Umiejętności
inspektor ppoż
Uprawnienia Specjalisty ds. BHP poparte wykształceniem i stażem zawodowym.
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. personalnych
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
- Realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzeniem i właściwym przechowywaniem informacji pracowników w aktach osobowych.
- Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę.
- Sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy.
- Współpraca z komórką organizacyjną Płac, Księgowości i BHP.
- Prowadzenie ewidencji urlopowej i nieobecności.
- Realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzeniem i właściwym przechowywaniem informacji pracowników w aktach osobowych.
- Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę.
- Sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy.
- Współpraca z komórką organizacyjną Płac, Księgowości i BHP.
- Prowadzenie ewidencji urlopowej i nieobecności.
Specjalista ds. BHP i p.poż
SOBIESKI PIEKARNIA DOROTA I ANDRZEJ ZAKRZEWSCY SP. J.
- Realizacja zadań w obszarze BHP i ppoż.
- Prowadzenie służby BHP.
- Prowadzenie działań mających na celu podnoszenie świadomości pracowników
w zakresie BHP i ppoż.
- Reprezentowanie Zakładu przed organami administracji państwowej.
- Prowadzenie postępowania po zdarzeniach wypadkowych.
- Organizacja, prowadzenie i ewidencjonowanie szkoleń z zakresu BHP.
- Opracowanie i wdrożenie wszelkiej dokumentacji w zakresie obowiązujących przepisów będącej w kompetencji służby BHP.
- Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa.
- Nadzór nad systemem ppoż.
- Prowadzenia wymaganej dokumentacji statystycznej w zakresie BHP.
- Prowadzenie służby BHP.
- Prowadzenie działań mających na celu podnoszenie świadomości pracowników
w zakresie BHP i ppoż.
- Reprezentowanie Zakładu przed organami administracji państwowej.
- Prowadzenie postępowania po zdarzeniach wypadkowych.
- Organizacja, prowadzenie i ewidencjonowanie szkoleń z zakresu BHP.
- Opracowanie i wdrożenie wszelkiej dokumentacji w zakresie obowiązujących przepisów będącej w kompetencji służby BHP.
- Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa.
- Nadzór nad systemem ppoż.
- Prowadzenia wymaganej dokumentacji statystycznej w zakresie BHP.
specjalista ds. BHP, PPOŻ i Ochrony Środowiska
- Realizacja zadań w obszarze BHP i ochrony środowiska i ppoż.
- Prowadzenie służby BHP.
- Prowadzenie działań mających na celu podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i ochrony środowiska i ppoż.
Współpraca z Zarządem w kwestiach dotyczących BHP i ochrony środowiska oraz reprezentowanie Spółki przed organami administracji państwowej w tym zakresie.
- Prowadzenie postępowania po zdarzeniach wypadkowych.
- Organizacja, prowadzenie i ewidencjonowanie szkoleń z zakresu BHP i ochrony środowiska.
- Współpraca w zakresie opiniowania substancji niebezpiecznych do użycia w procesach produkcyjnych.
- Współpraca w zakresie BHP odnośnie Kart Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych.
- Opracowanie i wdrożenie wszelkiej dokumentacji w zakresie obowiązujących przepisów będącej w kompetencji służby BHP.
- Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa.
- Nadzór nad systemem ppoż.
- Zarządzanie gospodarką odpadową.
- Naliczanie opłat środowiskowych.
- Prowadzenia wymaganej dokumentacji statystycznej w zakresie BHP i OŚ.
- Prowadzenie służby BHP.
- Prowadzenie działań mających na celu podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i ochrony środowiska i ppoż.
Współpraca z Zarządem w kwestiach dotyczących BHP i ochrony środowiska oraz reprezentowanie Spółki przed organami administracji państwowej w tym zakresie.
- Prowadzenie postępowania po zdarzeniach wypadkowych.
- Organizacja, prowadzenie i ewidencjonowanie szkoleń z zakresu BHP i ochrony środowiska.
- Współpraca w zakresie opiniowania substancji niebezpiecznych do użycia w procesach produkcyjnych.
