Paweł Tadeusz Stasiak

Field engineer / Główny Specjalista ds. Sieci Transmisji Danych

Wypowiedzi

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie DŻEM RYSIEK RIEDEL w temacie Który utwór..
    13.10.2008, 23:44

    Wehikuł czasu, bez wątpienia.

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Miłośnicy starych motorów w temacie Mam stary motor ale nie wiem jaki? :)
    24.12.2007, 12:25

    Hej!

    Spokojnie możesz wystawić na allegro - cena osiągnie faktyczną wartość rynkową. Alledrogo gwarantuje trafienie do najszerszego grona potencjalnych nabywców.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie DŻEM RYSIEK RIEDEL w temacie Kto lubi Dżem?
    24.12.2007, 12:23

    Witam!

    Byłem jeszcze młody głupi i chodziłem w dresie, kiedy zauważyłem na na kostce(plecaku rzecz jasna:)) kolegi duży napis "DŻEM". O kumplu pomyślałem, że jest wielbicielem domowej konfitury ;). Dopiero kilka lat później zacząłem świadomie słuchać... I tak już mi zostało :).

    Pozdrawiam
    Paweł

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Miłośnicy starych motorów w temacie Mam stary motor ale nie wiem jaki? :)
    12.12.2007, 12:29

    Witam!

    Nie wygląda na żaden ze znanych mi modeli DKW... Kratka na baku sugerowałaby polskie pochodzenie. Podobnie siodło, mocowanie tylnego błotnika i lampka na nim. Gdybym zobaczył dokładniejsze zdjęcia, mógłbym powiedzieć więcej.

    Wydaje mi się, ze najszybciej i najlepiej dla resztek motocykla byłoby gdybyś wystawił go na alledrogo czy inny serwis aukcyjny. W tytule aukcji wrzucasz kilka marek motocyklowych - a nóż się trafi akurat ktoś obeznany.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Włatcy móch w temacie Dzieńdoobryyy
    10.10.2007, 10:53

    ojojoj... Czesio poniszczył żabkę...

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie NON SMOKING w temacie Zdeklarowani niepalacze

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy NON SMOKING

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Miłośnicy starych motorów w temacie Od czego zacząć przygodę z renowacją?
    8.10.2007, 11:11

    Heja!

    Piotr Kowalski:

    Muszę nad tym pomyśleć. Marzył mi się jakiś starszy motorek np.shl ale muszę mierzyć siły na zamiary.

    Na początek radziłbym zastanowić się nad kwotą, jaką będziesz w stanie przeznaczyć na restaurację pojazdu. możesz zrobić sobie widełki - 1-3kpln - WSK, WFM. 2kpln-4kpln - SHL M11, M17. 3-5kpln Osa, 5-8kpln - Junak.

    Wbrew pozorom - restauracja motocykla nie jest tanią imprezą. Junak, w którym mam największe doświadczenie, jest bardzo drogim motocyklem. Samo kupno egzemplarza nadającego się do remontu - to od 2 do 3kpln. Potem dochodzi kupno wszystkich brakujących części (brak prądnicy to 250 pln, podobnie iskrownika)... Każdy, nawet najdrobniejszy element osiąga chore cenny na alledrogo, jeśli tylko trudno go zdobyć. Potem regeneracja zużytych części, wymiana uszkodzonych, poszukiwanie niezawodnych części oryginalnych... Lakierowanie(okolo 1000), chromy (ca. 1200pln!!). A na koniec z reguły okazuje się, że czeka Cię jeszcze dwa sezony doprowadzania do stan stabilności bezawaryjnej (krzywa wannowa, polecam sprawdzenie w praktyce).

    W poszukiwaniu egzemplarza do remontu zwracaj uwagę przede wszystkim na oryginalność i kompletność. Nie kupuj w żadnym wypadku przerobionego motocykla, koszt powrotu do oryginału będzie powalający. Lepiej kupić motocykl z szopy, nieużywany przez ostatnie 20 lat, lekko skorodowany, niż jeżdżący ale nie naprawiany przez wielu domorosłych mechaników. Z reguły naprawy wykonywane w przydomowych garażach nie były opatrzone nawet odrobiną 'kultury technicznej'.

