Umiejętności
Content Marketing
Content Strategy
Digital Marketing
Google Analytics
Internet Strategy
Microsoft Office
Online Marketing Analysis
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Web Analytics
Negocjacje
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Komunikacja Marketingowa
Planowanie projektów
Budgeting
marketing produktu
Marketing online
Inbound & Content Marketing
Marketing produktowy
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu
- Projektowanie i wdrażanie strategii rozwoju produktu.
-Tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla grupy Jobs.pl. (e-marketing, social media, content marketing).
- Zarządzanie współpracą z partnerami.
- Projektowanie zmian w usability strony.
- Personalizacja oferty produktowej.
- Projektowanie i redagowanie materiałów marketingowych.
- Odpowiedzialność za komunikację zewnętrzną w grupie jobs.pl
- Zarządzanie całością działań redakcyjnych w grupie jobs.pl. (publikacje, content marketing, SEO).
- Przygotowywanie analiz i raportów statystycznych.
- Analiza efektywnościowa podjętych działań.
- Przygotowywanie i opracowywanie raportów, ofert i prezentacji.
- Analiza otoczenia konkurencyjnego.
-Tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla grupy Jobs.pl. (e-marketing, social media, content marketing).
- Zarządzanie współpracą z partnerami.
- Projektowanie zmian w usability strony.
- Personalizacja oferty produktowej.
- Projektowanie i redagowanie materiałów marketingowych.
- Odpowiedzialność za komunikację zewnętrzną w grupie jobs.pl
- Zarządzanie całością działań redakcyjnych w grupie jobs.pl. (publikacje, content marketing, SEO).
- Przygotowywanie analiz i raportów statystycznych.
- Analiza efektywnościowa podjętych działań.
- Przygotowywanie i opracowywanie raportów, ofert i prezentacji.
- Analiza otoczenia konkurencyjnego.
wystawiono
Paweł Syguła jest osobą bardzo komunikatywną, co jest bardzo dużym plusem przy projektach tworzonych w małych jak i większych grupach. Paweł jest także osoba, która szybko potrafi chłonąć nieznaną mu dotychczas wiedzę - dlatego prowadzenie z nim wielu projektów było dla mnie przyjemnością.
Specjalista ds. analiz i efektywności contentu
- Tworzenie raportów oglądalościowo - przychodowych dla kontrahentów VoD.
- Analiza efektywnościowa kupionego contentu wideo.
- Raportowanie wskaźników medialnych produktu VoD.
- Bieżące analizy danych zasięgowych serwisu.
- Bilans otwarcia i zamknięcia każdego kontraktu.
- Segmentacja rynku usług VoD na tle konkurencji.
- Monitoring realizacji celów oglądalnościowych i wizerunkowych serwisu VoD.
- Przygotowywanie raportów efektywności contentu.
- Wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu internetowych produktów opartych o treści wideo.
- Pozyskiwanie, agregowanie i analiza informacji z otoczenia rynkowego.
- Pozyskiwanie i syntetyczna agregacja danych ze źródeł wewnętrznych (dane systemowe, analityczne) oraz zewnętrznych (otoczenie konkurencyjne, benchmarki).
- Analiza otoczenia konkurencyjnego - prezentacje, wnioski, pomysły.
- Analiza statystyczna wyników oglądalnościowych serwisu.
- Analiza efektywnościowa kupionego contentu wideo.
- Raportowanie wskaźników medialnych produktu VoD.
- Bieżące analizy danych zasięgowych serwisu.
- Bilans otwarcia i zamknięcia każdego kontraktu.
- Segmentacja rynku usług VoD na tle konkurencji.
- Monitoring realizacji celów oglądalnościowych i wizerunkowych serwisu VoD.
- Przygotowywanie raportów efektywności contentu.
- Wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu internetowych produktów opartych o treści wideo.
- Pozyskiwanie, agregowanie i analiza informacji z otoczenia rynkowego.
- Pozyskiwanie i syntetyczna agregacja danych ze źródeł wewnętrznych (dane systemowe, analityczne) oraz zewnętrznych (otoczenie konkurencyjne, benchmarki).
- Analiza otoczenia konkurencyjnego - prezentacje, wnioski, pomysły.
- Analiza statystyczna wyników oglądalnościowych serwisu.
