Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. operacji i analiz
Opieka operacyjna strategicznych klientów, kontrola wskaźników jakościowych świadczonych usług na terenie kraju.
Analityka szeroko zakrojona:
- agregowanie i opracowywanie danych operacyjnych do raportów KPI
- raportowanie i analiza wskaźników operacyjnych
- tworzenie raportów wewnętrznych min. dla handlowców, kierowników regionalnych, działu rozliczeń a także zewnętrznych dla klientów.
Ścisła współpraca z kontrahentami jak i wszystkimi działami firmy: działem handlowym, działem logistyki i transportu, działem reklamacji, działem technicznym i informatycznym
Analityka szeroko zakrojona:
- agregowanie i opracowywanie danych operacyjnych do raportów KPI
- raportowanie i analiza wskaźników operacyjnych
- tworzenie raportów wewnętrznych min. dla handlowców, kierowników regionalnych, działu rozliczeń a także zewnętrznych dla klientów.
Ścisła współpraca z kontrahentami jak i wszystkimi działami firmy: działem handlowym, działem logistyki i transportu, działem reklamacji, działem technicznym i informatycznym
Koordynator operacyjny
Koordynowanie działań logistyczno–technicznych w województwach Małopolskim i Podkarpackim:
- wykonanie planu instalacyjnego
- współpraca z ekipami instalatorskimi
- logistyka zamawianego sprzętu
- szybkie reagowanie i rozwiązywanie problemów
- współpraca z bankami, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kierownikami placówek bankowych
- weryfikacja dokumentacji kredytowej klientów
- współpraca z Koordynatorami Sprzedaży
- posprzedażowa obsługa klienta
- przeprowadzanie szkoleń technicznych dla handlowców
- obsługa administracyjna oddziałów.
- wykonanie planu instalacyjnego
- współpraca z ekipami instalatorskimi
- logistyka zamawianego sprzętu
- szybkie reagowanie i rozwiązywanie problemów
- współpraca z bankami, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kierownikami placówek bankowych
- weryfikacja dokumentacji kredytowej klientów
- współpraca z Koordynatorami Sprzedaży
- posprzedażowa obsługa klienta
- przeprowadzanie szkoleń technicznych dla handlowców
- obsługa administracyjna oddziałów.
Koordynator logistyki / Obsługa klienta
Centrum Serwisowe MIK
- obsługa klienta: przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, wstępna weryfikacja urządzeń dostarczonych do reklamacji
- zamawianie części
- rozliczanie napraw
- ustalanie i optymalizowanie tras dla kierowców i serwisantów
- kontrola nad transportami wewnętrznymi
- kontrola nad obiegiem dokumentów
- zamawianie części
- rozliczanie napraw
- ustalanie i optymalizowanie tras dla kierowców i serwisantów
- kontrola nad transportami wewnętrznymi
- kontrola nad obiegiem dokumentów
Szkolenia i kursy
PRINCE2 Foundation
akredytowane szkolenie przez APM Group dotyczące zarządzania projektami według metodyki PRINCE 2
Kurs księgowości z obsługą programów IT
poznanie zasad księgowości, zapoznanie się z programami: CDN Optima, CDN Klasyka, Płatnik
akredytowane szkolenie przez APM Group dotyczące zarządzania projektami według metodyki PRINCE 2
Kurs księgowości z obsługą programów IT
poznanie zasad księgowości, zapoznanie się z programami: CDN Optima, CDN Klasyka, Płatnik
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Zainteresowania
Aktywność fizyczna w każdej postaci.
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy