Umiejętności
Microsoft Office
SAP
Prawo jazdy kat B
Angielski
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Head of Marketing
Auto Fus Group
• Koordynacja wszelkich działań marketingowych i PR dla marki Rolls-Royce Motor Cars oraz McLaren Automotive w Polsce we współpracy z centralami firmy.
• Organizowanie wydarzeń dla klientów i dziennikarzy w Polsce i za granicą.
• Organizowanie prezentacji marki podczas najważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych w kraju.
• Odpowiedzialność za realizację planów bonusowych uzyskiwanych ze strony importerów.
• Stała współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, kreatywnymi, eventowymi oraz PR.
• Wdrożenie i kontrola aktywności w kanałach social media.
• Koordynacja działań CRM.
• Zakup mediów zgodnych z planami marketingowymi.
• Organizowanie wydarzeń dla klientów i dziennikarzy w Polsce i za granicą.
• Organizowanie prezentacji marki podczas najważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych w kraju.
• Odpowiedzialność za realizację planów bonusowych uzyskiwanych ze strony importerów.
• Stała współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, kreatywnymi, eventowymi oraz PR.
• Wdrożenie i kontrola aktywności w kanałach social media.
• Koordynacja działań CRM.
• Zakup mediów zgodnych z planami marketingowymi.
Head of Marketing
Auto Fus Group
Prowadzenie szeroko pojętych działań marketingowych wspierających sprzedaż samochodów BMW i MINI w dealerstwie Auto Fus. Budowanie pozytywnego wizerunku marki Auto Fus na rynku motoryzacyjnym.
• Budowa strategii marketingowej dostosowanej do planów sprzedażowych dealerstwa.
• Przygotowanie rocznych planów marketingowych, ich rozliczanie i kontrola nad budżetem marketingowym. .
• Koordynacja działań Public Relations
• Zakup mediów (prasa, radio, Internet) zgodnych z planami marketingowymi.
• Bieżąca obsługa stron dealerskich.
• Wdrożenie i kontrola aktywności w kanałach social media.
• Analiza rynku pod względem działań konkurencji oraz dopasowanie odpowiednich rozwiązań w celu zbudowania silnej pozycji na rynku lokalnym oraz krajowym.
• Organizacja eventów promocyjnych (dni otwarte, launche nowych modeli samochodów) dla klientów przy współpracy z agencjami eventowymi i reklamowymi.
• Prezentacja marek podczas najważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych w kraju.
• Organizowanie wydarzeń specjalnych dla klientów firmy.
• Koordynacja działań CRM dla dealerstwa.
• Odpowiedzialność za realizację planów bonusowych uzyskiwanych od importera (BMW Group Polska) za działania marketingowe.
• Współpraca z importerem przy prowadzeniu działań marketingowych, bieżące rozliczenia, raportowanie aktywności oraz wydatków dealerstwa bezpośrednio do importera.
• Koordynowanie współpracy z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, kreatywnymi, eventowymi oraz PR.
• Ścisła współpraca marketingowa z działem handlowym oraz działem Aftersales
• Budowa strategii marketingowej dostosowanej do planów sprzedażowych dealerstwa.
• Przygotowanie rocznych planów marketingowych, ich rozliczanie i kontrola nad budżetem marketingowym. .
• Koordynacja działań Public Relations
• Zakup mediów (prasa, radio, Internet) zgodnych z planami marketingowymi.
• Bieżąca obsługa stron dealerskich.
• Wdrożenie i kontrola aktywności w kanałach social media.
• Analiza rynku pod względem działań konkurencji oraz dopasowanie odpowiednich rozwiązań w celu zbudowania silnej pozycji na rynku lokalnym oraz krajowym.
• Organizacja eventów promocyjnych (dni otwarte, launche nowych modeli samochodów) dla klientów przy współpracy z agencjami eventowymi i reklamowymi.
• Prezentacja marek podczas najważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych w kraju.
• Organizowanie wydarzeń specjalnych dla klientów firmy.
• Koordynacja działań CRM dla dealerstwa.
• Odpowiedzialność za realizację planów bonusowych uzyskiwanych od importera (BMW Group Polska) za działania marketingowe.
• Współpraca z importerem przy prowadzeniu działań marketingowych, bieżące rozliczenia, raportowanie aktywności oraz wydatków dealerstwa bezpośrednio do importera.
• Koordynowanie współpracy z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, kreatywnymi, eventowymi oraz PR.
• Ścisła współpraca marketingowa z działem handlowym oraz działem Aftersales
Marketing Manager - współpraca
Współpraca przy wprowadzeniu na rynek nowego Dealerstwa Mercedes – Benz Autotrade. Audyt i wdrożenie planów marketingowych
• Zaplanowanie rocznych działań marketingowych, promocyjnych oraz PR dla dealerstwa po zmianach zarządu oraz wprowadzeniu nowej marki Autotrade.
• Przygotowanie budżetu zgodnego z planami centralnymi oraz możliwościami finansowymi spółki.
• Stała współpraca z importerem Mercedes - Benz w zakresie prowadzonych działań marketingowych, bieżące rozliczenia działań marketingowych, raportowanie aktywności oraz wydatków dealerstwa bezpośrednio do importera.
• Zakup mediów (prasa, radio, Internet) zgodnych z planami marketingowymi.
• Bieżąca obsługa stron dealerskich.
• Organizacja eventów promocyjnych (dni otwarte, lunche nowych modeli) dla klientów przy współpracy z agencjami eventowymi i reklamowymi.
• Wprowadzenie nowego CRM dla dealerstwa w tym przeprowadzenie przetargu między dostawcami, przygotowanie działu handlowego do wdrożenia systemu, kontrola nad migracją danych.
• Zaplanowanie rocznych działań marketingowych, promocyjnych oraz PR dla dealerstwa po zmianach zarządu oraz wprowadzeniu nowej marki Autotrade.
• Przygotowanie budżetu zgodnego z planami centralnymi oraz możliwościami finansowymi spółki.
• Stała współpraca z importerem Mercedes - Benz w zakresie prowadzonych działań marketingowych, bieżące rozliczenia działań marketingowych, raportowanie aktywności oraz wydatków dealerstwa bezpośrednio do importera.
• Zakup mediów (prasa, radio, Internet) zgodnych z planami marketingowymi.
• Bieżąca obsługa stron dealerskich.
• Organizacja eventów promocyjnych (dni otwarte, lunche nowych modeli) dla klientów przy współpracy z agencjami eventowymi i reklamowymi.
• Wprowadzenie nowego CRM dla dealerstwa w tym przeprowadzenie przetargu między dostawcami, przygotowanie działu handlowego do wdrożenia systemu, kontrola nad migracją danych.
Specjalista ds. Marketingu
Prowadzenie działań marketingowych i promocyjnych mających na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku Centrum Motoryzacyjnego Toruńska na warszawskim rynku. Koordynacja działań marketingowych w związku z otwarciem nowych salonów marki INFINITI w Polsce.
• Implementacja akcji importerskich dla sieci dealerskiej PGD; tworzenie materiałów POS; merchandising w nowych salonach samochodów Grupy.
• Budowa strategii marketingowej dla 7 salonów samochodowych (Suzuki, Nissan, Fiat, Ford, Mitsubishi, Hyundai, Infiniti); zakup mediów na potrzeby kampanii promocyjnych i wizerunkowych; zakup BTL.
• Bieżąca aktualizacja stron www – zlecenia aktualnych ofert na stronie; koordynacja prac nad tworzeniem nowych reklam przeznaczonych na promocję marek/modeli w kanałach online.
• Stała współpraca z mediami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi, kreatywnymi, PR.
• Organizacja imprez promocyjnych, ekspozycje samochodów na imprezach i eventach, w centrach handlowych, finansowych, itp.
• Zakup mediów (prasa, radio, Internet) zgodnych z planami marketingowymi.
• Odpowiedzialność za prowadzenie działań marketingowych dla marki Infiniti (tworzenie kalendarza działań marketingowych; tworzenie media planów; zakup mediów; organizacja eventów promocyjnych oraz wizerunkowych; raportowanie do Infiniti Europe; ścisła współpraca z agencją eventową; rozliczenia działań marketingowych do Infiniti Europe; implementacja materiałów importerskich dla Infiniti Centrum Warszawa)
• Implementacja akcji importerskich dla sieci dealerskiej PGD; tworzenie materiałów POS; merchandising w nowych salonach samochodów Grupy.
• Budowa strategii marketingowej dla 7 salonów samochodowych (Suzuki, Nissan, Fiat, Ford, Mitsubishi, Hyundai, Infiniti); zakup mediów na potrzeby kampanii promocyjnych i wizerunkowych; zakup BTL.
• Bieżąca aktualizacja stron www – zlecenia aktualnych ofert na stronie; koordynacja prac nad tworzeniem nowych reklam przeznaczonych na promocję marek/modeli w kanałach online.
• Stała współpraca z mediami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi, kreatywnymi, PR.
• Organizacja imprez promocyjnych, ekspozycje samochodów na imprezach i eventach, w centrach handlowych, finansowych, itp.
• Zakup mediów (prasa, radio, Internet) zgodnych z planami marketingowymi.
• Odpowiedzialność za prowadzenie działań marketingowych dla marki Infiniti (tworzenie kalendarza działań marketingowych; tworzenie media planów; zakup mediów; organizacja eventów promocyjnych oraz wizerunkowych; raportowanie do Infiniti Europe; ścisła współpraca z agencją eventową; rozliczenia działań marketingowych do Infiniti Europe; implementacja materiałów importerskich dla Infiniti Centrum Warszawa)
Specjalista ds. Marketingu
Kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych na potrzeby sieci sprzedaży Time Trend.
