Umiejętności
Project Management
Partnerstwo strategiczne
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Zakupy
Sprzedaż
Strategia biznesowa
negocjacje handlowe
Zarządzanie Sprzedażą
Marketing Zintegrowany
Sprzedaż B2B
Sieci handlowe
Sieć Afiliacyjna
Marketing B2B
Strategia Marketingowa B2B
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Partnership Manager B2B
- odpowiedzialność za stworzenie i realizację strategii projektów z partnerami zewnętrznymi z segmentów: bankowość, finanse(fintech), telekomunikacja, handel detaliczny mającymi na celu rozwój biznesów grupy, m. in. Empik, empik.com, empikfoto.pl, EmpikGo.
- rozwój i utrzymanie sieci kontaktów biznesowych ze strategicznymi partnerami
- realizacja wyznaczonych celów przychodowych w ramach tworzonych projektów partnerskich
- rozwój i utrzymanie sieci kontaktów biznesowych ze strategicznymi partnerami
- realizacja wyznaczonych celów przychodowych w ramach tworzonych projektów partnerskich
Key Account Director/ Retail ( Dyrektor ds. współpracy z sieciami handlowymi)
- odpowiedzialność za stworzenie strategicznych planów oraz utrzymanie i rozwój istniejących relacji z sieciami handlowymi we współpracy z działami marketingu i operacyjnym, mającymi na celu zapewnienie realizacji celów firmy
- stworzenie i realizacja strategii współpracy z sieciami handlowymi w zakresie akceptacji bonów i kart Sodexo
- planowanie i budowa sieci akceptującej dla nowych produktów
- kontakty z kluczowymi sieciami handlowymi m. in. Tesco, Biedronka, Lidl, Kaufland, Auchan, Carrefour
- stworzenie i realizacja strategii zakupowej nagród rzeczowych/voucherów
- zarządzanie podległym zespołem
- utworzenie efektywnego programu promocji B2C z zewnętrznymi partnerami, generującego rocznie 4,5 Mpln przychodu dla Sodexo
- zbudowanie w 2016 oferty ponad 50 różnorodnych benefitów (w tym kart podarunkowych, voucherów) dla użytkowników platform Sodexo, co umożliwiło firmie wejście na rynek z nowym produktem
- stworzenie i realizacja strategii współpracy z sieciami handlowymi w zakresie akceptacji bonów i kart Sodexo
- planowanie i budowa sieci akceptującej dla nowych produktów
- kontakty z kluczowymi sieciami handlowymi m. in. Tesco, Biedronka, Lidl, Kaufland, Auchan, Carrefour
- stworzenie i realizacja strategii zakupowej nagród rzeczowych/voucherów
- zarządzanie podległym zespołem
- utworzenie efektywnego programu promocji B2C z zewnętrznymi partnerami, generującego rocznie 4,5 Mpln przychodu dla Sodexo
- zbudowanie w 2016 oferty ponad 50 różnorodnych benefitów (w tym kart podarunkowych, voucherów) dla użytkowników platform Sodexo, co umożliwiło firmie wejście na rynek z nowym produktem
Kierownik ds. współpracy z akceptantami
- odpowiedzialność za realizację celów przychodowych oraz rozwojowych w podległym obszarze
- realizacja strategii współpracy z sieciami handlowymi akceptującymi bony i karty przedpłacone Sodexo
- współtworzenie nowych produktów w zakresie kart elektronicznych i tradycyjnych bonów
- przygotowanie ofert współpracy, wspólnych programów komunikacyjnych i marketingowych z sieciami handlowymi oraz koordynacja ich wdrożenia
-rozwój sieci akceptującej, negocjacje warunków współpracy z kluczowymi sieciami handlowymi- m.in. Tesco, Auchan, Carrefour, Kaufland, Lidl
- kierowanie pracą zespołów projektowych w obszarze współpracy z sieciami handlowymi
- realizacja strategii współpracy z sieciami handlowymi akceptującymi bony i karty przedpłacone Sodexo
- współtworzenie nowych produktów w zakresie kart elektronicznych i tradycyjnych bonów
- przygotowanie ofert współpracy, wspólnych programów komunikacyjnych i marketingowych z sieciami handlowymi oraz koordynacja ich wdrożenia
-rozwój sieci akceptującej, negocjacje warunków współpracy z kluczowymi sieciami handlowymi- m.in. Tesco, Auchan, Carrefour, Kaufland, Lidl
- kierowanie pracą zespołów projektowych w obszarze współpracy z sieciami handlowymi
Koordynator ds. współpracy z akceptantami, Dział Marketingu i Rozwoju
- tworzenie i realizacja strategii współpracy z sieciami handlowymi akceptujacymi bony Sodexo
- przygotowanie ofert współpracy, wspólnych programów komunikacyjnych i marketingowych z sieciami handlowymi oraz koordynacja ich wdrożenia
-rozwój sieci akceptujacej, negocjacje warunków współpracy z sieciami handlowymi
- przygotowanie ofert współpracy, wspólnych programów komunikacyjnych i marketingowych z sieciami handlowymi oraz koordynacja ich wdrożenia
-rozwój sieci akceptujacej, negocjacje warunków współpracy z sieciami handlowymi
Koordynator działań marketingowych, Dział Marketingu i Komunikacji
- udział w tworzeniu i realizacja rocznego planu działań
marketingowych dla galerii handlowych
- planowanie i monitorowanie wydatkowania rocznego budżetu marketingowego galerii handlowych
- koordynacja działań wynikających ze współpracy agencji reklamowych, działu marketingu i komunikacji oraz dyrekcji centrów handlowych
- organizacja cyklu eventów w centrach handlowych we współpracy z The Walt Disney Polska które przyniosły wzrost frekwencji klientów o 30% oraz wzrost obrotów u najemców o 25%.
marketingowych dla galerii handlowych
- planowanie i monitorowanie wydatkowania rocznego budżetu marketingowego galerii handlowych
- koordynacja działań wynikających ze współpracy agencji reklamowych, działu marketingu i komunikacji oraz dyrekcji centrów handlowych
- organizacja cyklu eventów w centrach handlowych we współpracy z The Walt Disney Polska które przyniosły wzrost frekwencji klientów o 30% oraz wzrost obrotów u najemców o 25%.
Szkolenia i kursy
Summer school of Shopping Centres Marketing, Organizator: International Council of Shopping Centres, Lipiec 2005, Bruksela
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Pływanie, historia wojen światowych, technika uzbrojenia, literatura współczesna - reportaże.
Organizacje
AIESEC
Grupy
AIESEC Polska Komitet Lokalny Kielce
Grupa zrzeszająca członków i alumni AIESEC Polska Komitet Lokalny Kielce
Fitness & Kulturystyka
Grupa dla ludzi związanych zawodowo z branżą fitness, wellness, kulturystyka... Także dla pasjonatów
Kielczanie w Stolicy
Z Kielc do Warszawy coraz bliżej. Roboty drogowe postępują. Grupa dla ludzi z Kielc którzy pracują, uczą się czy mieszkają w Warszawie.
Korona Kielce
Grupa kibiców Korony Kielce - klubu Ekstraklasy.
Złocisto-Krwiści mile widziani:-) Była, Będzie, Jest! Korona MKS!
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Sieci handlowe - współpraca
Kupcy online. Współpraca z sieciami handlowymi. Zakupy, oferty, dostawcy, szkolenia.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.