Paweł Tkaczyk

Branding, marketing, reklama i social media. The Jedi way.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Reklama Branding & Identity Consulting Branding & Identity Marketing Marketing Zintegrowany Marketing Strategia marketingowa Social Media Grywalizacja

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
autor
Książka „Zakamarki marki”
Pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress już po… pierwszym tygodniu przedsprzedaży.
Logo
czarodziej tłumów (formalnie: public speaker)
TEDx Poznań, Marketing Trends, Social Media Standard, Internet Beta i inne
Opowiadanie historii. Takich, które uczą i inspirują.
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
"Czarodziej tłumów" to mało powiedziane... za Pawłem mógłbym jeździć po całym świecie i słuchać tego, co i jak ma do powiedzenia - mądrze, treściwie, zajmująco i inspirująco.
Jacek Jankowski
Jacek Jankowski · klient
wystawiono
Tego nie można opisać, to trzeba przeżyć :)
Marta Klimowicz
Marta Klimowicz · klient
wystawiono
Rewelacja, proszę Państwa!
Barbara Stawarz
Barbara Stawarz · współpracownik
wystawiono
Ciekawie i inspirująco. O poważnych kwestiach w lekki sposób. I oczywiście zabawnie ;)
Mateusz Tułecki
Mateusz Tułecki · współpracownik
wystawiono
Jak zwykle klasa sama w sobie. Na kolejną Betę już sobie Pawła zarezerwowałem :)
Paweł Bielecki
Paweł Bielecki · klient
wystawiono
Zajmująco, nieszablonowo, żywiołowo, entuzjastycznie, inspirująco. Tak z grubsza :-)
Michał Ksiądzyna
Michał Ksiądzyna · współpracownik
wystawiono
Paweł przeszedł sam siebie w tej prezentacji - świetne tempo, budowanie napięcia i zaangażowania wśród słuchaczy, interesująca i ważna idea przekazana w przystępny sposób. Warto przychodzić na prelekcje Pawła - nie tylko dla wartości merytorycznych, ale także aby być częścią show, które robi.
Logo
grand storyteller (formalnie: trener, wykładowca)
Firmy szkoleniowe, cała Polska
Szkolenia z zakresu zarządzania marką, tworzenia identyfikacji wizualnej, social media – uczę tego, czym zajmuję się zawodowo. Wśród Klientów: Agora, LOT, TP S.A., Citibank, Bank BPH…
Wiktoria Czarnecka
Wiktoria Czarnecka · klient
wystawiono
Świetny specjalista! Świetne, praktyczne szkolenie! Mega człowiek!
Adam Pioch
Adam Pioch · klient
wystawiono
Szkolenie z budowania marki osobistej - to co lubię duża dawka wiedzy i masa przemyśleń po.

Książkę Grywalizacja poleciłem już masie ludzi. I co najmniej raz "błysnąłem" w towarzystwie opowiadając małe co nieco z niej zaczerpnięte :)
Maciej Kozubik
Maciej Kozubik · klient
wystawiono
Witaj Pawle,

dziękuję Ci za możliwość odbycia wczorajszego szkolenia: Silna marka freelancera. Konkretnie i na temat. Wiem, że dobrze zainwestowane pieniądze przynoszą wymierne korzyści. Twoje szkolenie to dobra inwestycja. Polecam każdemu, kto chce zbudować silna markę. Osobistą czy firmową nie ma znaczenia. Ważne, że chcesz. Razem z Pawłem wykujesz ją dobrze.
Konrad Domański
Konrad Domański · klient
wystawiono
Witam,

Pawła miałem przyjemność poznać w czerwcu 2010r. na szkoleniu, które prowadził w IT MEDIA - "Projektowanie systemów identyfikacji wizualnej". Profesjonalista w pełnym znaczeniu tego słowa. Wzbudza ogromny podziw i ma coś takiego w sobie, że słuchając Go nie chcesz by kończył :) Dodatkowo, mówiąc w bardzo ciekawy i zachęcający sposób, motywuje człowieka do działania i pogłębiania wiedzy.

Paweł, dziękuję serdecznie za przekazaną wiedzę i podzielenie się doświadczeniem.
Przepraszam, że tak długo zeszło mi się z wystawieniem referencji :)
Maciej Ostrowski
Maciej Ostrowski · klient
wystawiono
Witam,

Pawła poznałem z początku mailowo, napisałem do niego o poradę w sprawie ciekawych książek. Co ciekawe otrzymałem bardzo życzliwą odpowiedź po niespełna 5 minutach.

Na bierząco słucham podcastów ze strony Pawła "Mała Wielka Firma"

Odbyłem też jedno szkolenie wspólnie i muszę powiedzieć że było rewelacyjnie!

Polecam serdecznie każdemu kontakt z tak pozytywnie zakręconą osobą!

Uważajcie tylko bo ma zboczenie na temat typografii :)
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Poznałem Pawła w trakcie spotkania, które zorganizował, na temat budowania marki w małej firmie. I od tej pory kiedy mam jakieś pytania dotyczące tego zagadnienia, czy też wizerunku firmy to zwracam się do Pawła. Było tego bardzo dużo, niejednokrotnie przyjmowało to formę dyskusji;) Paweł bardzo chętnie dzieli się wiedzą, jest pomocny, cierpliwy i nie mam tutaj mowy o zawracaniu głowy albo zajmowaniu czasu. Myślę, że takie pytania czy też dyskusja jest z korzyścią dla obu stron, bo budowanie świadomości wagi wizerunku firmy i jej marki w obecnej chwili jest bardzo ważne.

Czy bym skorzystał z usług Pawła firmy? Bez wątpienia! Nie dość, że mam do niego zaufanie, to w dodatku w trakcie naszych dyskusji, odpowiedzi na moje pytania, utwierdziłem się w przekonaniu, że mam do czynienia z fachowcem. Jeżeli komuś zależy na profesjonalnym wizerunku własnej firmy to powinien się skontaktować z Pawłem.

W razie jakichkolwiek pytań, zapraszam do mnie:)

Nie boj sie pytac, bo kto pyta nie bladzi;)
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Kurs z CI prowadzony przez Pawła powinien być jako obowiązkowy punkt na studiach :-) Jestem w 100% usatysfakcjonowany. Dzięki!
Mikołaj S.
Mikołaj S. · klient
wystawiono
Paweł Tkaczyk jest osobą stworzoną do prowadzenia wykładów. Świetnie słuchało mi się zajęć z projektowania identyfikacji wizualnej. Naprawdę duża porcja teorii poparta sporą dawką ćwiczeń praktycznych. Polecam każdemu!!
Liliana Konopczyńska
wystawiono
Tak powinny wyglądać wszystkie szkolenia :)
Świetnie przygotowane, bardzo ciekawie poprowadzone. Teoria poparta przykładami "z życia". Dużo praktyki oraz cennych rad. Tylko... dlaczego tak krótko :)

W przyszłości z pewnością będę uczestniczyć jeszcze w kilku szkoleniach Pawła :)
Kostas Brzeziński
Kostas Brzeziński · klient
wystawiono
Tydzień szkolenia mógł być mordegą, drogą przez mękę, powrotem w szkolne ławy z belfrem przy tablicy. Nie był! Był doskonale spędzonym czasem i przede wszystkim - produktywnie. Polecam a sam zapewne na niejedno jeszcze szkolenie się wybiorę.
Logo
grand storyteller (formalnie: publicysta, felietonista, bloger)
„Brief”, „Marketing w praktyce”, http://paweltkaczyk.midea.pl
Artykuły o marketingu, grywalizacji, social media zarówno dla tradycyjnych gazet branżowych (takich jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”), jak i na blogu (podobno wpływowym).
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Jestem stałym gościem bloga Pawła, niemal każdy wpis jest dla mnie interesujący (mimo iż zawodowo zajmuję się zupełnie innymi sprawami), żywy język Pawła powoduje że zagadnienia marketingu, reklamy, marki itp stają się ciekawe dla każdego.

Od samego początku słucham też podcastu prowadzonego przez Pawła i Marka Jankowskiego. Merytorycznie jest co najmniej tak samo dobry jak blog Pawła, zaś znacznie wybija się jakością realizacji nad poziom ustanowiony nie tylko przez polskie ale i zagraniczne podcasty.

Widać nie tylko ja doceniłem profesjonalizm obu panów, skoro od paru tygodni prowadzą audycję w Radiu Wrocław (którą w końcu udało się "zbliżyć" do podcastu wstawiając charakterystyczne tło muzyczne).
MIDEA
wszechojciec (formalnie: prezes zarządu)
MIDEA pomaga firmom tworzyć silne marki. Robimy to, pomagając opowiadać ich historie. Tworzymy strategie komunikacji i promocji, projektujemy materiały reklamowe – robimy wszystko, by klienci naszych klientów po usłyszeniu ich historii mówili „Wow!”.