    Jeśli zdecydujesz się na Junaka, zapraszam na listę mailingową Grupy Motocyklowej DzikiJunak:
    Informacje: http://mailman.riders.pl/mailman/listinfo/junak
    Strona Listy: http://www.dzikijunak.org

    Pozdrawiam,
    Paweł StasiakPaweł Tadeusz Stasiak edytował(a) ten post dnia 13.10.08 o godzinie 23:43

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Miłośnicy starych motorów w temacie Czy ktoś posiada weterany? Jakie i w jakim stanie?
    19.09.2007, 23:26

    Heja!

    Myślę, że to dobry wątek żeby powitać miłe grono.

    Paweł z Nowego Dworu Mazowieckiego macha łapką :). Jestem właścicielem Junaka m07/m10, rocznik 1960. Niestety, remont nieco się ślimaczy z powodu prawnych problemów - przy próbie zarejestrowania okazało się że jeździ już Junak z takim numerem ramy i silnika...

    Poza Junakiem moge pochwalić się Garrrbikiem (prawie jak motor ;)) którego niestety musiałem się pozbyć - kwestia wyboru między Jasiem a Garbim... Za to mam dzięki niemu niesamowite wspomnienia - wakacje w Danii - 2600 kilometrów europejskimi drogami :).

    Pozdrawiam
    Paweł :)

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie PODSUMOWANIE "100lica lata razem"
    18.09.2007, 14:42

    Heja :)

    Hmmm... Może wpadnę z karkóweczką :).W jakich godzinach można się zjawić?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie skichałem się dziś w kask :)
    12.09.2007, 22:10

    Heja!

    Natalia wrotki:

    Nie polecam przy zamknętej szybce :)

    Eee, kominiarka rozwiąże każdy problem :P.

    Pozdro
    Paweł

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie kat. A w Toruniu
    11.09.2007, 22:53

    Heja!

    Ależ to świeży temat jest :)

    http://www.goldenline.pl/forum/motocykle2/129763

    Pozdro
    Paweł

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie Szukam dobrego instruktora nauki jazdy na moto we...
    10.09.2007, 13:36

    Heyah ;)

    Strategii ulicznych nie czytałem jeszcze, mam w planach kiedy pogoda nie pozwoli już na spędzanie wolnych chwil w siodle :). Spodziewam się, że książka będzie równie dobra i ciekawa co pierwsza.

    A od czego ja zaczynałem? Pamiętam jak przez mgłę ;). Była motorynka - miałem 14 lat więc wyglądałem na niej jak jeż na mrówce... Potem była Jawa 350, jakieś MZ... tyle, że ja zaczynałem dość wcześnie, więc to mało zasobny portfel dyktował model motocykla, nie zdrowy rozsądek czy gust :).

    A na poważnie - jakieś niewielkie moto na początek to bardzo słuszna decyzja. Nauczysz się nieco jeździć, ewentualna wywrotka nie uderzy tak mocno po kieszeni...

    Pozdrawiam
    Paweł :)

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie Szukam dobrego instruktora nauki jazdy na moto we...
    10.09.2007, 11:13

    Heja!

    Eliza

    Kurcze Paweł sory, że nazwałam Cię Piotrkiem, to ze zmęczenia...
    Wybaczysz mi chyba prawda? ;-)

    Hmmm... Niech będzie i Piotrek, imieniny razem obchodzimy ;)...

    A żeby nie było całkiem OT - ktoś dobrze powiedział, żebyś kupiła pierdzika i śmigała ile wejdzie. Do tego polecam duuużo lektury - "Motocyklista Doskonały", artykuły Kwiatkowskiego w archiwalnych numerach Świata Motocykli to absolutnie minimum.

