Umiejętności
Strategia cyfrowa
Reklama online
Marketing internetowy
Web Analytics
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sekcji Internetowej
Stworzenie koncepcji i nadzorowanie przebudowy ekosystemu stron PARP (2mln RU/m-c)
Nadzór nad pracami analitycznymi (GA) i badaniami UX
Nadzór nad kampaniami promocyjnymi Agencji (digital: GDN i pozostały diplay, rozliczany w modelach efektywnościowych; e-mail marketing, SEO/SEM, ect.)
Nadzór nad obecnością Agencji w mediach społecznościowych (kanały liczące 100K U)
Praca także pod rygorami prawnymi (PZP, RODO, WCAG i inne powiązane z obszarem działań)
Praca z klientem wewnętrznym (projekty) głównie w metodce PRINCE2 i metodykach zwinnych.
Zespół stale rozwijany (od 3 do 6 podległych osób w Zespole plus wykonawcy zewnętrzni)
Nadzór nad pracami analitycznymi (GA) i badaniami UX
Nadzór nad kampaniami promocyjnymi Agencji (digital: GDN i pozostały diplay, rozliczany w modelach efektywnościowych; e-mail marketing, SEO/SEM, ect.)
Nadzór nad obecnością Agencji w mediach społecznościowych (kanały liczące 100K U)
Praca także pod rygorami prawnymi (PZP, RODO, WCAG i inne powiązane z obszarem działań)
Praca z klientem wewnętrznym (projekty) głównie w metodce PRINCE2 i metodykach zwinnych.
Zespół stale rozwijany (od 3 do 6 podległych osób w Zespole plus wykonawcy zewnętrzni)
Główny Specjalista
- prowadzenie portalu o tematyce związanej z innowacyjnością, usługami elektronicznymi, funduszami europejskimi; Współtworzenie oraz realizacja koncepcji rozwoju portalu
- aktywizowanie społeczności internetowej (na forach internetowych portalu oraz w serwisach społecznościowych)
- tworzenie specyfikacji funkcjonalnych dla internetowych systemów informatycznych;
- opracowywanie tematyki oraz tworzenie i redakcja tekstów
- tworzenie wytycznych usability dla portali internetowych
- współtworzenie specyfikacji zamówień pod rygorami prawa zamówień publicznych
- koordynacja pracy Zespołu Redakcyjnego przygotowującego treści do portalu
- rozwijanie systemu CMS portalu i jego funkcjonalności
- badanie potrzeb użytkowników portalu
- zarządzanie komunikacją z użytkownikami
- zarządzanie architekturą informacji na portalu oraz tworzeniem multimediów
- tworzenie założeń kampanii reklamowych w Internecie wraz z koordynacją działań reklamowych
- aktywizowanie społeczności internetowej (na forach internetowych portalu oraz w serwisach społecznościowych)
- tworzenie specyfikacji funkcjonalnych dla internetowych systemów informatycznych;
- opracowywanie tematyki oraz tworzenie i redakcja tekstów
- tworzenie wytycznych usability dla portali internetowych
- współtworzenie specyfikacji zamówień pod rygorami prawa zamówień publicznych
- koordynacja pracy Zespołu Redakcyjnego przygotowującego treści do portalu
- rozwijanie systemu CMS portalu i jego funkcjonalności
- badanie potrzeb użytkowników portalu
- zarządzanie komunikacją z użytkownikami
- zarządzanie architekturą informacji na portalu oraz tworzeniem multimediów
- tworzenie założeń kampanii reklamowych w Internecie wraz z koordynacją działań reklamowych
właściciel / menadżer e-commerce
SILVA-RERUM
profil działalności: doradztwo internetowe - e-commerce, usability, web design, e-marketig
Tworzenie strategii promocji (marketing internetowy, e-mail marketing, SEM: reks, onetboksy, wp, interia, Google AdWords, sieci afiliacyjne). Przygotowywanie i realizacja mediaplanów reklamowych; przygotowywanie materiałów reklamowych on-line, copywriting.
Monitorowanie ruchu internetowego witryny. Pomoc i doradztwo w zakresie analityki internetowej, mierzenia rezultatów kampanii reklamowych i działań wpływających na użyteczność strony. Praca z skryptami badań Google Analitics, raportami afiliacyjnymi, raportami AdWords, raportami AdSense. Analizy rynku.
Praca nad projektami z zakresu e- commerce. Budowa i usprawnienia stron www. Ścisła współpraca z działami marketingu i IT- tworzenie, ocena i rekomendacja projektów innych działów. Integracja z pasażami, porównywarkami, platformami aukcyjnymi. Integracja i koordynacja pracy kilku kont allegro.pl. Testowanie, wdrażanie i obsługa narzędzi (Quick Loader, NQL, Menadżer Sprzedaży, projekt własnego narzędzia opartego na WebAPI)
Definiowanie i planowanie sprzedaży usług i produktów w Internecie. Tworzenie ofert i prezentacji handlowych. Definiowanie i rozwijanie wachlarza usług dla klientów biznesowych. Aktywne pozyskiwanie strategicznych klientów (sieci afiliacyjne, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, agregatory płatności, współpraca crossowa, inni partnerzy biznesowi), negocjacje, nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych.
Tworzenie strategii promocji (marketing internetowy, e-mail marketing, SEM: reks, onetboksy, wp, interia, Google AdWords, sieci afiliacyjne). Przygotowywanie i realizacja mediaplanów reklamowych; przygotowywanie materiałów reklamowych on-line, copywriting.
Monitorowanie ruchu internetowego witryny. Pomoc i doradztwo w zakresie analityki internetowej, mierzenia rezultatów kampanii reklamowych i działań wpływających na użyteczność strony. Praca z skryptami badań Google Analitics, raportami afiliacyjnymi, raportami AdWords, raportami AdSense. Analizy rynku.
Praca nad projektami z zakresu e- commerce. Budowa i usprawnienia stron www. Ścisła współpraca z działami marketingu i IT- tworzenie, ocena i rekomendacja projektów innych działów. Integracja z pasażami, porównywarkami, platformami aukcyjnymi. Integracja i koordynacja pracy kilku kont allegro.pl. Testowanie, wdrażanie i obsługa narzędzi (Quick Loader, NQL, Menadżer Sprzedaży, projekt własnego narzędzia opartego na WebAPI)
Definiowanie i planowanie sprzedaży usług i produktów w Internecie. Tworzenie ofert i prezentacji handlowych. Definiowanie i rozwijanie wachlarza usług dla klientów biznesowych. Aktywne pozyskiwanie strategicznych klientów (sieci afiliacyjne, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, agregatory płatności, współpraca crossowa, inni partnerzy biznesowi), negocjacje, nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych.
Sekretarz redakcji „Przeglądu Wielkopolski” / Kierownik biura Zarządu
Wielkopolskie Towarzystwo Kulturalne
Koordynacja działań biura, stworzenie nowej struktury wolontariatu (grupy PR, FR, HR, IT), redakcja „Przeglądu Wielkopolskiego”, przygotowanie imprez promocyjnych WTK, przygotowywanie materiałów na stronę internetową.
Szkolenia i kursy
• Specjalistyczne szkolenie z zakresu użyteczności i projektowania struktury informacji stron www - Janmedia, Warszawa, 2009
• Zarządzanie wymaganiami. Definiowanie i zwinne zarządzanie wymaganiami w projekcie informatycznym - Altkom, Warszawa, 2009
• Tworzenie modelu wymagań w oparciu o przypadki użycia i dokumentowanie wymagań w konteście istotnych warunków zamówienia na projekty informatyczne - Altkom, Warszawa, 2009
• Analiza, modelowanie i projektowanie systemu z wykorzystaniem UML - Altkom, Warszawa, 2009
• Projektowanie i definiowanie wymagań systemu obiegu i archiwizacji dokumentacji oraz systemów workflow - Altkom, Warszawa, 2009
• Podpis elektroniczny kwalifikowany i niekwalifikowany - Altkom, Warszawa, 2009
• Wdrożenie systemu informatycznego - Altkom, Warszawa, 2009
• Prawo zamówień publicznych przy realizacji projektu informatycznego - Altkom, Warszawa, 2009
• Microsoft Office SharePoint Server / Microsoft Exchange, BETACOM, Warszawa, 2009
• Finanse dla niefinansistów - WSNHiD, Poznań, 2007
• Sporządzanie i ocena business planów - WSNHiD, Poznań, 2007
• Zarządzanie wymaganiami. Definiowanie i zwinne zarządzanie wymaganiami w projekcie informatycznym - Altkom, Warszawa, 2009
• Tworzenie modelu wymagań w oparciu o przypadki użycia i dokumentowanie wymagań w konteście istotnych warunków zamówienia na projekty informatyczne - Altkom, Warszawa, 2009
• Analiza, modelowanie i projektowanie systemu z wykorzystaniem UML - Altkom, Warszawa, 2009
• Projektowanie i definiowanie wymagań systemu obiegu i archiwizacji dokumentacji oraz systemów workflow - Altkom, Warszawa, 2009
• Podpis elektroniczny kwalifikowany i niekwalifikowany - Altkom, Warszawa, 2009
• Wdrożenie systemu informatycznego - Altkom, Warszawa, 2009
• Prawo zamówień publicznych przy realizacji projektu informatycznego - Altkom, Warszawa, 2009
• Microsoft Office SharePoint Server / Microsoft Exchange, BETACOM, Warszawa, 2009
• Finanse dla niefinansistów - WSNHiD, Poznań, 2007
• Sporządzanie i ocena business planów - WSNHiD, Poznań, 2007
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
komiks, książki, podróże ;-)
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Akademia Internetu
Akademia Internetu to cykl bezpłatnych warsztatów poświęconych Internetowi jako medium. Jego celem jest przekazanie słuchaczom unikalnej wiedzy dotyczącej najważniejszych obszarów rynku internetowego
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b]
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
BarCamp 7.1
Dyskusje o spotkaniach BarCamp 7.1, uwagi do organizacji i sugestie tematów oraz okazja do poznania osób, które też na nich bywają.