Junior Product Manager
- Rozwój produktu OnetVOD
- Projektowanie i wdrażanie internetowych produktów opartych o treści wideo.
- Pozyskiwanie, agregowanie i analiza informacji z otoczenia rynkowego.
- Pozyskiwanie i syntetyczna agregacja danych ze źródeł wewnętrznych (dane systemowe, analityczne) oraz zewnętrznych (otoczenie konkurencyjne, benchmarki).
- Udział w projektowaniu funkcjonalności, procesów klienckich oraz oferty produktowej.
- Planowanie, przygotowywanie projektów i ich dokumentacja.
- Tworzenie wniosków projektowych, ich analiza i testowanie zaproponowanych rozwiązań.
- Tworzenie koncepcji projektów.
- Współpraca z redakcjami tematycznymi w zakresie wdrażania narzędzi produktowych.
- Zlecanie zmian graficznych, ich analiza i akceptacja.
- Analiza funkcjonowania produktu oraz rekomendacje zmian.
- Bezpośrednia współpraca z działami Reklamy, Sprzedaży, Marketingu, Redakcjami tematycznymi, BOK oraz IT.
- Negocjacje biznesowe i kontakty z partnerami zewnętrznymi (Microsoft).
- Analiza otoczenia konkurencyjnego - prezentacje, wnioski, pomysły.
- Analiza statystyczna wyników oglądalnościowych serwisu.
- Projektowanie i wdrażanie internetowych produktów opartych o treści wideo.
- Pozyskiwanie, agregowanie i analiza informacji z otoczenia rynkowego.
- Pozyskiwanie i syntetyczna agregacja danych ze źródeł wewnętrznych (dane systemowe, analityczne) oraz zewnętrznych (otoczenie konkurencyjne, benchmarki).
- Udział w projektowaniu funkcjonalności, procesów klienckich oraz oferty produktowej.
- Planowanie, przygotowywanie projektów i ich dokumentacja.
- Tworzenie wniosków projektowych, ich analiza i testowanie zaproponowanych rozwiązań.
- Tworzenie koncepcji projektów.
- Współpraca z redakcjami tematycznymi w zakresie wdrażania narzędzi produktowych.
- Zlecanie zmian graficznych, ich analiza i akceptacja.
- Analiza funkcjonowania produktu oraz rekomendacje zmian.
- Bezpośrednia współpraca z działami Reklamy, Sprzedaży, Marketingu, Redakcjami tematycznymi, BOK oraz IT.
- Negocjacje biznesowe i kontakty z partnerami zewnętrznymi (Microsoft).
- Analiza otoczenia konkurencyjnego - prezentacje, wnioski, pomysły.
- Analiza statystyczna wyników oglądalnościowych serwisu.
wystawiono
Pracowałem z Pawłem przez ostatni rok, od kwietnia 2011, kiedy dołączył do zespołu rozwoju produktu OnetVOD jako Junior Product Manager. Paweł to dobrze zorganizowany, zdolny i inteligentny specjalista. Do jego kolejnych głównych zalet można dodać także niezawodność, sumienność i pracowitość. Paweł to ponadto bardzo przyjacielski i pomocny człowiek, zdecydowanie dobrze czujący się w pracy zespołowej. Praca z Pawłem była dla mnie przyjemnością.
Specjalista ds. kontaktów z użytkownikami
- Obsługa mailowa i telefoniczna klientów i użytkowników
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Testy i oceny nowych produktów
- Raportowanie awarii i aktywne uczestnictwo w ich rozwiązywaniu.
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Testy i oceny nowych produktów
- Raportowanie awarii i aktywne uczestnictwo w ich rozwiązywaniu.
wystawiono
Paweł jest bardzo sumiennym i zdyscyplinowanym pracownikiem, dobrze radzi sobie ze stresem, jest koleżeński i komunikatywny,bardzo dobrze czuje się w zespole, postawione zadania realizuje rzetelnie i z zaangażowaniem. Jego spokój i wysoka kultura osobista przyczyniają się do bardzo dobrych relacji z klientami i współpracownikami.
Junior Development Manager
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i reklamowej.
- Współpraca w klientami kluczowymi.
- Współpraca z lokalnymi organizacjami pracy.
- Rekrutacja pracowników niższego szczebla.