Twoja firma zasługuje na to, by opowiedzieć jej historię w sposób najlepszy z możliwych, prawda?
Joanna P.
Joanna P. · klient
wystawiono
Pan Paweł Tkaczyk to niezwykłe połączenie - marka sama w sobie, a jednocześnie otwarty, miły człowiek. W tak zwanym "międzyczasie" napiętego harmonogramu działań w virtualu i realu, znajduje czas na odpowiadanie na najbardziej drobiazgowe pytania klienta. Polecam wszystkim poszukującym odpowiedniej osoby do współpracy w zakresie tworzenia nowych marek. Pan Paweł Tkaczyk to osoba najwłaściwsza.
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Otwarty na nowe pomysły, szczery, zawsze uśmiechnięty i zawsze chętny do pomocy. No i wpadał co jakiś czas do naszego pokoju, żeby urządzić wykład: a to o pozycjonowaniu, a to o komunikowaniu wizerunku, etc.
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Wielką zaletą Pawła jest to, że rzeczy które muszę mieć na "wczoraj" potrafi zrobić na "przedwczoraj" i to tak, że wszyscy są zadowoleni.
Tomasz Karwatka
Tomasz Karwatka · klient
wystawiono
Wspolpracujemy przy Barcamp 7.1. Zawsze moge liczyc na profesjonalna pomoc samego Pawla jak i calej firmy. Dla mnie osobiscie najwazniejsze jest zaangazowanie oraz entuzjazm z jakim podchodza do tworzenia.
Marta Klimowicz
Marta Klimowicz · klient
wystawiono
Szybko reagują na bieżące problemy i zgłaszane uwagi. O rozwiązaniach wizualnych nie ma co pisać, doskonale bronią się same.
Katarzyna S.
Katarzyna S. · klient
wystawiono
Hmmmm .... fantastyczny wykładowca, z głową pełną WIEDZY
i na dodatek nie chowa jej dla siebie :)
cóż, szkoda że firma nie chce mie wysłać na kolejne szkolenie ...

Pozdrawiam :)
Alicja M.
Alicja M. · klient
wystawiono
Profesjonalna, twórcza, idealnie trafiająca w gusta klienta, przy tym miła i fachowa obsługa - taka właśnie jest Agencja MIDEA.
Magdalena P.
Magdalena P. · podwładny
wystawiono
nie napiszę nic nowego, bo tu same pochwały, a i ja pochwalić zamierzam! Dusza człowiek, wyrozumiały szef i profesjonalista. Cieszę się, że możemy razem pracować i odnosić sukcesy!
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Bardzo sympatyczny, mądry i chętnie dzielący się wiedzą!, kiedy trzeba- wymagający. Takiego Szefa życzę każdemu :)!
Paulina K.
Paulina K. · klient
wystawiono
Agencja MIDEA wykonała dla Progas Eurogaz projekt reklamy prasowej.
Zlecenie wykonane z niezwykłą dbałością o szczegóły z dodatkiem profesjonalnej porady.
Warta uwagi terminowość wykonania zamówienia oraz otwartość, życzliwość, a także zrozumienie oczekiwań i potrzeb, polecam współpracę.
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Pan Paweł jest osobą dobrze zorganizowaną, życzę każdemu takiego szefa;)
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Wykładowca MBA, przedmiot „Zarządzanie marką”
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Zaskakiwanie studentów, utrzymywanie ich zainteresowania, sprawianie, żeby zapamiętali i zrozumieli :)
Polskie Radio S.A
program gospodarczy, prowadzący
Wyszukiwanie tematów, wynajdywanie gości, przygotowanie wiadomości i wywiadów, regularne pojawianie się w studio (z tym ostatnim jest najgorzej).
Tomasz Karwatka
Tomasz Karwatka · współpracownik
wystawiono
Gdy zaprosil mnie do swojej audycji poczulem sie jakbym pracowal z profesjonalista, ktory na pracy w radio zjadl zeby :) Jednym slowem na facet talent! :)

Edukacja

Logo
MBA (International), MBA
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne

Grupy

1826 wszystkich wypowiedzi
522 plusy
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Grupa dla osób, które są studentami AE Wrocław/ Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu bądź nimi były oraz dla sympatyków AE Wrocław i także tych, którzy dopiero planują studiować na ww. uczelni, zap
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
DTP. Poligrafia.
DTP. Poligrafia.
Zapraszam wszystkich grafików, DTP-owców i inne osoby związane z przygotowaniem do druku. Masz problem? Pomogę. Jeśli nie ja to może ktoś inny.
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Email Marketing
Email Marketing
Dobre praktyki i narzędzia przydatne w uprawianiu e-mail marketingu.
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Gry w marketingu
Gry w marketingu
Tematy dotyczące wykorzystania gier w marketingu (advergame, in-game, społeczności)
Grywalizacja
Grywalizacja
Grywalizacja (ang. gamification) to używanie mechaniki znanej z gier komputerowych do zmiany zachowań ludzi w realnym świecie. Ma zastosowanie w psychologii, działalności charytatywnej oraz oczywiście