Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
zorientowanie na klienta
zdolności organizacyjne
zdolności interpersonalne
Auto Team
Auto Stacja
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Incadea DMS
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Serwisu Blacharsko-Lakierniczego
*
Kierowanie działem zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami operacyjnymi,
*
Zarządzanie podległym zespołem,
*
Aktywna rekrutacja pracowników do podległego działu,
*
Sporządzanie analiz i raportów z wykonywanej pracy zespołu,
*
Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług,
*
Kontrola jakości i terminowości wykonania prac,
*
Aktywne uczestnictwo w pracach nad doskonaleniem standardów,
*
Opracowanie i realizacja założeń budżetowych,
*
Bieżąca kontrola poziomu kosztów operacyjnych w oddziale,
*
Optymalizacja kosztów działania podległej struktury organizacyjnej,
*
Budowanie wizerunku i pozycji firmy na rynku wśród kluczowych klientów,
*
Zarządzanie podwykonawcami oraz kontrola jakości świadczonych przez nich usług,
*
Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych,
*
Pełnienie funkcji mistrza serwisu - kierowanie i organizacja pracy warsztatu.
Kierowanie działem zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami operacyjnymi,
*
Zarządzanie podległym zespołem,
*
Aktywna rekrutacja pracowników do podległego działu,
*
Sporządzanie analiz i raportów z wykonywanej pracy zespołu,
*
Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług,
*
Kontrola jakości i terminowości wykonania prac,
*
Aktywne uczestnictwo w pracach nad doskonaleniem standardów,
*
Opracowanie i realizacja założeń budżetowych,
*
Bieżąca kontrola poziomu kosztów operacyjnych w oddziale,
*
Optymalizacja kosztów działania podległej struktury organizacyjnej,
*
Budowanie wizerunku i pozycji firmy na rynku wśród kluczowych klientów,
*
Zarządzanie podwykonawcami oraz kontrola jakości świadczonych przez nich usług,
*
Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych,
*
Pełnienie funkcji mistrza serwisu - kierowanie i organizacja pracy warsztatu.
Koordynator działu obsługi posprzedażnej
*
Koordynowanie pracy poniższych działów:(serwis mechaniczny, serwis blacharsko-
lakierniczy, dział części, myjnia),
*
Analityk operacyjny w tym :przygotowywanie złożonych analiz, przedstawianie wniosków oraz rekomendacja wypracowanych rozwiązań i propozycji optymalizacji procesów; przygotowywanie cyklicznych raportów i prezentacja danych;
tworzenie innych analiz zgodnie z pojawiającymi się potrzebami biznesowymi
*
Administrator obiektu,
Koordynowanie pracy poniższych działów:(serwis mechaniczny, serwis blacharsko-
lakierniczy, dział części, myjnia),
*
Analityk operacyjny w tym :przygotowywanie złożonych analiz, przedstawianie wniosków oraz rekomendacja wypracowanych rozwiązań i propozycji optymalizacji procesów; przygotowywanie cyklicznych raportów i prezentacja danych;
tworzenie innych analiz zgodnie z pojawiającymi się potrzebami biznesowymi
*
Administrator obiektu,
doradca serwisowy
*
Obsługa klientów serwisu - doradztwo i diagnostyka problemów, prowadzenie kontaktów klienta z warsztatem,
*
Dbałość o pozyskiwanie i utrzymywanie klientów,
*
Sprzedawca części zamiennych oraz akcesoriów,
*
Mistrz serwisu-skuteczna koordynacja prac serwisowych i naprawczych oraz terminowego przygotowania samochodu do odbioru,
*
Praca na bazie danych klientów serwisowych (CRM).
Obsługa klientów serwisu - doradztwo i diagnostyka problemów, prowadzenie kontaktów klienta z warsztatem,
*
Dbałość o pozyskiwanie i utrzymywanie klientów,
*
Sprzedawca części zamiennych oraz akcesoriów,
*
Mistrz serwisu-skuteczna koordynacja prac serwisowych i naprawczych oraz terminowego przygotowania samochodu do odbioru,
*
Praca na bazie danych klientów serwisowych (CRM).
Koordynator ds. wynajmu krótkoterminowego
*
Koordynowanie pracy kierowców, organizowanie pracy oddziału,
*
Przeprowadzanie procesu wynajmu i zwrotu pojazdu zgodnie ze standardami,
*
Przyjmowanie i administrowanie rezerwacjami,
*
Kontrola zwracanych i wydawanych pojazdów pod względem stanu technicznego i wizualnego,
*
Aktywna obsługa Klienta,
*
Przygotowanie raportów handlowych, obsługa poczty firmowej,
*
Dbałość o przygotowanie samochodów,
*
Kontrola stanu technicznego pojazdów;
Koordynowanie pracy kierowców, organizowanie pracy oddziału,
*
Przeprowadzanie procesu wynajmu i zwrotu pojazdu zgodnie ze standardami,
*
Przyjmowanie i administrowanie rezerwacjami,
*
Kontrola zwracanych i wydawanych pojazdów pod względem stanu technicznego i wizualnego,
*
Aktywna obsługa Klienta,
*
Przygotowanie raportów handlowych, obsługa poczty firmowej,
*
Dbałość o przygotowanie samochodów,
*
Kontrola stanu technicznego pojazdów;
Dyspozytor transportu krajowego
*Kompletowanie dokumentów transportowych dla kierowców,
*
Dbanie o jakość i terminowość dostaw,
*
Raportowanie wskaźników transportowych,
*
Realizacja celów oraz zadań krótko i długoterminowych,
*
Współpraca z kierowcami, pracownikami działu obsługi Klienta, magazynu oraz transportu,
*
Wprowadzanie danych do systemu;
*
Doręczanie, odbiór przesyłek oraz przekazów pieniężnych;
*
Kierowca w transporcie krajowym;
*
Dbanie o jakość i terminowość dostaw,
*
Raportowanie wskaźników transportowych,
*
Realizacja celów oraz zadań krótko i długoterminowych,
*
Współpraca z kierowcami, pracownikami działu obsługi Klienta, magazynu oraz transportu,
*
Wprowadzanie danych do systemu;
*
Doręczanie, odbiór przesyłek oraz przekazów pieniężnych;
*
Kierowca w transporcie krajowym;
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Monterzy/Serwisanci
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
Windsurfing