- Współpraca w zakresie BHP odnośnie Kart Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych.
- Opracowanie i wdrożenie wszelkiej dokumentacji w zakresie obowiązujących przepisów będącej w kompetencji służby BHP.
- Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa.
- Nadzór nad systemem ppoż.
- Zarządzanie gospodarką odpadową.
- Naliczanie opłat środowiskowych.
- Prowadzenia wymaganej dokumentacji statystycznej w zakresie BHP i OŚ.
Specjalista - Koordynacja BHP
- Przeprowadzanie szkolenia wstępnego – instruktażu ogólnego.
- Uczestnictwo w przygotowaniu: planu organizacji placu budowy, planu BIOZ.
- Wsparcie Zespołu Menadżera Projektu w identyfikacji ryzyk dla zadania oraz w przygotowaniu instrukcji bezpiecznego wykonania robót.
- Monitorowanie warunków pracy i stanu bezpieczeństwa na projektach.
- Propagowanie wdrażania standardów Skanska i przedsięwzięć BHP na projekcie zarówno wśród pracowników, jak i firm podwykonawczych.
- Wsparcie w raportowaniu i analizie wypadków oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych.
- Podejmowanie powypadkowych działań korygujących.
- Współpraca z koordynatorem BHP na Projekcie i Specjalistą ds. BHP w regionie.
- Uczestnictwo w przygotowaniu: planu organizacji placu budowy, planu BIOZ.
- Wsparcie Zespołu Menadżera Projektu w identyfikacji ryzyk dla zadania oraz w przygotowaniu instrukcji bezpiecznego wykonania robót.
- Monitorowanie warunków pracy i stanu bezpieczeństwa na projektach.
- Propagowanie wdrażania standardów Skanska i przedsięwzięć BHP na projekcie zarówno wśród pracowników, jak i firm podwykonawczych.
- Wsparcie w raportowaniu i analizie wypadków oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych.
- Podejmowanie powypadkowych działań korygujących.
- Współpraca z koordynatorem BHP na Projekcie i Specjalistą ds. BHP w regionie.
Specjalista ds. BHP
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
- Wszystkim nowo zatrudnionym pracownikom lub zmieniającym stanowisko pracy przeprowadzanie szkolenia wstępnego – instruktażu ogólnego.
- Bieżące kontrolowanie ważności – aktualności szkoleń okresowych bhp, profilaktycznych badań lekarskich pracowników oraz innych zaleceń lub też wskazań lekarskich.
- Kontrolowanie oraz sprawdzanie stanowisk pracy pod względem zgodności używania z ich przeznaczeniem.
- Współdziałanie z pracodawcą, Starszym Inspektorem ds. BHP oraz społecznym inspektorem pracy w tworzeniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
- Prowadzenie w sposób rzetelny i fachowy dokumentacji związanej z wypadkami pracowników (ustala przyczyny i okoliczności), podejmowanie działań profilaktycznych mających na celu zapobieżenie na przyszłość podobnym zdarzeniom.
- Udział w dokonywanej okresowo ocenie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, informowanie pracowników o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą.
- Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.
- Współpraca z organami nadzorującymi warunki pracy w zakresie bhp oraz kontrolowanie realizacji nakazów, zaleceń pokontrolnych tych organów.
- Bieżące kontrolowanie ważności – aktualności szkoleń okresowych bhp, profilaktycznych badań lekarskich pracowników oraz innych zaleceń lub też wskazań lekarskich.
- Kontrolowanie oraz sprawdzanie stanowisk pracy pod względem zgodności używania z ich przeznaczeniem.
- Współdziałanie z pracodawcą, Starszym Inspektorem ds. BHP oraz społecznym inspektorem pracy w tworzeniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
- Prowadzenie w sposób rzetelny i fachowy dokumentacji związanej z wypadkami pracowników (ustala przyczyny i okoliczności), podejmowanie działań profilaktycznych mających na celu zapobieżenie na przyszłość podobnym zdarzeniom.