• Przygotowanie i implementacja działań marketingowych i promocyjnych oraz ich kontrola w salonach firmowych Time Trend.
• Dbanie o jednolity wizerunek sieci na rynku; wdrażanie nowej koncepcji salonów Time Trend na rynek detaliczny.
• Analiza rynku pod kątem kształtowania nowych kierunków i trendów oraz bieżąca analiza konkurencji.
• Organizacja eventów związanych z otwarciem nowych salonów Time Trend, w tym w szczególności otwarcie salonu Time Trend Prestige w Warszawie.
• Przygotowanie i implementacja działań marketingowych i promocyjnych oraz ich kontrola w salonach firmowych Time Trend.
• Dbanie o jednolity wizerunek sieci na rynku; wdrażanie nowej koncepcji salonów Time Trend na rynek detaliczny.
• Analiza rynku pod kątem kształtowania nowych kierunków i trendów oraz bieżąca analiza konkurencji.
• Organizacja eventów związanych z otwarciem nowych salonów Time Trend, w tym w szczególności otwarcie salonu Time Trend Prestige w Warszawie.
Account Manager
Zarządzenie sprzedażą produktów reklamowych dla kluczowych klientów.
• Przygotowywanie ofert dla klientów końcowych, prowadzenie negocjacji cenowych, utrzymywanie długookresowej współpracy z klientami; planowanie dostaw i wysyłek towarów, pozyskiwanie nowych klientów i monitorowanie rynku pod tym kątem, udział w przetargach.
• Wybór dostawców strategicznych - prowadzenie przetargów i konkursów ofert oraz negocjacji handlowych.
• Budowa trwałych relacji i długookresowej współpracy z poddostawcami; koordynacja i uzgadnianie umów.
• Przygotowywanie ofert dla klientów końcowych, prowadzenie negocjacji cenowych, utrzymywanie długookresowej współpracy z klientami; planowanie dostaw i wysyłek towarów, pozyskiwanie nowych klientów i monitorowanie rynku pod tym kątem, udział w przetargach.
• Wybór dostawców strategicznych - prowadzenie przetargów i konkursów ofert oraz negocjacji handlowych.
• Budowa trwałych relacji i długookresowej współpracy z poddostawcami; koordynacja i uzgadnianie umów.
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
Prowadzenie i koordynacja wewnętrznych działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych Grupy Siemens
• Prowadzenie magazynu upominków reklamowych dla wewnętrznych klientów Grupy Siemens; rozliczenia i obciążenia wewnętrzne; negocjowanie warunków współpracy z poddostawcami.
• Rozliczanie i księgowanie faktur zakupowych (SAP R/3); dekretacja dokumentów księgowych i przygotowywanie interfejsów księgowych; prowadzenie analiz i statystyk, przygotowywanie budżetu działowego, stałe monitorowanie wydatków.
• Obsługa zamówień oraz prowadzenie bazy dostawców w systemie SAP; przygotowanie danych dotyczących ryzyka finansowego związanego z codzienną działalnością działu zgodnie z wymogami SOA 404.
• Przygotowanie koncepcji katalogów elektronicznych zamówień materiałów biurowych i konsumpcyjnych na potrzeby spółki, nadzór nad funkcjonowaniem e-katalogów.
• Koordynacja procesu przygotowania firmowych serwisów internetowych i intranetowych; wdrożenie i zarządzanie systemem Content Management Systems.
• Organizacja eventów promocyjnych, konferencji i imprez dla klientów oraz ponadbranżowych imprez dla pracowników we współpracy z agencjami eventowymi i reklamowymi.
• Prowadzenie magazynu upominków reklamowych dla wewnętrznych klientów Grupy Siemens; rozliczenia i obciążenia wewnętrzne; negocjowanie warunków współpracy z poddostawcami.
• Rozliczanie i księgowanie faktur zakupowych (SAP R/3); dekretacja dokumentów księgowych i przygotowywanie interfejsów księgowych; prowadzenie analiz i statystyk, przygotowywanie budżetu działowego, stałe monitorowanie wydatków.
• Obsługa zamówień oraz prowadzenie bazy dostawców w systemie SAP; przygotowanie danych dotyczących ryzyka finansowego związanego z codzienną działalnością działu zgodnie z wymogami SOA 404.
• Przygotowanie koncepcji katalogów elektronicznych zamówień materiałów biurowych i konsumpcyjnych na potrzeby spółki, nadzór nad funkcjonowaniem e-katalogów.
• Koordynacja procesu przygotowania firmowych serwisów internetowych i intranetowych; wdrożenie i zarządzanie systemem Content Management Systems.
• Organizacja eventów promocyjnych, konferencji i imprez dla klientów oraz ponadbranżowych imprez dla pracowników we współpracy z agencjami eventowymi i reklamowymi.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?