Paweł Stechnij

Paweł Stechnij
Kraków, małopolskie

Umiejętności

FMCG Office 2010 Trade Marketing Negocjacje Szkolenia pracowników Analiza rynku Zarządzanie Sprzedażą Marketing bezpośredni wystąpienia publiczne prowadzenie projektów Prowadzenie szkoleń, prezentacji Negocjacyjne, Organizacja pracy Automotive AfterSales Consulting

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Regional Sales Representative
Schaeffler Polska ( LuK, INA, FAG)
Schaeffler Polska sp. Z o.o.
Regional Sales
 Odpowiedzialność za realizację założonych wyników sprzedaży oraz innych kluczowych wskaźników, dbanie o właściwe wdrażanie działań marketingowych w regionie, rozwijanie i utrzymywanie kontaktu z klientami firmy, odpowiedzialność za obsługę techniczną i handlową klientów firmy - Aftermarket, przygotowywanie i przeprowadzenie szkoleń produktowo – technicznych, analiza danych rynkowych dotyczących branży, konkurencji, potencjalnych klientów,
 Udział i reprezentowanie firmy w targach branżowych, m.in., Targi Inter Cars, Targi Moto Profil
 Obsługa klientów na terenie województw Opolskie, Śląskie, Małopolskie, Podkarpacie, Świętokrzyskie oraz części Lubelskiego
 Współpraca z dominującymi dystrybutorami w regionie: Inter Cars, Auto Partner Tychy, Gordon, Suder, Autos, Martex, Profi Auto, Inter Team, AD
 Najważniejsze osiągniecia:
— Realizacja powierzonych planów na poziomie 150 %
— Tworzenie stanowisk oraz reprezentowanie firmy na targach branżowych
— Inicjowanie szeregu akcji mający na celu wsparcie sprzedaży
— Inicjator / Koordynator projektu – „ Wsparcie techniczne sprzedaży”
Logo
Cork English College
Cork English College
Pobyt w Irlandii celem doskonalenie języka angielskiego, wykonywanie szeregu prac dorywczych wspierających rozwój językowy w codziennej konwersacji.
Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Medyczny
Odpowiedzialność za osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych poprzez inicjowanie i realizację działań marketingowo - promocyjnych, zarządzanie merchindisingiem, budowanie i rozwój współpracy z klientami. Zarządzanie sprzedażą leków refundowanych w części woj. śląskiego oraz południowej części woj. małopolskiego.

Najważniejsze osiągnięcia:
— Osiąganie dużych przyrostów sprzedaży w każdym kolejnym miesiącu zatrudnienia
— Wprowadzenie standardów ekspozycji produktów opartych na doświadczeniach z branży FMCG, co pozwoliło na osiągnięcie znacznego wzrostu rozpoznawalności marki.
— Zainicjowanie i wprowadzanie akcji edukacyjnej dla Pacjentów promującej dany rodzaj leków, co pozwoliło na zacieśnienie relacji z klientami poprzez realizację wspólnego projektu.
Hochland Sp. z o.o.
Koordynator ds.Detalu, Hurtu i Sieci Lokalnych
Sprzedaż: realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych na podległym terenie w kanale tradycyjnym (detal) oraz nowoczesnym (sieci lokalne).

Najważniejsze osiągnięcia sprzedażowe
— Uzyskanie II miejsca za największą sprzedaż nowego produktu w skali całego kraju.
— Uzyskanie I miejsca w zespołowym konkursie na najskuteczniejszy region sprzedaży.
— Osiąganie ponad 100% realizacji planów sprzedażowych przez cały okres zatrudnienia w firmie.
— Wdrożenie standardów zamówień poprzez planogramy w obsługiwanych sieciach.
— Członek zespołu przygotowującego i wdrażającego akcję "Inwazja na ....", zwiększającej sprzedaż produktów w wyznaczonych regionach poprzez zaplanowaną akcję sprzedaży danego typu produktów wszystkich Przedstawicieli w regionie.

Marketing i promocja: przygotowywanie i wdrażanie lokalnych akcji marketingowych, planowanie
i realizacja akcji promocyjnych oraz konkursów dla dystrybutorów, zarządzanie standardami mechandisingu na podległym terenie, reprezentowanie firmy na targach branżowych.

Najważniejsze osiągnięcia i zrealizowane projekty w obszarach marketingu:
— Samodzielne przygotowanie uczestnictwa w Targach Sieci oraz reprezentowanie firmy na wydarzeniu.
— Przygotowanie i przeprowadzenie akcji charytatywnej ma Mikołajki wspierającej najuboższe dzieci ze szkół woj. świętokrzyskiego; lokalna akcja w roku następnym została przeprowadzona na skalę ogólnopolską.

Pozostałe zadania: prowadzenie szkoleń produktowych dla dystrybutorów, jak również szkoleń wstępnych ze standardów pracy w firmie dla nowo przyjmowanych pracowników.
Carlsberg Polska
Przedstawiciel Handlowy
Sprzedaż: realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych na podległym terenie w kanale tradycyjnym (detal) oraz nowoczesnym (sieci lokalne).

