Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Świdro-mania.pl
-
Witam,
na codzien kieruje grupa 40-tu telesprzedawcow. Sami dzwonimy do klientow, wiec wszelkie problemy z obsluga infolinii nie wchodza w gre.
Podstawowy problem , jaki maja szczegolnie mlodzi telemarketerzy to zainteresowanie klientow. Skrypty o ktorych wpominacie sa bardzo dobrym rozwiazaniem, ale niestety latwo popasc w skrajnosci. Jesli w potencjalnym kliencie, ktorego chcemy zainteresowac nie zobaczymy czlowieka, ktory nie chce byc traktowany jako kolejny rekord w bazie, kontynuowanie rozmowy moze nie byc mozliwe.
Reasumujac, otwarcie rozmowy telefonicznej i przyslowiowe juz pierwsze wrazenie to podstawa.
pozdrawiam
Pawel -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Świdro-mania.pl
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Świdro-mania.pl
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Świdro-mania.pl
-
Witam,
zarobki sa bardzo zroznicowane. Jak zwykle poczatki sa najtrudniejsze, ale z czasem mozna osiagnac naprawde niezly poziom, przynajmniej pracujac w telesprzedaży. A dlugosc tego czasu jest bardzo indywidualna. Zarobki bardzo zblizone do przedstawicieli sprzedazy bezposredniej, a najlepsi potrafia odebrac pensje z 4 zerami.
Pozdrawiam
PawelPaweł Świderski edytował(a) ten post dnia 29.01.08 o godzinie 23:44