- Działalność promocyjna portalu pracy.
- Tworzenie i prezentacja oferty handlowej.
- Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami - relacje B2B.
- Administracja portalem pracy 1-job.pl
- Dbanie o zawartość tematyczną i merytoryczną portalu pracy.
- Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi.
- Współpraca w klientami kluczowymi.
- Współpraca z lokalnymi organizacjami pracy.
- Rekrutacja pracowników niższego szczebla.
- Działalność promocyjna portalu pracy.
- Tworzenie i prezentacja oferty handlowej.
- Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami - relacje B2B.
- Administracja portalem pracy 1-job.pl
- Dbanie o zawartość tematyczną i merytoryczną portalu pracy.
- Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi.
Koordynator ds. rekrutacji pracowników tymczasowych
- Rekrutacja pracowników.
- Analiza i selekcja CV.
- Organizacja szkoleń oraz spotkań informacyjnych. - Współpraca z lokalnymi instytucjami rynku pracy. ( OHP, Urząd Pracy).
- Kontrola oraz opieka nad podległymi pracownikami.
- Sporządzenie raportów z działalności.
- Tworzenie strategii rekrutacyjnej.
- Analiza i selekcja CV.
- Organizacja szkoleń oraz spotkań informacyjnych. - Współpraca z lokalnymi instytucjami rynku pracy. ( OHP, Urząd Pracy).
- Kontrola oraz opieka nad podległymi pracownikami.
- Sporządzenie raportów z działalności.
- Tworzenie strategii rekrutacyjnej.
Szkolenia i kursy
- Specjalista ds. Public Relations część I i II. Organizator szkolenia: Centrum IB Kraków
- Rzecznik Prasowy. Organizator: Centrum IB Kraków
- Funkcja HRM w firmie. Organizator: Centrum IB Kraków
- Prawo jazdy kat. B
- Microsoft Excell dla zaawansowanych. Organizator: Cognity Szkolenia.
- Rzecznik Prasowy. Organizator: Centrum IB Kraków
- Funkcja HRM w firmie. Organizator: Centrum IB Kraków
- Prawo jazdy kat. B
- Microsoft Excell dla zaawansowanych. Organizator: Cognity Szkolenia.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- Wspinanie sportowe
- Góry, Alpinizm
- Książki ( Alistair McLean, H.P. Lovecraft, Karol Bunsch, J.Heller, F.Dostojewski)
- Turystyka Rowerowa
- Sport
- Góry, Alpinizm
- Książki ( Alistair McLean, H.P. Lovecraft, Karol Bunsch, J.Heller, F.Dostojewski)
- Turystyka Rowerowa
- Sport
Organizacje
- 2002 – 2003r. Współtwórca i współpracownik Socjologicznego koła naukowego przy Szkole Wyższej im. Bogdana Jańskiego. Zakres obowiązków: koordynowanie działania koła, organizacja spotkań i konferencji.
- 28. IX – 02.X. 2007r. – Wyjazd na Ukrainę jako międzynarodowy obserwator wyborów parlamentarnych. Organizator wyjazdu: organizacja międzynarodowa "Czwarta Fala”.
- Członek Klubu Wysokogórskiego Kraków
- Członek Austriackiego Klubu Alpejskiego (OeAV)
- 28. IX – 02.X. 2007r. – Wyjazd na Ukrainę jako międzynarodowy obserwator wyborów parlamentarnych. Organizator wyjazdu: organizacja międzynarodowa "Czwarta Fala”.
- Członek Klubu Wysokogórskiego Kraków
- Członek Austriackiego Klubu Alpejskiego (OeAV)
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Alpy
Dla wszystkich tych, ktorzy lubia pagorki i wzniesienia. Dolaczyc moga rowniez i Ci ktorzy wola morze.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Grupa Onet.pl S.A.
Grupa dla sympatyków i użytkowników jednego z największych portali internetowych w Polsce. Znajdziecie tutaj ciekawe informacje związane z firmą i nie tylko.
JOBS.PL
Szukasz pracy, szukasz porady jak napisać profesjonalne CV, chcesz wiedzieć jak najszybciej dotrzeć do potencjalnego pracodawcy
Product Manager
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące się powyższą bardzo szeroko pojętą robotą. Zapraszam