Paweł Syguła
Szef serwisu ds. systemów telekomunikacyjnych i aplikacji, Simtel sp. z o.o.
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat. B
Biegła znajomość obsługi pakietu MS Office
Znajomość systemów CallCenter
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szef serwisu ds. systemów telekomunikacyjnych i aplikacji
-zarządzanie pracą inżynierów serwisu
-kontakt z klientami kluczowymi firmy
-zdalne utrzymanie, serwis systemów telekomunikacyjnych, IVR i Call Center
-doradztwo techniczne i handlowe dla firm partnerskich oraz klientów z terenu całej Polski
-przeprowadzanie szkoleń dla partnerów i klientów firmy z całej Polski
-sporządzanie dokumentacji technicznych oraz powykonawczych systemów telekomunikacyjnych
-kontakt z klientami kluczowymi firmy
-zdalne utrzymanie, serwis systemów telekomunikacyjnych, IVR i Call Center
-doradztwo techniczne i handlowe dla firm partnerskich oraz klientów z terenu całej Polski
-przeprowadzanie szkoleń dla partnerów i klientów firmy z całej Polski
-sporządzanie dokumentacji technicznych oraz powykonawczych systemów telekomunikacyjnych
Specjalista inzynier ds. systemów elekounikacyjnych
-instalacja, utrzymanie, serwis systemów telekomunikacyjnych Siemens, systemów IVR i Call Center
-doradztwo techniczne dla firm partnerskich oraz klientów z terenu całej Polski
-przeprowadzanie szkoleń dla partnerów i klientów firmy z całej polski
-sporządzanie dokumentacji technicznych systemów telekomunikacyjnych
-doradztwo techniczne dla firm partnerskich oraz klientów z terenu całej Polski
-przeprowadzanie szkoleń dla partnerów i klientów firmy z całej polski
-sporządzanie dokumentacji technicznych systemów telekomunikacyjnych
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk