Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Rozwoju i Wsparcia Działu Obsługi Klienta Krajowego
- budowa i zarządzanie zespołem Rozwoju i Wsparcia DOK Krajowego
- zarządzanie procesem rekrutacji
- prowadzenie szkoleń, warsztatów i coachingów dla pracowników; bieżące monitorowanie ich efektywności; modyfikacja w miarę potrzeb
- monitorowanie jakości obsługi klienta poprzez koordynację badań wewnętrznych i zewnętrznych
- odpowiedzialność za aktualność i jakość procesów oraz standardów obsługi klienta
- zapewnienie ciągłej pracy systemów CS oraz ich rozwój w oparciu o strategię działu
- dostarczanie danych, sporządzanie raportów, analiz i planów pozwalających efektywnie zarządzać zasobami DOK Krajowego
- śledzenie trendów, poszukiwanie szans na podnoszenie skuteczności i efektywności DOK Krajowego
- administrowanie budynkiem i skuteczne rozwiązywanie bieżących problemów administracyjno-technicznych
- zarządzanie procesem rekrutacji
- prowadzenie szkoleń, warsztatów i coachingów dla pracowników; bieżące monitorowanie ich efektywności; modyfikacja w miarę potrzeb
- monitorowanie jakości obsługi klienta poprzez koordynację badań wewnętrznych i zewnętrznych
- odpowiedzialność za aktualność i jakość procesów oraz standardów obsługi klienta
- zapewnienie ciągłej pracy systemów CS oraz ich rozwój w oparciu o strategię działu
- dostarczanie danych, sporządzanie raportów, analiz i planów pozwalających efektywnie zarządzać zasobami DOK Krajowego
- śledzenie trendów, poszukiwanie szans na podnoszenie skuteczności i efektywności DOK Krajowego
- administrowanie budynkiem i skuteczne rozwiązywanie bieżących problemów administracyjno-technicznych
p.o. Dyrektora ds. Obsługi Klienta Krajowego
- organizacja, zarządzanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu blisko 300 pracowników (Frontline, Customer Care, Development and Business Support)
- stworzenie i wdrożenie planu działania na rok 2012 (w oparciu o strategię firmy)
- nadzór nad budżetem działu
- utrzymanie KPIs na oczekiwanym poziomie
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
- stworzenie i wdrożenie planu działania na rok 2012 (w oparciu o strategię firmy)
- nadzór nad budżetem działu
- utrzymanie KPIs na oczekiwanym poziomie
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
Kierownik ds. Obsługi Klienta
Projekt:
- udział w projekcie przeniesienia Contact Center z Warszawy do Łodzi;
- przejęcie, od grupy projektowej, organizacji pracy Contact Center;
Bieżąca działalność:
Zarządzanie grupą 11 Supervisorów oraz 200 Konsultantów Contact Center:
- utrzymanie KPIs na jak najwyzszym poziomie;
- zapewnienie motywacji, satysfakcji oraz odpowiedniej ilości szkoleń w celu jak najefektywniejszego rozwoju pracowników;
- kontrola oraz podnoszenie jakości obsługi klienta;
- zarządzanie oraz kontrola kosztów w celu poprawy zyskowności oraz produktywności działu;
- zapewnienie komunikacji oraz koordynacja działań podczas sytuacji awaryjnych
- udział w projekcie przeniesienia Contact Center z Warszawy do Łodzi;
- przejęcie, od grupy projektowej, organizacji pracy Contact Center;
Bieżąca działalność:
Zarządzanie grupą 11 Supervisorów oraz 200 Konsultantów Contact Center:
- utrzymanie KPIs na jak najwyzszym poziomie;
- zapewnienie motywacji, satysfakcji oraz odpowiedniej ilości szkoleń w celu jak najefektywniejszego rozwoju pracowników;
- kontrola oraz podnoszenie jakości obsługi klienta;
- zarządzanie oraz kontrola kosztów w celu poprawy zyskowności oraz produktywności działu;
- zapewnienie komunikacji oraz koordynacja działań podczas sytuacji awaryjnych
Szkolenia i kursy
- Six Sigma / DMAIC / First Choice
- Zarządzanie sytuacyjne SLII (House of Skills)
- Business Continuity Plans (certyfikat CTPartners)
- liczne wewnętrzne szkolenia menedżerskie (aktywne przywództwo)
- profesjonalna obsługa klienta
- Zarządzanie sytuacyjne SLII (House of Skills)
- Business Continuity Plans (certyfikat CTPartners)
- liczne wewnętrzne szkolenia menedżerskie (aktywne przywództwo)
- profesjonalna obsługa klienta
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
- sport (siłownia, piłka nożna, koszykówka, baseball oraz skoki narciarskie)
- zdrowa żywność
- zdrowa żywność
Grupy
Baseball Polska
Grupa osób, którzy interesują się baseball-em i chca propagowac ta dyscypline w Polsce. Obecni, byli zawodnicy i trenerzy a także zwykli sympatycy.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.