Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Customer Management Senior Manager
Odpowiedzialność za opiekę nad kluczowymi klientami Asysty Technicznej Oracle w Polsce (m.in. Ministerstwo Finansów, PZU SA, Polska Telefonia Cyfrowa, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa).
Zarządzanie Customer Management w Polsce, Węgrach, Litwie, Łotwie i Estonii.
Odpowiedzialność w ramach Customer Management w regionie EE&CIS za projecty dotyczące Managed Account:
- Managed Accounts Customer Engagement Process
- Customer Success Index
W ramach organizacji Oracle EE&CIS:
- project 'Selling in Challenging Times'
Zarządzanie Customer Management w Polsce, Węgrach, Litwie, Łotwie i Estonii.
Odpowiedzialność w ramach Customer Management w regionie EE&CIS za projecty dotyczące Managed Account:
- Managed Accounts Customer Engagement Process
- Customer Success Index
W ramach organizacji Oracle EE&CIS:
- project 'Selling in Challenging Times'
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
żeglarstwo, filmy, nowe technologie
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.