- Udział w dokonywanej okresowo ocenie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, informowanie pracowników o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą.
- Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.
- Współpraca z organami nadzorującymi warunki pracy w zakresie bhp oraz kontrolowanie realizacji nakazów, zaleceń pokontrolnych tych organów.
Starszy Referent w Sekcji Spraw Pracowniczych
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach Stanowisko pracy - Referent w Sekcji Spraw Pracowniczych
Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych pracowników;
- przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem, trwaniem stosunku pracy oraz rozwiązaniem w oparciu o obowiązujące przepisy;
- współpraca z komórką organizacyjną Księgowości i BHP;
- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby dyrekcji;
- prowadzenie ewidencji urlopowej i nieobecności;
- przygotowaniem umów cywilno-prawnych;
- obsługa programu PŁATNIK;
- wystawianie zaświadczeń o wysokościach zarobków i zatrudnieniu.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych pracowników;
- przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem, trwaniem stosunku pracy oraz rozwiązaniem w oparciu o obowiązujące przepisy;
- współpraca z komórką organizacyjną Księgowości i BHP;
- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby dyrekcji;
- prowadzenie ewidencji urlopowej i nieobecności;
- przygotowaniem umów cywilno-prawnych;
- obsługa programu PŁATNIK;
- wystawianie zaświadczeń o wysokościach zarobków i zatrudnieniu.
Starszy Statystyk w Sekcji Statystyki Medycznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach
Stanowisko pracy – Starszy Statystyk w Sekcji Statystyki Medycznej
Zakres obowiązków:
- od 2009r. pełnienie obowiązków zastępcy kierownika Sekcji Statystyki Medyczne SP ZOZ w Mońkach;
- prowadzenie rejestru usług medycznych wykonanych SP ZOZ w Mońkach;
- przygotowywanie dokumentacji pozwalającej na wykonanie rozliczenia z NFZ (raporty statystyczne, raporty rozliczeniowe, rachunki refundacyjne, kolejki oczekujących);
- pomoc przy archiwizacji dokumentacji medycznej;
- comiesięczne rozliczanie kontraktu z NFZ;
- obsługa SZOI/Portalu Świadczeniodawcy;
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej konkursu ofert;
- inne usługi w zakresie rozliczeń;
- przekazywanie opracowanej dokumentacji do Oddziału Wojewódzkiego NFZ;
- przygotowywanie i redagowanie pism do NFZ, ZUS, KRUS, sądów.
Stanowisko pracy – Starszy Statystyk w Sekcji Statystyki Medycznej
Zakres obowiązków:
- od 2009r. pełnienie obowiązków zastępcy kierownika Sekcji Statystyki Medyczne SP ZOZ w Mońkach;
- prowadzenie rejestru usług medycznych wykonanych SP ZOZ w Mońkach;
- przygotowywanie dokumentacji pozwalającej na wykonanie rozliczenia z NFZ (raporty statystyczne, raporty rozliczeniowe, rachunki refundacyjne, kolejki oczekujących);
- pomoc przy archiwizacji dokumentacji medycznej;
- comiesięczne rozliczanie kontraktu z NFZ;
- obsługa SZOI/Portalu Świadczeniodawcy;
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej konkursu ofert;
- inne usługi w zakresie rozliczeń;
- przekazywanie opracowanej dokumentacji do Oddziału Wojewódzkiego NFZ;
- przygotowywanie i redagowanie pism do NFZ, ZUS, KRUS, sądów.
