Umiejętności
CIC
CRM
Fraud Detection
Microsoft Office
obsługa komputera
Negocjacje
kreatywność
Odporność na stres
Sprzedaż
Obsługa klienta
Analiza danych
System Windows
odpowiedzialność
komunikatywność
Angielski B2
praw jazdy kat. B
tworzenie dobrej atmosfery w zespole
Kalkulacje finansowe
DEF 3000
Broker Ubezpieczeniowy - uprawnienia KNF
Ubezpieczenie na Życie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta
- Doradztwo w zakresie produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych;
- Obsługa gotówkowa klientów;
- Aktywne pozyskiwanie klientów;
- Wspieranie kampanii marketingowych prowadzonych przez bank;
- Sprzedaż produktów inwestycyjnych, kredytowych, depozytów, ubezpieczeń oraz kont dla klientów detalicznych;
- Obsługa gotówkowa klientów;
- Aktywne pozyskiwanie klientów;
- Wspieranie kampanii marketingowych prowadzonych przez bank;
- Sprzedaż produktów inwestycyjnych, kredytowych, depozytów, ubezpieczeń oraz kont dla klientów detalicznych;
Doradca klienta
- Bieżąca obsługa klientów banku;
- Doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych;
- Sprzedaż produktów inwestycyjnych, kredytowych, depozytów, ubezpieczeń oraz kont dla klientów detalicznych;
- Obsługa gotówkowa klientów;
- Aktywne pozyskiwanie klientów;
- Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- Archiwizacja dokumentów bankowych;
- Wspieranie kampanii marketingowych prowadzonych przez bank;
- Doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych;
- Sprzedaż produktów inwestycyjnych, kredytowych, depozytów, ubezpieczeń oraz kont dla klientów detalicznych;
- Obsługa gotówkowa klientów;
- Aktywne pozyskiwanie klientów;
- Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- Archiwizacja dokumentów bankowych;
- Wspieranie kampanii marketingowych prowadzonych przez bank;
Konsultant
-Analiza transakcji kartowych oraz ich weryfikacja;
- Telefoniczna obsługa klientów banku (Klienci detaliczni, biznesowi oraz Private) w zakresie: produktów kredytowych, rachunków bieżących, bankowości elektronicznej, kart płatniczych;
- Dokonywanie operacji zleconych przez klientów;
- Wykonywanie kompleksowych testów aplikacji przed wdrożeniem do działania w banku;
- Przeprowadzanie weryfikacji wiedzy pracowników z zakresu znajomości oferty produktowej;
- Obsługa alertów kartowych;
- Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych;
- Obsługa skrzynek mailowych;
- Realizacja zadań w zespole obsługi systemu powerNET (klienci korporacyjni);
- Sprzedaż produktów bankowych (konta, lokaty, kredyty);
- Współpraca z innymi departamentami banku;
- Telefoniczna obsługa klientów banku (Klienci detaliczni, biznesowi oraz Private) w zakresie: produktów kredytowych, rachunków bieżących, bankowości elektronicznej, kart płatniczych;
- Dokonywanie operacji zleconych przez klientów;
- Wykonywanie kompleksowych testów aplikacji przed wdrożeniem do działania w banku;
- Przeprowadzanie weryfikacji wiedzy pracowników z zakresu znajomości oferty produktowej;
- Obsługa alertów kartowych;
- Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych;
- Obsługa skrzynek mailowych;
- Realizacja zadań w zespole obsługi systemu powerNET (klienci korporacyjni);
- Sprzedaż produktów bankowych (konta, lokaty, kredyty);
- Współpraca z innymi departamentami banku;
Szkolenia i kursy
OFWCA, Szkolenie antynapadowe.
Szkolenie z zakresu "Klient w centrum zainteresowania".
Szkolenie z zakresu "Klient w centrum zainteresowania".
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Call Center
Konsultanci
Sektor publiczny
Bezpieczeństwo/Porządek publiczny
Zainteresowania
Siłownia, sporty walki, kino, kosmetologia
Inne
Prawo jazdy kat. B,
Kurs kasjerski
Kurs kasjerski
Grupy
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/