Paweł Sobota

Operations Director Poland, AC Nielsen
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

The Nielsen Company
Operations Director Poland
The Nielsen Company
Output Leader Poland
DHL Express (Poland)
Kierownik ds. Rozwoju i Wsparcia Działu Obsługi Klienta Krajowego
- budowa i zarządzanie zespołem Rozwoju i Wsparcia DOK Krajowego
- zarządzanie procesem rekrutacji
- prowadzenie szkoleń, warsztatów i coachingów dla pracowników; bieżące monitorowanie ich efektywności; modyfikacja w miarę potrzeb
- monitorowanie jakości obsługi klienta poprzez koordynację badań wewnętrznych i zewnętrznych
- odpowiedzialność za aktualność i jakość procesów oraz standardów obsługi klienta
- zapewnienie ciągłej pracy systemów CS oraz ich rozwój w oparciu o strategię działu
- dostarczanie danych, sporządzanie raportów, analiz i planów pozwalających efektywnie zarządzać zasobami DOK Krajowego
- śledzenie trendów, poszukiwanie szans na podnoszenie skuteczności i efektywności DOK Krajowego
- administrowanie budynkiem i skuteczne rozwiązywanie bieżących problemów administracyjno-technicznych
DHL Express (Poland)
p.o. Dyrektora ds. Obsługi Klienta Krajowego
- organizacja, zarządzanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu blisko 300 pracowników (Frontline, Customer Care, Development and Business Support)
- stworzenie i wdrożenie planu działania na rok 2012 (w oparciu o strategię firmy)
- nadzór nad budżetem działu
- utrzymanie KPIs na oczekiwanym poziomie
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
DHL Express (Poland)
Kierownik ds. Obsługi Klienta
Projekt:
- udział w projekcie przeniesienia Contact Center z Warszawy do Łodzi;
- przejęcie, od grupy projektowej, organizacji pracy Contact Center;

Bieżąca działalność:
Zarządzanie grupą 11 Supervisorów oraz 200 Konsultantów Contact Center:
- utrzymanie KPIs na jak najwyzszym poziomie;
- zapewnienie motywacji, satysfakcji oraz odpowiedniej ilości szkoleń w celu jak najefektywniejszego rozwoju pracowników;
- kontrola oraz podnoszenie jakości obsługi klienta;
- zarządzanie oraz kontrola kosztów w celu poprawy zyskowności oraz produktywności działu;
- zapewnienie komunikacji oraz koordynacja działań podczas sytuacji awaryjnych
DHL Express (Poland)
Supervisor ds. Obsługi Klienta
- zapewnienie prawidłowej pracy sekcji krajowej telefonicznej obsługi klienta
- monitoring i ocena pracy
- wspieranie i pomoc w rozwiązywaniu trudnych sytuacji
- kontrola realizacji celów
- rekrutacja nowych pracowników
- udział w ważnych wewnętrznych projektach firmowych
Servisco Sp. z o.o.
Centrum Obsługi Klienta
- przyjmowanie i rozwiązywanie telefonicznych interwencji oraz reklamacji
- opieka nad kluczowymi klientami
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników COK

Szkolenia i kursy

- Six Sigma / DMAIC / First Choice
- Zarządzanie sytuacyjne SLII (House of Skills)
- Business Continuity Plans (certyfikat CTPartners)
- liczne wewnętrzne szkolenia menedżerskie (aktywne przywództwo)
- profesjonalna obsługa klienta

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo Biznesu i Ubezpieczenia, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie
Logo
Ekonomika Ubezpieczeń, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty

Zainteresowania

- sport (siłownia, piłka nożna, koszykówka, baseball oraz skoki narciarskie)
- zdrowa żywność

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Baseball Polska
Baseball Polska
Grupa osób, którzy interesują się baseball-em i chca propagowac ta dyscypline w Polsce. Obecni, byli zawodnicy i trenerzy a także zwykli sympatycy.
BOWLING
BOWLING
Jesteś perfekcjonista(-ka) możesz się sprawdzić
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
LEK ROŚLINNY
LEK ROŚLINNY
Ziołolecznictwo wczoraj, dziś i jutro ;)
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
Rynek przesyłek kurierskich
Rynek przesyłek kurierskich
Grupa dla zainteresowanych rynkiem przesyłek kurierskich.
Six Sigma
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.
sushi
sushi
Forum ludzi kochających SUSHI. Nie jest nam obce wasabi, nori i futo maki!
Tatry
Tatry
Dla miłośników Tatr i nie tylko :)