Najważniejsze osiągnięcia sprzedażowe
— Uzyskanie II miejsca za największą sprzedaż nowego produktu w skali całego kraju.
— Uzyskanie I miejsca w zespołowym konkursie na najskuteczniejszy region sprzedaży.
— Osiąganie ponad 100% realizacji planów sprzedażowych przez cały okres zatrudnienia w firmie.
— Wdrożenie standardów zamówień poprzez planogramy w obsługiwanych sieciach.
— Członek zespołu przygotowującego i wdrażającego akcję "Inwazja na ....", zwiększającej sprzedaż produktów w wyznaczonych regionach poprzez zaplanowaną akcję sprzedaży danego typu produktów wszystkich Przedstawicieli w regionie.

Marketing i promocja: przygotowywanie i wdrażanie lokalnych akcji marketingowych, planowanie
i realizacja akcji promocyjnych oraz konkursów dla dystrybutorów, zarządzanie standardami mechandisingu na podległym terenie, reprezentowanie firmy na targach branżowych.

Najważniejsze osiągnięcia i zrealizowane projekty w obszarach marketingu:
— Samodzielne przygotowanie uczestnictwa w Targach Sieci oraz reprezentowanie firmy na wydarzeniu.
— Przygotowanie i przeprowadzenie akcji charytatywnej ma Mikołajki wspierającej najuboższe dzieci ze szkół woj. świętokrzyskiego; lokalna akcja w roku następnym została przeprowadzona na skalę ogólnopolską.

Pozostałe zadania: prowadzenie szkoleń produktowych dla dystrybutorów, jak również szkoleń wstępnych ze standardów pracy w firmie dla nowo przyjmowanych pracowników.
Lobo sp. z o.o. sp.k.
przedstawiciel handlowy
Sprzedaż: realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych na podległym terenie w kanale tradycyjnym (detal) oraz nowoczesnym (sieci lokalne).

Najważniejsze osiągnięcia sprzedażowe
— Uzyskanie II miejsca za największą sprzedaż nowego produktu w skali całego kraju.
— Uzyskanie I miejsca w zespołowym konkursie na najskuteczniejszy region sprzedaży.
— Osiąganie ponad 100% realizacji planów sprzedażowych przez cały okres zatrudnienia w firmie.
— Wdrożenie standardów zamówień poprzez planogramy w obsługiwanych sieciach.
— Członek zespołu przygotowującego i wdrażającego akcję "Inwazja na ....", zwiększającej sprzedaż produktów w wyznaczonych regionach poprzez zaplanowaną akcję sprzedaży danego typu produktów wszystkich Przedstawicieli w regionie.

Marketing i promocja: przygotowywanie i wdrażanie lokalnych akcji marketingowych, planowanie
i realizacja akcji promocyjnych oraz konkursów dla dystrybutorów, zarządzanie standardami mechandisingu na podległym terenie, reprezentowanie firmy na targach branżowych.

Najważniejsze osiągnięcia i zrealizowane projekty w obszarach marketingu:
— Samodzielne przygotowanie uczestnictwa w Targach Sieci oraz reprezentowanie firmy na wydarzeniu.
— Przygotowanie i przeprowadzenie akcji charytatywnej ma Mikołajki wspierającej najuboższe dzieci ze szkół woj. świętokrzyskiego; lokalna akcja w roku następnym została przeprowadzona na skalę ogólnopolską.

Pozostałe zadania: prowadzenie szkoleń produktowych dla dystrybutorów, jak również szkoleń wstępnych ze standardów pracy w firmie dla nowo przyjmowanych pracowników.

Szkolenia i kursy

Wizyty i rozmowy handlowe, szereg szkoleń wewnętrznych TEVA sp. z o.o. oraz Hochland Polska sp. z o.o. na przełomie lat 2012 - 2014

Sprzedaż z wyższej półki, TEVA sp. z o.o. (2014)

Zarządzanie zespołem handlowym, Avenhansen (2013) Poruszane zagadnienia i moduły: — budowa zespołu sprzedażowego — motywowanie pracowników — kreowanie liderów — poszukiwanie wyzwań dla zespołu — wyznaczanie, koordynacja i kontrola celów sprzedażowych

Wdrażanie cen rekomendowanych w rynek, Hochland Polska sp. z o.o. (2013)

ABC Handlowca - Techniki Sprzedaży, Polska sp. z o.o. (2012)

Obsługa Excel,Gowork (2012 )

Edukacja

Logo
Zarządzanie Sprzedażą, studia podyplomowe
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
Amerykanistyka, magisterskie
Akademia Krakowska im. A.F.Modrzewskiego

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Auto Moto Praca
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej. Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
przedstawiciele.pl
przedstawiciele.pl
osoby poszukujące pracowników do działów sprzedaży i obsługi klienta oraz kandydaci www.strefa-handlowca.pl