Szkolenia i kursy
- 11.05.2018 - E-kurs Instruktora pierwszej pomocy przedmedycznej Organizator: FOR FAME
- 09.03.2018-26.03.2018 - Szkolenie okresowe dla Pracowników służb bhp i osób wykonujących zadania tej służby Organizator: SEKA
- 26.10.2017 - Szkolenie: „Zagrożenia powodujące wypadki przy pracy i choroby zawodowe oraz sposoby zapobiegania tym zjawiskom” Organizator: Centrum Edukacyjne „Mentor” w Mońkach Leszek Twarowski
- 19.09.2017- 03.10.2017 - Szkolenie: „Postępowanie powypadkowe – od A do Z” Organizator: PortalBHP.pl
- 03.10.2017 - Szkolenie: „Postępowanie powypadkowe aspekty praktyczne zalecenia PIP i ZUS” Organizator: CSK PARTNER centrum szkolenia kadr
- 07.04.2017 - Szkolenie – „Szkolenie w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji” Organizator: PPHU „BU-MOR”
- 03.04.2017- 07.04.2017 -Szkolenie – „Szkolenie okresowe w dziedzinie BHP dla Pracowników służby bhp i osób wykonujących zadania tej służby” Organizator: PPHU „BU-MOR”
- 27.01.2017 - Szkolenie – „Opłaty oraz sprawozdawczość w zakresie korzystania ze środowiska i gospodarowania odpadami: praktyczne aspekty” Organizator: Lubelskie Centrum Doradztwa i Szkoleń
- 23.01.2017 - Kurs – „Pierwsza Pomoc Przedmedyczna” Organizator: Ośrodek Szkolenia i Rozwoju „Fundacji Inicjatywa na Rzecz Edukacji”
- 05.01.2017 - Szkolenie e-learning – „Prawo w ochronie środowiska” Organizator: MG Centrum Szkoleń i Korepetycji
- 26.12.2016 - Szkolenie e-learning - „Ekologiczny biznes” Organizator: Akademia PARP
- 25.04.2016 - 29.04.2016 - Spotkanie – „Włącz myślenie – planuj i reaguj” Organizator: FORBUILD
- 11.12.2015 - Kurs Inspektorów Ppoż
- 22.04.2015 - Szkolenie – „Metodyka prowadzenia szkolenia informacyjnego BHP” Organizator: Norman Benett Group
- 13.02.2014 - 31.07.2014 - Warsztaty z języka angielskiego „Europa da się lubić 2 – poziom średniozaawansowany” 60h Organizator: Wrota Biznesu
- 23.05.2014 - Szkolenie – „Prawo pracy” Organizator: European Edu Center
- 25.03.2014 - Szkolenie – „Rozliczanie czasu pracy, ustalanie harmonogramów czasu pracy, naliczanie wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych” Organizator: Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
- 10.02.2014 - Szkolenie - „Metodyka prowadzenia instruktażu stanowiskowego z zakresu bhp" Organizator: JulaMedia Sylwia Frankiewicz
- 30.01.2014 - Szkolenie e-learning – „Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP" Organizator: Akademia PARP
- 10.09.2013 - Szkolenie e-learning – „Czas pracy - zmiany od sierpnia 2013 r.” Organizator: Personnel Project
- 24.07.2013 - Szkolenie e-learning – „Urlopy macierzyńskie i rodzicielskie w praktyce” Organizator: HUMANO Agnieszka Łapińska
- 25.01.2013 - 30.06.2013 - Kurs e-learning – „Specjalista do spraw kadr i płac w placówce leczniczej 2013” 85h Organizator: Studium Prawa Europejskiego
- 28.05.2013 - Szkolenie e-learning – „Podróże służbowe krajowe i zagraniczne od A do Z”
Organizator: HUMANO Agnieszka Łapińska
- 14.01.2013 - 24.05.2013 - Kurs e-learning – „Zrozumieć ZUS, zrozumieć prawo pracy” Organizator: Podatki.biz
- 22.05.2013 - Szkolenie – „Czas pracy kierowców 2013” Organizator: Ośrodek Szkoleniowy EDYTOR
- 02.02.2013 - 19.05.2013 - Szkolenie z zakresu kontroli zarządczej 120h Organizator: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej - Podlaskie Centrum
- 02.03.2013 - 12.05.2013 - Szkolenie Podlaskiej Akademii Zarządzania Zasobami Ludzkimi 72h Organizator: Centrum Doradztwa Personalnego Sp. z o.o.
