji decyzyjnych,
• Podejmowanie decyzji cenowych w zakresie działań kredytowych oraz depozytowych
Bank BNP Paribas
Menedżer Sprzedaży (Menedżer ds. koordynowania Sprzedaży)
• Realizacja celów w zakresie dochodów z tytułu działalności bankowej w powierzonych Regionach
• Wsparcie Kierownictwa Departamentu w utrzymywaniu bieżących kontaktów z Oddziałami Regionalnymi w zakresie realizacji zadań sprzedażowych,
• Wsparcie Dyrektorów ds. Bankowości Instytucjonalnej w Oddziałach Regionalnych w realizowaniu zadań sprzedażowych, a w szczególności poprzez:
• doradztwo w zakresie rekrutacji, szkoleń, motywowania pracowników,
• nadzór nad sprawną realizacją uwag, wniosków i spraw kierowanych do odpowiednich podstawowych komórek organizacyjnych Centrali, w celu maksymalizacji efektywności procesów sprzedażowych.
• Wspieranie procesów sprzedażowych, poprzez aktywne doradztwo oraz rekomendacje zmian w strukturze i procedurach
Nordea Bank Polska S. A.
Kierownik Punktu Obsługi Bankowej, Opiekun Klienta, Kasjer – Dysponent
Kierownik Punktu Obsługi Bankowej
• Kierowanie pracą placówki zgodnie z ustalonym dla niej zakresem zadań,
• Kierowanie bieżącą pracą podległych pracowników poprzez:
- planowanie pracy
- podejmowanie decyzji i wydawanie poleceń w ramach przyznanego pełnomocnictwa
- egzekwowanie wyników,
• Współpraca z innymi placówkami organizacyjnymi w zakresie koordynacji czynności związanych z bieżącą działalnością Banku,
• Przygotowywanie materiałów, informacji, sprawozdań i okresowych analiz z działalności placówki
• Wdrażanie obowiązujących przepisów i zaznajamianie z nimi podległych pracowników
• Utrzymanie i pozyskiwanie klientów instytucjonalnych w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw

Opiekun Klienta
• Współpraca z Doradcami Bankowymi
• Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami z sektora MSP
• Bieżąca obsługa klientów MSP, w tym: przygotowanie i prezentacja oferty produktów i usług, obsługa kredytowa, okresowa ocena rentowności klienta, windykacja należności nieregularnych, raportowanie oddziałowe i do centrali
• Udział w procesie wdrożenia nowego produktu bankowości elektronicznej
• Dodatkowo: Koordynator programu przeciwdziałania praniu pieniędzy

Opiekun Klienta
• Współpraca z Doradcami Klienta
• Bieżąca obsługa klientów indywidualnych, w tym: : prezentacja oferty produktów i usług, obsługa kredytów hipotecznych, aktywny udział w akcjach promocyjnych, m.in. targi branżowe, raportowanie oddziałowe i do centrali
Kasjer – Dysponent
• Bieżąca obsługa operacyjno-kasowa

Grupy

SCOTWORK. Cały świat negocjacji
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK! SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.