Paweł Ślusarczyk

Menedżer Sprzedaży/ Menedżer Działu Operacyjnego: kadra zarządzająca, sprzedaż, usługi
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Caritas Archidiecezji Łódzkiej
Marketing Manager, Fundraiser
Odpowiedzialność za tworzenie i realizację zintegrowanej polityki marketingowej zgodnej ze strategią CP. Planowanie, wdrażanie i realizacja działań marketingowych i sprzedażowych. Twórcze opracowanie nowych inicjatyw i kierunków działalności biznesowej oraz ich rozwój. Rozwój działalności wydawniczej, działalności związanej z produkcją filmów, nagrań video, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych. Organizacja eventów o zasięgu ogólnokrajowym. Współpraca w zakresie fundraisingu. Członek zarządu ds. działalności gospodarczej fundacji Pro Caritate.
Logo
Właściciel
Własna działalność
własna działalność gospodarcza w branży kosmetologia estetyczna (przyjęcie modelu franczyzy pod znaną i cenioną marką branży kosmetycznej, opracowanie
i dostosowanie do trendów na rynku własnej oferty handlowej, szkolenia pracowników, opracowanie skutecznych kampanii marketingowych, analiza ekonomiczna, stałe
i przemyślane inwestycje we własną firmę)

Obowiązki:
Uruchomienie i zarzadzanie gabinetami kosmetycznymi na terenie Warszawy
Najem i remont lokali, rekrutacja i szkolenie pracowników
Opracowanie i prowadzenie kampanii marketingowych
Zarzadzanie działalnością firmy

Osiągniecia:
Zwrot z inwestycji po 11 m-cach funkcjonowania pierwszego gabinetu
Wzrost ilości klientów o 30% w drugim roku funkcjonowania
Otwarcie dwóch kolejnych gabinetów w 3 roku funkcjonowania
API-EKO Sp. z o.o.
Dyrektor Handlowy
Obowiązki:
zarządzanie sprzedażą (2 kierowników i kilkunastu przedstawicieli handlowych)
budowanie oferty handlowej oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
współtworzenie strategii sprzedaży oraz raportowanie do zarządu firmy

Osiągniecia:
Negocjacje kontraktu handlowego z 3 sieciami - wzrost obrotu Firmy o 20%
Budowa działu handlowego i pokrycie zasięgiem 100% terytorium Polski
Wprowadzenie na rynek polski nowego ekologicznego produktu spożywczego
Wzrost marży handlowej o 10% po zredefiniowaniu polityki cenowej
Opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania regałami własnymi u klientów
Norauto Polska Sp.z o.o.
Dyrektor Regionu Sprzedaży
rozwój sprzedaży, atrakcyjności handlowej i zasobów ludzkich w Regionie Północ

Obowiązki:
realizacja celów sprzedaży (częste wizytowanie podległych centrów handlowych, opracowanie
i wdrożenie akcji handlowych i marketingowych, szkolenia sprzedażowe)
optymalizacja poziomu kosztów (renegocjowanie warunków współpracy firm zewnętrznych)
zagwarantowanie jakości obsługi klientów Firmy (wdrożenie systemu oceny satysfakcji klienta)
rozwój asortymentu i usług (ścisła współpraca z działem zakupów Firmy, testy nowych usług)
tworzenie strategii sprzedaży regionu i raportowanie do zarządu Firmy (praca nad budżetami rocznymi oraz kwartalnymi uwzględniającymi przejęte założenia nowej strategii rozwoju)
uczestniczenie w projektach nowych otwarć

Osiągniecia:
Wzrost obrotu na powierzchni porównywalnej regionu +15% w drugim roku pełnienia obowiązków dyrektora regionu
Obniżenie współczynnika strat i poprawa wyników inwentaryzacyjnych
Poprawa wyników marży +5% (rozwój sprzedaży dodatkowej w regionie)
Udział w projekcie wdrożenia informatycznego systemu obsługi klienta
Bezpośredni nadzór nad otwarciem 2 nowych centrów Norauto
Obniżenie kosztów operacyjnych funkcjonowania centrów oraz wskaźnika rotacji towarów
z śr. 200 dni do poziomu śr. 45 dni
Ustalenie indywidualnej ścieżki rozwoju dla kilku menedżerów zakończonych awansem
Norauto Polska Sp.z o.o.
Dyrektor Centrum Norauto
Obowiązki:
zarzadzanie sprzedażą (3 kierowników, 21 pracowników) poprzez określanie celów strategicznych działalności handlowej centrum
budżetowanie celów sprzedaży, poziomu marży i kosztów oraz ich realizacja
przygotowanie i prowadzenie zebrań
organizacja lokalnych akcji marketingowych
bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów administracyjno-finansowych
przeprowadzanie inwentaryzacji fiskalnych

Osiągniecia:
Wzrost ilości klientów +20% i obrotu +15% w drugim roku funkcjonowania
Utrzymanie rocznej rotacji pracowników na poziomie 10-15% przez wszystkie lata
Wzrost obrotu +20% i marży +5% w trzecim roku funkcjonowania
Redukcja kosztów energii elektrycznej centrum -30% (zmiana taryfy)
Opracowanie i wdrożenie specjalnej procedury obsługi w okresie wzmożonego ruchu
3 miejsce centrum w Polsce (na 20 centrów) pod względem wyników rentowności
Awans na stanowisko Dyrektora Regionu Sprzedaży w 06.2007
Stokrotka
Kierownik Supermarketu
Stokrotka sp. z o.o
Obowiązki:
zarządzanie działalnością 2 supermarketów (ok. 50 pracowników)
codzienne monitorowanie wyników sprzedaży sektora spożywczego i przemysłowego
nadzór nad funkcjonowaniem własnej piekarni
kontrola zamówień towarów i zwrotów
szkolenia sprzedawców/kasjerów, magazynierów i pracowników działu wprowadzania danych
przeprowadzanie inwentaryzacji fiskalnych, aktywna sprzedaż

Osiągniecia:
Opracowanie regulaminu i zasad dot. przeprowadzania inwentaryzacji przy pomocy skanerów
Zdobycie koncesji na sprzedaż alkoholu – wzrost obrotu Total +10%
zdobycie max ilości kpt w testach „Tajemniczy Klient”
real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka Komandytowa
Kierownik Zespołu Towarowego
Obowiązki:
zarządzanie trzema działami sektora przemysłowego (20 pracowników)
składanie zamówień do dostawców oraz wdrażanie akcji handlowych na terenie hipermarketu
bezpośredni nadzór nad działalnością sezonowego działu „Wakacyjnego Ogrodu” z art. dot. letniego wyposażenia ogrodu i wypoczynku
inwentaryzacje i aktywna sprzedaż

Osiągniecia:
uruchomienie pierwszego w sieci serwisu rowerowego i narciarskiego na terenie hipermarketu
opracowanie planogramów ustawienia i zatowarowania „Wakacyjnego Ogrodu”
1 mln PLN obrotu dziennego na dziale zabawki w okresie przedświątecznym – najlepszy wynik w Polsce

Szkolenia i kursy

- zarządzanie zespołami ludzkimi,
- efektywna komunikacja w pracy i skuteczne kierowanie,
- zarządzanie czasem,
- skuteczne negocjacje,
- prowadzenie zespołów i zebrań,
- motywowanie poprzez delegowanie zadań
- szkolenia produktowe z wiedzy dot. produktów motoryzacyjnych

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

- muzyka gitarowa
- narciarstwo

Organizacje

Sieci Wielkiej Dystrybucji

Inne

- czynne prawo jazdy Kat.B

Grupy

EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.