- 21.03.2013 - Szkolenie e-learning – „Uprawnienia związane z rodzicielstwem w ujęciu kompleksowym” Organizator: HUMANO Agnieszka Łapińska
- 17.03.2013 - Szkolenie e-learning – „Umiejętności interpersonalne”
Organizator: Akademia PARP
- 24.01.2013 - Szkolenie – „Kadry 2013” Organizator: Ośrodek Szkoleniowy EDYTOR
- 18.01.2013 - Szkolenie e-learning – „Specjalista ds. kadrowych”
Organizator: Hensen Polska Sp. z o.o.
- 16.01.2013 - Szkolenie e-learning – „Czas pracy” Organizator: HUMANO Agnieszka Łapińska
- 02.07.2012 - Szkolenie e-learning – „BHP w sektorze MŚP"
Organizator: Akademia PARP
- 02.06.2012 - Szkolenie e-learning – „Prawo Pracy w MŚP" Organizator: Akademia PARP
- 23.01.2012 - 17.02.2012 - Kurs – „Kadry i Płace” 40h Organizator: Centrum Kształcenia Kadr PROFESJA
- 10.01.2012 - Szkolenie e-learning – „Dokumentacja kadrowa" Organizator: Hensen Polska Sp. z o.o.
- 09.03.2018-26.03.2018 - Szkolenie okresowe dla Pracowników służb bhp i osób wykonujących zadania tej służby Organizator: SEKA
- 26.10.2017 - Szkolenie: „Zagrożenia powodujące wypadki przy pracy i choroby zawodowe oraz sposoby zapobiegania tym zjawiskom” Organizator: Centrum Edukacyjne „Mentor” w Mońkach Leszek Twarowski
- 19.09.2017- 03.10.2017 - Szkolenie: „Postępowanie powypadkowe – od A do Z” Organizator: PortalBHP.pl
- 03.10.2017 - Szkolenie: „Postępowanie powypadkowe aspekty praktyczne zalecenia PIP i ZUS” Organizator: CSK PARTNER centrum szkolenia kadr
- 07.04.2017 - Szkolenie – „Szkolenie w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji” Organizator: PPHU „BU-MOR”
- 03.04.2017- 07.04.2017 -Szkolenie – „Szkolenie okresowe w dziedzinie BHP dla Pracowników służby bhp i osób wykonujących zadania tej służby” Organizator: PPHU „BU-MOR”
- 27.01.2017 - Szkolenie – „Opłaty oraz sprawozdawczość w zakresie korzystania ze środowiska i gospodarowania odpadami: praktyczne aspekty” Organizator: Lubelskie Centrum Doradztwa i Szkoleń
- 23.01.2017 - Kurs – „Pierwsza Pomoc Przedmedyczna” Organizator: Ośrodek Szkolenia i Rozwoju „Fundacji Inicjatywa na Rzecz Edukacji”
- 05.01.2017 - Szkolenie e-learning – „Prawo w ochronie środowiska” Organizator: MG Centrum Szkoleń i Korepetycji
- 26.12.2016 - Szkolenie e-learning - „Ekologiczny biznes” Organizator: Akademia PARP
- 25.04.2016 - 29.04.2016 - Spotkanie – „Włącz myślenie – planuj i reaguj” Organizator: FORBUILD
- 11.12.2015 - Kurs Inspektorów Ppoż
- 22.04.2015 - Szkolenie – „Metodyka prowadzenia szkolenia informacyjnego BHP” Organizator: Norman Benett Group
- 13.02.2014 - 31.07.2014 - Warsztaty z języka angielskiego „Europa da się lubić 2 – poziom średniozaawansowany” 60h Organizator: Wrota Biznesu
- 23.05.2014 - Szkolenie – „Prawo pracy” Organizator: European Edu Center
- 25.03.2014 - Szkolenie – „Rozliczanie czasu pracy, ustalanie harmonogramów czasu pracy, naliczanie wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych” Organizator: Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
- 10.02.2014 - Szkolenie - „Metodyka prowadzenia instruktażu stanowiskowego z zakresu bhp" Organizator: JulaMedia Sylwia Frankiewicz
- 30.01.2014 - Szkolenie e-learning – „Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP" Organizator: Akademia PARP
- 10.09.2013 - Szkolenie e-learning – „Czas pracy - zmiany od sierpnia 2013 r.” Organizator: Personnel Project
- 24.07.2013 - Szkolenie e-learning – „Urlopy macierzyńskie i rodzicielskie w praktyce” Organizator: HUMANO Agnieszka Łapińska
- 25.01.2013 - 30.06.2013 - Kurs e-learning – „Specjalista do spraw kadr i płac w placówce leczniczej 2013” 85h Organizator: Studium Prawa Europejskiego
- 28.05.2013 - Szkolenie e-learning – „Podróże służbowe krajowe i zagraniczne od A do Z”
Organizator: HUMANO Agnieszka Łapińska
- 14.01.2013 - 24.05.2013 - Kurs e-learning – „Zrozumieć ZUS, zrozumieć prawo pracy” Organizator: Podatki.biz
- 22.05.2013 - Szkolenie – „Czas pracy kierowców 2013” Organizator: Ośrodek Szkoleniowy EDYTOR
- 02.02.2013 - 19.05.2013 - Szkolenie z zakresu kontroli zarządczej 120h Organizator: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej - Podlaskie Centrum
- 02.03.2013 - 12.05.2013 - Szkolenie Podlaskiej Akademii Zarządzania Zasobami Ludzkimi 72h Organizator: Centrum Doradztwa Personalnego Sp. z o.o.
- 21.03.2013 - Szkolenie e-learning – „Uprawnienia związane z rodzicielstwem w ujęciu kompleksowym” Organizator: HUMANO Agnieszka Łapińska
- 17.03.2013 - Szkolenie e-learning – „Umiejętności interpersonalne”
Organizator: Akademia PARP
- 24.01.2013 - Szkolenie – „Kadry 2013” Organizator: Ośrodek Szkoleniowy EDYTOR
- 18.01.2013 - Szkolenie e-learning – „Specjalista ds. kadrowych”
Organizator: Hensen Polska Sp. z o.o.
- 16.01.2013 - Szkolenie e-learning – „Czas pracy” Organizator: HUMANO Agnieszka Łapińska
- 02.07.2012 - Szkolenie e-learning – „BHP w sektorze MŚP"
Organizator: Akademia PARP
- 02.06.2012 - Szkolenie e-learning – „Prawo Pracy w MŚP" Organizator: Akademia PARP
- 23.01.2012 - 17.02.2012 - Kurs – „Kadry i Płace” 40h Organizator: Centrum Kształcenia Kadr PROFESJA
- 10.01.2012 - Szkolenie e-learning – „Dokumentacja kadrowa" Organizator: Hensen Polska Sp. z o.o.
Edukacja
Specjalizacje
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Prawo
Inne
Inne
- Znajomość systemów operacyjnych Windows 98/2000/XP/7
- Znajomość programów biurowych MS Office (Word, Excel)
- Obsługa urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka)
- Obsługa programu KS-PPS oraz programu kadrowego MAAT
- Prawo jazdy kat B
- Znajomość programów biurowych MS Office (Word, Excel)
- Obsługa urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka)
- Obsługa programu KS-PPS oraz programu kadrowego MAAT
- Prawo jazdy kat B
Grupy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Bialystok Ogłoszenia
Tutaj możecie zamieszczać WSZELKIE ogłoszenia pod warunkiem ze nie obrażają one nikogo i nie odbiegają od ogólnie przyjętych standardów
Droga Ciągłego Doskonalenia
Grupa skupiająca Praktyków wdrażających programy Ciągłego Doskonalenia w organizacjach, osoby zainteresowane tematyką Ciągłego Doskonalenia
NFZ Rozliczanie Kontraktów
Grupa skupiająca osoby na codzień zajmujące się tworzeniem sprawozdań do Narodowego Funduszu Zdrowia.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość