Paweł Sobieraj

Key Account Director/ Retail / Partnership B2B
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Project Management Partnerstwo strategiczne Negocjacje Zarządzanie zespołem Zakupy Sprzedaż Strategia biznesowa negocjacje handlowe Zarządzanie Sprzedażą Marketing Zintegrowany Sprzedaż B2B Sieci handlowe Sieć Afiliacyjna Marketing B2B Strategia Marketingowa B2B

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Edenred Polska
Merchant & Partnership Director
Bank Pekao SA
Strategic Partnerships Manager
- rozwój i koordynacja relacji biznesowych z wybranymi partnerami strategicznymi firmy
Empik sp. z o. o.
Partnership Manager B2B
- odpowiedzialność za stworzenie i realizację strategii projektów z partnerami zewnętrznymi z segmentów: bankowość, finanse(fintech), telekomunikacja, handel detaliczny mającymi na celu rozwój biznesów grupy, m. in. Empik, empik.com, empikfoto.pl, EmpikGo.
- rozwój i utrzymanie sieci kontaktów biznesowych ze strategicznymi partnerami
- realizacja wyznaczonych celów przychodowych w ramach tworzonych projektów partnerskich
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Key Account Director/ Retail ( Dyrektor ds. współpracy z sieciami handlowymi)
- odpowiedzialność za stworzenie strategicznych planów oraz utrzymanie i rozwój istniejących relacji z sieciami handlowymi we współpracy z działami marketingu i operacyjnym, mającymi na celu zapewnienie realizacji celów firmy
- stworzenie i realizacja strategii współpracy z sieciami handlowymi w zakresie akceptacji bonów i kart Sodexo
- planowanie i budowa sieci akceptującej dla nowych produktów
- kontakty z kluczowymi sieciami handlowymi m. in. Tesco, Biedronka, Lidl, Kaufland, Auchan, Carrefour
- stworzenie i realizacja strategii zakupowej nagród rzeczowych/voucherów
- zarządzanie podległym zespołem
- utworzenie efektywnego programu promocji B2C z zewnętrznymi partnerami, generującego rocznie 4,5 Mpln przychodu dla Sodexo
- zbudowanie w 2016 oferty ponad 50 różnorodnych benefitów (w tym kart podarunkowych, voucherów) dla użytkowników platform Sodexo, co umożliwiło firmie wejście na rynek z nowym produktem
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Kierownik ds. współpracy z akceptantami
- odpowiedzialność za realizację celów przychodowych oraz rozwojowych w podległym obszarze
- realizacja strategii współpracy z sieciami handlowymi akceptującymi bony i karty przedpłacone Sodexo
- współtworzenie nowych produktów w zakresie kart elektronicznych i tradycyjnych bonów
- przygotowanie ofert współpracy, wspólnych programów komunikacyjnych i marketingowych z sieciami handlowymi oraz koordynacja ich wdrożenia
-rozwój sieci akceptującej, negocjacje warunków współpracy z kluczowymi sieciami handlowymi- m.in. Tesco, Auchan, Carrefour, Kaufland, Lidl
- kierowanie pracą zespołów projektowych w obszarze współpracy z sieciami handlowymi
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Koordynator ds. współpracy z akceptantami, Dział Marketingu i Rozwoju
- tworzenie i realizacja strategii współpracy z sieciami handlowymi akceptujacymi bony Sodexo
- przygotowanie ofert współpracy, wspólnych programów komunikacyjnych i marketingowych z sieciami handlowymi oraz koordynacja ich wdrożenia
-rozwój sieci akceptujacej, negocjacje warunków współpracy z sieciami handlowymi
Apsys Polska S. A.
Koordynator działań marketingowych, Dział Marketingu i Komunikacji
- udział w tworzeniu i realizacja rocznego planu działań
marketingowych dla galerii handlowych
- planowanie i monitorowanie wydatkowania rocznego budżetu marketingowego galerii handlowych
- koordynacja działań wynikających ze współpracy agencji reklamowych, działu marketingu i komunikacji oraz dyrekcji centrów handlowych
- organizacja cyklu eventów w centrach handlowych we współpracy z The Walt Disney Polska które przyniosły wzrost frekwencji klientów o 30% oraz wzrost obrotów u najemców o 25%.
Eniro Polska
Konsultant ds. reklamy, Dział Sprzedaży
- kontakty handlowe z klientami
- negocjowanie warunków współpracy
- realizacja planów sprzedażowych
- bieżąca obsługa klientów

Szkolenia i kursy

Summer school of Shopping Centres Marketing, Organizator: International Council of Shopping Centres, Lipiec 2005, Bruksela

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Pływanie, historia wojen światowych, technika uzbrojenia, literatura współczesna - reportaże.

Organizacje

AIESEC

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
AIESEC Polska
AIESEC Polska
Grupa zrzeszająca członków i alumni AIESEC Polska.
AIESEC Polska Komitet Lokalny Kielce
AIESEC Polska Komitet Lokalny Kielce
Grupa zrzeszająca członków i alumni AIESEC Polska Komitet Lokalny Kielce
Fitness & Kulturystyka
Fitness & Kulturystyka
Grupa dla ludzi związanych zawodowo z branżą fitness, wellness, kulturystyka... Także dla pasjonatów
Kielczanie w Stolicy
Kielczanie w Stolicy
Z Kielc do Warszawy coraz bliżej. Roboty drogowe postępują. Grupa dla ludzi z Kielc którzy pracują, uczą się czy mieszkają w Warszawie.
Korona Kielce
Korona Kielce
Grupa kibiców Korony Kielce - klubu Ekstraklasy. Złocisto-Krwiści mile widziani:-) Była, Będzie, Jest! Korona MKS!
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Nieruchomości
Nieruchomości
Nieruchomości i wszystko co z nimi związane.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SIECI HANDLOWE
SIECI HANDLOWE
Grupa dla ludzi chcących wymieniać się doświadczeniami.
Sieci handlowe - współpraca
Sieci handlowe - współpraca
Kupcy online. Współpraca z sieciami handlowymi. Zakupy, oferty, dostawcy, szkolenia.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.