Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. sprzedaży
- przygotowanie i prezentacja inwestycji w biurze sprzedaży i na terenie inwestycji
- obsługa klienta; przygotowywanie i negocjacje warunków umowy przedwstępnej,
- rejestracja umów i prowadzenie dokumentacji
- koordynacja umów przyrzeczonych
- obsługa posprzedażowa klientów,
- pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej (internet, targi, dni otwarte),
- koordynacja sprzedaży (przygotowywanie raportów i prognozy sprzedaży),
- obsługa klienta; przygotowywanie i negocjacje warunków umowy przedwstępnej,
- rejestracja umów i prowadzenie dokumentacji
- koordynacja umów przyrzeczonych
- obsługa posprzedażowa klientów,
- pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej (internet, targi, dni otwarte),
- koordynacja sprzedaży (przygotowywanie raportów i prognozy sprzedaży),
specjalista ds. sprzedaży
Qualia development
- koordynacja i współpraca z biurami sprzedaży
- przygotowanie i prezentacja inwestycji w Centralnym Biurze Sprzedaży, oraz
biurach zewnętrznych,
- obsługa klienta; przygotowywanie i negocjacje warunków umowy przedwstępnej,
- rejestracja umów i prowadzenie dokumentacji
- obsługa posprzedażowa klientów
- przygotowanie i prezentacja inwestycji w Centralnym Biurze Sprzedaży, oraz
biurach zewnętrznych,
- obsługa klienta; przygotowywanie i negocjacje warunków umowy przedwstępnej,
- rejestracja umów i prowadzenie dokumentacji
- obsługa posprzedażowa klientów
manager ds. kluczowych klientów
- przygotowywanie i prezentacja firmy dla klientów
- pozyskiwanie i obsługa klientów, firm współpracujących,
- przygotowywanie, negocjowanie warunków i sporządzanie umów,
- przygotowywanie kampanii reklamowej i prowadzenie dokumentacji dla konkretnego klienta,
- obsługa księgarni internetowej,
- pozyskiwanie i obsługa klientów, firm współpracujących,
- przygotowywanie, negocjowanie warunków i sporządzanie umów,
- przygotowywanie kampanii reklamowej i prowadzenie dokumentacji dla konkretnego klienta,
- obsługa księgarni internetowej,
specjalista ds. sprzedaży
- przygotowanie i prezentacja inwestycji w siedzibie firmy, oraz na terenie budowy,
- obsługa klienta; przygotowywanie i negocjacje warunków umowy przedwstępnej,
- obsługa posprzedażowa klientów,
- rejestracja umów i prowadzenie dokumentacji,
- kontakt ze współpracującymi bankami,
- kontakt z kancelarią notarialną,
- uczestnictwo przy przygotowaniu nowych inwestycji,
- obsługa klienta; przygotowywanie i negocjacje warunków umowy przedwstępnej,
- obsługa posprzedażowa klientów,
- rejestracja umów i prowadzenie dokumentacji,
- kontakt ze współpracującymi bankami,
- kontakt z kancelarią notarialną,
- uczestnictwo przy przygotowaniu nowych inwestycji,
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja