Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Oddziału czerwiec 2013 - styczeń 2015
realizowanie nałożonych planów sprzedażowych, odpowiedzialność za promocję oferty produktowej, pozyskiwanie klientów i obsługa posprzedażowa;
procesowanie wniosków pożyczkowych (analiza danych, weryfikacja dokumentacji, opiniowanie wniosków i decyzyjność w zakresie posiadanych kompetencji);
przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych, wdrażanie i szkolenia osób nowozatrudnionych, dokonywanie okresowych ocen pracowników,
bezpośrednia obsługa klienta w zakresie świadczonych przez SKOK usług (pożyczki, lokaty rachunki), utrzymywanie wysokich standardów obsługi; sporządzanie raportów sprzedażowych i raportów z aktywności, reprezentacja oddziału w kontaktach zewnętrznych, działania związane z administrowaniem oddziałem zarządzanie i nadzór nad podległym zespołem.
procesowanie wniosków pożyczkowych (analiza danych, weryfikacja dokumentacji, opiniowanie wniosków i decyzyjność w zakresie posiadanych kompetencji);
przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych, wdrażanie i szkolenia osób nowozatrudnionych, dokonywanie okresowych ocen pracowników,
bezpośrednia obsługa klienta w zakresie świadczonych przez SKOK usług (pożyczki, lokaty rachunki), utrzymywanie wysokich standardów obsługi; sporządzanie raportów sprzedażowych i raportów z aktywności, reprezentacja oddziału w kontaktach zewnętrznych, działania związane z administrowaniem oddziałem zarządzanie i nadzór nad podległym zespołem.
Dysponent-specjalista ds. sprzedaży/Starszy Opiekun Finansowy /Doradca Finansowy
SKOK Stefczyka/Stefczyk Finanse
bezpośrednia obsługa klientów w oddziale w zakresie doradztwa finansowego, aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych;
analiza potrzeb klienta; sporządzanie formularzy informacyjnych, raportowanie wyników sprzedażowych i aktywności sprzedażowej, analiza oraz weryfikacja wniosków kredytowych;
obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentacji;
promocja oferty produktowej skierowanej zarówno do osób fizycznych jak i przedsiębiorców; utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta.
analiza potrzeb klienta; sporządzanie formularzy informacyjnych, raportowanie wyników sprzedażowych i aktywności sprzedażowej, analiza oraz weryfikacja wniosków kredytowych;
obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentacji;
promocja oferty produktowej skierowanej zarówno do osób fizycznych jak i przedsiębiorców; utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta.