Umiejętności
B2B
Call Center
Coaching
CRM
Manages
Marketing
Microsoft Office
Project Management
Public Relations
Grupowanie
Negocjacje
Prowadzenie szkoleń
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Biznes
Strategia biznesowa
przywództwo w zespole
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Finanse
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
Wizerunek & PR
Rozliczanie projektów
Raportowanie i analizy
Dane
Ekonomika
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
• Nadzorowanie realizacji procesu udzielania Klientom informacji o usługach i produktach Orange Polska. Analizowanie zgłoszeń Klientów pod kątem zgodności z wymogami prawa telekomunikacyjnego oraz spójności przekazywanych informacji zgodnie z wytyczoną strategią Firmy. Przejmowanie rozmów z tzw. "trudnym Klientem". Poznawanie potrzeb Klientów w oparciu o wyniki badań satysfakcji dla zachowania najwyższego poziomu obsługi.
• Nadzorowanie i koordynowanie realizacji sprzedaży produktów i usług Orange Polska: identyfikacja możliwości realizacji działań sprzedażowych, realizowanie kampanii sprzedażowych, lub utrzymaniowych, promocja oraz dosprzedaż produktów. Analizowanie skuteczności podejmowanych działań, podejmowanie czynności obliczonych na maksymalizację efektywności przy osiąganiu założonych wyników. Utrzymanie Klienta kanałem telefonicznym i internetowym w ramach podległego zespołu.
• Nadzór nad przyjmowaniem, rozpatrywaniem i udzielaniem odpowiedzi na reklamacje, skargi, listy, interwencje, zapytania, zlecenia, wnioski Klientów. Kontrola nad wprowadzaniem danych do ewidencji i systemów rozliczeniowych, rejestracją zdarzeń w systemach informatycznych dokumentujących kontakty Klienta z Operatorem. Nadzorowanie poprawności i ilości rozpatrywanych reklamacji możliwych do zrealizowania przy pierwszym kontakcie oraz koordynowanie dalszego obiegu reklamacji niemożliwych do rozpatrzenia przy pierwszym kontakcie
• Bieżąca analiza raportów dotyczących wyników pracy Doradców, monitorowanie realizacji wskaźników procesu obsługi oraz zapoznanie pracowników z wynikami operacyjnymi. Analizowanie ilości i tematyki zgłoszeń od Klientów na potrzeby monitorowania trendów realizowanych zgłoszeń, niezbędnych do optymalizacji procesów obsługi. Sporządzanie i analizowanie danych systemowych dla dostarczenia informacji zarządczej
• Prowadzenie warsztatów indywidualnych i zespołowych dla Doradców, przekazywanie informacji o zmianach dotyczących polityki obsługi Klienta, nowych technologii, zarzadzania, procesów, procedur, projektów i trendów. Monitorowanie rozwoju kompetencji doradców, parametrów ilościowych i jakościowych pracy dla identyfikacji potrzeb szkoleniowych i szans rozwojowych. Motywowanie pracowników do podnoszenia kwalifikacji, podejmowania inicjatyw mających na celu podnoszenie kompetencji. Koordynowanie procesu adaptacji zawodowej dla nowozatrudnionych Doradców. Zapewnienie efektywnego przepływu informacji w związku z prowadzoną przez zespół działalnością
• Zgłaszanie propozycji usprawnień dla procesów, procedur oraz funkcjonowania narzędzi wykorzystywanych w obsłudze Klienta w celu optymalizacji i zwiększania efektywności obsługi. Zgłaszanie rekomendacji dotyczących modyfikacji dokumentacji. Uczestnictwo we wdrażaniu projektów/inicjatyw z zakresu satysfakcji Klientów w zarządzanym obszarze.
• Nadzorowanie i koordynowanie realizacji sprzedaży produktów i usług Orange Polska: identyfikacja możliwości realizacji działań sprzedażowych, realizowanie kampanii sprzedażowych, lub utrzymaniowych, promocja oraz dosprzedaż produktów. Analizowanie skuteczności podejmowanych działań, podejmowanie czynności obliczonych na maksymalizację efektywności przy osiąganiu założonych wyników. Utrzymanie Klienta kanałem telefonicznym i internetowym w ramach podległego zespołu.
• Nadzór nad przyjmowaniem, rozpatrywaniem i udzielaniem odpowiedzi na reklamacje, skargi, listy, interwencje, zapytania, zlecenia, wnioski Klientów. Kontrola nad wprowadzaniem danych do ewidencji i systemów rozliczeniowych, rejestracją zdarzeń w systemach informatycznych dokumentujących kontakty Klienta z Operatorem. Nadzorowanie poprawności i ilości rozpatrywanych reklamacji możliwych do zrealizowania przy pierwszym kontakcie oraz koordynowanie dalszego obiegu reklamacji niemożliwych do rozpatrzenia przy pierwszym kontakcie
• Bieżąca analiza raportów dotyczących wyników pracy Doradców, monitorowanie realizacji wskaźników procesu obsługi oraz zapoznanie pracowników z wynikami operacyjnymi. Analizowanie ilości i tematyki zgłoszeń od Klientów na potrzeby monitorowania trendów realizowanych zgłoszeń, niezbędnych do optymalizacji procesów obsługi. Sporządzanie i analizowanie danych systemowych dla dostarczenia informacji zarządczej
• Prowadzenie warsztatów indywidualnych i zespołowych dla Doradców, przekazywanie informacji o zmianach dotyczących polityki obsługi Klienta, nowych technologii, zarzadzania, procesów, procedur, projektów i trendów. Monitorowanie rozwoju kompetencji doradców, parametrów ilościowych i jakościowych pracy dla identyfikacji potrzeb szkoleniowych i szans rozwojowych. Motywowanie pracowników do podnoszenia kwalifikacji, podejmowania inicjatyw mających na celu podnoszenie kompetencji. Koordynowanie procesu adaptacji zawodowej dla nowozatrudnionych Doradców. Zapewnienie efektywnego przepływu informacji w związku z prowadzoną przez zespół działalnością
• Zgłaszanie propozycji usprawnień dla procesów, procedur oraz funkcjonowania narzędzi wykorzystywanych w obsłudze Klienta w celu optymalizacji i zwiększania efektywności obsługi. Zgłaszanie rekomendacji dotyczących modyfikacji dokumentacji. Uczestnictwo we wdrażaniu projektów/inicjatyw z zakresu satysfakcji Klientów w zarządzanym obszarze.
Doradca Klienta Biznesowego
- Telefoniczna obsługa klienta biznesowego
- Sprzedaż produktów TP
- Obsługa systemów wewnętrznych
- Sprzedaż produktów TP
- Obsługa systemów wewnętrznych
Szkolenia i kursy
Uczestnik Akademii Umiejętności Trenerskich, specjalizacja Trener Sprzedaży, organizowanej w ramach Leader's Factory Instytut Kształcenia Motywacyjnego
Szkolenia Managerskie w Orange Polska S.A.:
- Zarządzanie sprzedażą
- Szkolenia z zakresu wdrożenia Standardu COPC - efektywne zarządzanie Call Center
- Warsztaty - rekrutacja i selekcja pracowników obsługi Klienta;
- Dbaj, wspieraj, rozmawiaj - jak komunikować się z zespołem?
- Wstęp do zarządzania projektami.
- Wystąpienia publiczne
- Wywieranie wpływu/efektywne motywowanie zespołu
Szkolenia Managerskie w Orange Polska S.A.:
- Zarządzanie sprzedażą
- Szkolenia z zakresu wdrożenia Standardu COPC - efektywne zarządzanie Call Center
- Warsztaty - rekrutacja i selekcja pracowników obsługi Klienta;
- Dbaj, wspieraj, rozmawiaj - jak komunikować się z zespołem?
- Wstęp do zarządzania projektami.
- Wystąpienia publiczne
- Wywieranie wpływu/efektywne motywowanie zespołu
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sport
Historia
Polityka
Historia
Polityka
Inne
Finalista X edycji konkursu PNSA - Polish National Sales Awards w kategorii Zespół Sprzedaży
http://pnsa.pl/
http://pnsa.pl/
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.