Umiejętności
E-commerce
Marketing Zintegrowany
Media interaktywne
Planowanie mediów
Marketing Mobilny
SEM
Social Marketing
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
Client Service
Performance marketing
E-marketing Strategy
Kreacja internetowa
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Digital Director
Comfitura Sp. z o.o. (Focus Media Group)
• Budowanie i organizacja struktury interaktywnej agencji Comfitura - spółki należącej do holdingu reklamowego Focus Media Group
• Budowanie i rozwój kompetencji agencji w zakresie konsulting i strategia, web development, social media, motion design, e-commerce
• Tworzenie kompleksowych strategii e-marketingowych i nadzorowanie procesów ich wdrażania. Pozyskiwanie nowych klientów
• Współtworzenie strategii i koncepcji zintegrowanych działań marketingowych w zakresie BTL /ATL / field marketing / digital
• Konsulting w zakresie planowania i zakupu mediów
Klienci: Unilever, L Oreal (L Oreal Paris, Maybelline, Garnier, Men Expert), Raiffeisen Polbank, Bouygues Immobilier, Brown-Forman (Jack Daniel s, Finlandia), Nestle Purina, Citi Bank, PGNiG, BMW Bawaria Motors
• Budowanie i rozwój kompetencji agencji w zakresie konsulting i strategia, web development, social media, motion design, e-commerce
• Tworzenie kompleksowych strategii e-marketingowych i nadzorowanie procesów ich wdrażania. Pozyskiwanie nowych klientów
• Współtworzenie strategii i koncepcji zintegrowanych działań marketingowych w zakresie BTL /ATL / field marketing / digital
• Konsulting w zakresie planowania i zakupu mediów
Klienci: Unilever, L Oreal (L Oreal Paris, Maybelline, Garnier, Men Expert), Raiffeisen Polbank, Bouygues Immobilier, Brown-Forman (Jack Daniel s, Finlandia), Nestle Purina, Citi Bank, PGNiG, BMW Bawaria Motors
Digital Development Director
• Stworzenie i rozwój komórki kreatywnej. Pozyskiwanie oraz obsługa budżetów kreatywnych (Unilever – Algida, Big Milk Magnum, Carte d’Or, Flora, Lipton; Citroen; Dr Oetker; Lexus, AXA Direct)
• Budowanie i wdrażanie kompleksowych strategii interaktywnych 360° (kreacja, produkcja, aktywacje, zakup i planowanie mediów)
• Prowadzenie kilkunastoosobowego zespołu złożonego z plannerów, account i zasobów kreatywnych
• Budowanie i wdrażanie kompleksowych strategii interaktywnych 360° (kreacja, produkcja, aktywacje, zakup i planowanie mediów)
• Prowadzenie kilkunastoosobowego zespołu złożonego z plannerów, account i zasobów kreatywnych
Interactive Media Planner -> Senior Digital Manager
Obowiązki (Digital Manager - Senior Digital Manager):
• Obsługa klienta Unilever z zakresu tworzenia i realizacji strategii interaktywnych Zarządzanie zespołem plannerskim. Szkolenia. Koordynacja realizacji umów budżetowych z wydawcami
• New business: przygotowanie prezentacji przetargowych (zwycięskie przetargi Unilever, Polkomtel, PSA)
Obowiązki (Interactive Media Planner):
• Team leadership oraz planowanie, optymalizacja i raportowanie kampanii dla klientów Unilever, AXA, KIA Motors
• Planowanie, optymalizacja oraz raportowanie kampanii dla klientów AXA, BPH, GE Money Bank, Raiffeisen Bank, Bosch, Wizz Air, KIA Motors, Sara Lee
• Obsługa klienta Unilever z zakresu tworzenia i realizacji strategii interaktywnych Zarządzanie zespołem plannerskim. Szkolenia. Koordynacja realizacji umów budżetowych z wydawcami
• New business: przygotowanie prezentacji przetargowych (zwycięskie przetargi Unilever, Polkomtel, PSA)
Obowiązki (Interactive Media Planner):
• Team leadership oraz planowanie, optymalizacja i raportowanie kampanii dla klientów Unilever, AXA, KIA Motors
• Planowanie, optymalizacja oraz raportowanie kampanii dla klientów AXA, BPH, GE Money Bank, Raiffeisen Bank, Bosch, Wizz Air, KIA Motors, Sara Lee
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Euro 2012 Polska Ukraina
Pierwszy raz w historii Polska będzie współorganizować tak wielkie przedsięwzięcie. Jest to niepowtarzalna szansa na rozwój wszelkich firm. Grupa o tym jak zarobić na Euro 2012
Google Earth
Najciekawsze miejsca w Google Earth i Google Maps - miejsca, mapy, zdjęcia, pomysły na korzystanie z webowej mapy satelitarnej.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
UniqueLifestyle
Unique Lifestyle - Wyjątkowy styl życia - stań się pasjonatem i podnoś sobie poprzeczkę!