Paweł Truchel

Szeroka wiedza z zakresu finansów i analizy transakcji
Marki, mazowieckie

Umiejętności

CIC CRM Fraud Detection Microsoft Office obsługa komputera Negocjacje kreatywność Odporność na stres Sprzedaż Obsługa klienta Analiza danych System Windows odpowiedzialność komunikatywność Angielski B2 praw jazdy kat. B tworzenie dobrej atmosfery w zespole Kalkulacje finansowe DEF 3000 Broker Ubezpieczeniowy - uprawnienia KNF Ubezpieczenie na Życie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Ekspert ds. relacji z klientem
Nest Bank S.A.
-wspomaganie oddziałów w negocjacjach cenowych
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych i manuali
- wspieranie produktowe pracowników oddziałów
Santander Bank Polska
Doradca klienta
- Doradztwo w zakresie produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych;
- Obsługa gotówkowa klientów;
- Aktywne pozyskiwanie klientów;
- Wspieranie kampanii marketingowych prowadzonych przez bank;
- Sprzedaż produktów inwestycyjnych, kredytowych, depozytów, ubezpieczeń oraz kont dla klientów detalicznych;
Bank BNP Paribas
Doradca klienta
- Bieżąca obsługa klientów banku;
- Doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych;
- Sprzedaż produktów inwestycyjnych, kredytowych, depozytów, ubezpieczeń oraz kont dla klientów detalicznych;
- Obsługa gotówkowa klientów;
- Aktywne pozyskiwanie klientów;
- Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- Archiwizacja dokumentów bankowych;
- Wspieranie kampanii marketingowych prowadzonych przez bank;
Deutsche Bank Polska S.A
Konsultant
-Analiza transakcji kartowych oraz ich weryfikacja;
- Telefoniczna obsługa klientów banku (Klienci detaliczni, biznesowi oraz Private) w zakresie: produktów kredytowych, rachunków bieżących, bankowości elektronicznej, kart płatniczych;
- Dokonywanie operacji zleconych przez klientów;
- Wykonywanie kompleksowych testów aplikacji przed wdrożeniem do działania w banku;
- Przeprowadzanie weryfikacji wiedzy pracowników z zakresu znajomości oferty produktowej;
- Obsługa alertów kartowych;
- Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych;
- Obsługa skrzynek mailowych;
- Realizacja zadań w zespole obsługi systemu powerNET (klienci korporacyjni);
- Sprzedaż produktów bankowych (konta, lokaty, kredyty);
- Współpraca z innymi departamentami banku;

Szkolenia i kursy

OFWCA, Szkolenie antynapadowe.
Szkolenie z zakresu "Klient w centrum zainteresowania".

Edukacja

Logo
Kryminologia i Kryminalistyka, magisterskie
Uczelnia Techniczno-Handlowa im Heleny Chodkowskiej w Warszawie
Logo
Bezpieczeństwo Wewnętrzne, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Call Center
Konsultanci
Sektor publiczny
Bezpieczeństwo/Porządek publiczny

Zainteresowania

Siłownia, sporty walki, kino, kosmetologia

Inne

Prawo jazdy kat. B,
Kurs kasjerski

Grupy

Deutsche Bank PBC S.A.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche. http://www.deutsche-bank-pbc.pl/