    Pozdrawiam
    Paweł :)

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie Szukam dobrego instruktora nauki jazdy na moto we...
    6.09.2007, 14:22

    Heja :)

    Niestety, nie mam dobrych informacji... Najbliższa Torunia szkoła jazdy o rozsądnym poziomie znajduje się w Łodzi. Prowadzi ją Darek Lenart, szkoła nosi nazwę Delta, czy jakoś tak... Można wyszperać w necie. W Toruniu żadnej pewnej szkółki nie zna.

    Cóż, chyba jednak będziesz musiała wcześniej sprowadzić się do Stolnicy :).

    Pozdrówki
    Paweł

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie Szukam dobrego instruktora nauki jazdy na moto we...
    6.09.2007, 08:03

    Cześć Elizo :).

    Najwyraźniej nikt nie ma takiego pewnego instruktora w tej okolicy... Pogadam z kolegą z Toronto, może On coś wie?... Ogólnie, najwięcej szkół jazdy jest w Wawie i to tu najłatwiej znaleźć coś na poziomie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie Turystyk
    29.08.2007, 12:05

    Heja!

    No to jeszcze 0,01 pln ode mnie :).

    Możemy sie tu rozpisywać co niemiara, a tak naprawdę wybór moto do jazdy jest bardzo indywidualną sprawą. Fujara 1,3 jest świetna, ale jak przyjdzie Ci do głowy jechać nią do pracy w ruchu ulicznym - ugotujesz się w korku. Moje GSX1100G - tez jest idealne do turystyki, ma przecież wałek kardana, można go doposażyć w dużą owiewkę... Ale jest ciężkie jak cholera, prawie 300 kg w stanie suchym...

    Toteż diecezja o zakupie motocykla musi wyjść od Ciebie samego - polecam objazd motobajzli i przymiarki do sprzętów różnego rodzaju. Nie zapomnij o tym, do czego będziesz używał tego motocykla. Jeśli w planach masz turystykę typowo szosową - nie warto kupować wysoko zawieszonego motocykla. Jeśli lubisz wpaść na szuterek - oczywistym jest że nie kupisz FJR...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie Powitanie
    27.08.2007, 22:59

    Witaj na Łonie :). DC rośnie w sile :)!

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie Gdzie kupić?
    23.08.2007, 15:39

    Heja :)

    W Tarborze na Kijowskiej, koło Dworca Wschodniego, dostaniesz szybę. Co do ceny - nie powiem...

    Pzdr.
    Paweł

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie Pomoc w wyborze sprzętu
    22.08.2007, 15:30

    Heja :)

    Hmmm... Ciężka sprawa... Zależy jakie masz gusta, na dobrą sprawe sam musisz się nad tym zastanowić.

    Osobiście poszedłbym w kierunku Suzuki VX800 albo... GSX1100G :]. Pierwszy, jeśli lubisz 'szczupaczki' do jazdy po mieście, drugi - jeśli masz ochotę na śmiganie 'klocem' w dłuższe trasy. Poszukaj na sieci opisów a potem porozglądaj się gdzie mógłbyś dosiąść jednego i drugiego.

    O wadach i zaletach można by długo pisać... A tak naprawdę - de gustibus non est dispudantum :).

    pzdr...
    Paweł

  • Paweł Tadeusz Stasiak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie Przeciwskret...
    22.08.2007, 11:59

    Heja!

    W zasadzie chyba wszystko już zostało powiedziane... Ale dorzucę coś jeszcze :).

    Ostatnio bardzo świadomie i celowo używałem countersteering podczas pagórkowego objazdu południa Polski. Sunia moja ciężka z natury jest (300kg), do tego pasażerka, duużo bagażu... Na wąskich, wolnych serpentynach(jedynka, 40 km/h w pełnym pochyleniu :)) nie mieściłem się na swoim pasie. Żeby nie wyjeżdżać za bardzo, konieczne było wyraźne odbicie kierownicą przy mijaniu apeksu w przeciwną do zakrętu stronę przy jednoczesnym odkręceniu rollgazu :).

    Pzdr...
    Paweł

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do