Paweł Rydlewski

Kierownik ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Orange Polska S. A.
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

B2B Call Center Coaching CRM Manages Marketing Microsoft Office Project Management Public Relations Grupowanie Negocjacje Prowadzenie szkoleń rekrutacja Zarządzanie zespołem Biznes Strategia biznesowa przywództwo w zespole Zarządzanie Sprzedażą Budowanie zepołu Finanse Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji Wizerunek & PR Rozliczanie projektów Raportowanie i analizy Dane Ekonomika

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Kierownik ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
• Nadzorowanie realizacji procesu udzielania Klientom informacji o usługach i produktach Orange Polska. Analizowanie zgłoszeń Klientów pod kątem zgodności z wymogami prawa telekomunikacyjnego oraz spójności przekazywanych informacji zgodnie z wytyczoną strategią Firmy. Przejmowanie rozmów z tzw. "trudnym Klientem". Poznawanie potrzeb Klientów w oparciu o wyniki badań satysfakcji dla zachowania najwyższego poziomu obsługi.
• Nadzorowanie i koordynowanie realizacji sprzedaży produktów i usług Orange Polska: identyfikacja możliwości realizacji działań sprzedażowych, realizowanie kampanii sprzedażowych, lub utrzymaniowych, promocja oraz dosprzedaż produktów. Analizowanie skuteczności podejmowanych działań, podejmowanie czynności obliczonych na maksymalizację efektywności przy osiąganiu założonych wyników. Utrzymanie Klienta kanałem telefonicznym i internetowym w ramach podległego zespołu.
• Nadzór nad przyjmowaniem, rozpatrywaniem i udzielaniem odpowiedzi na reklamacje, skargi, listy, interwencje, zapytania, zlecenia, wnioski Klientów. Kontrola nad wprowadzaniem danych do ewidencji i systemów rozliczeniowych, rejestracją zdarzeń w systemach informatycznych dokumentujących kontakty Klienta z Operatorem. Nadzorowanie poprawności i ilości rozpatrywanych reklamacji możliwych do zrealizowania przy pierwszym kontakcie oraz koordynowanie dalszego obiegu reklamacji niemożliwych do rozpatrzenia przy pierwszym kontakcie
• Bieżąca analiza raportów dotyczących wyników pracy Doradców, monitorowanie realizacji wskaźników procesu obsługi oraz zapoznanie pracowników z wynikami operacyjnymi. Analizowanie ilości i tematyki zgłoszeń od Klientów na potrzeby monitorowania trendów realizowanych zgłoszeń, niezbędnych do optymalizacji procesów obsługi. Sporządzanie i analizowanie danych systemowych dla dostarczenia informacji zarządczej
• Prowadzenie warsztatów indywidualnych i zespołowych dla Doradców, przekazywanie informacji o zmianach dotyczących polityki obsługi Klienta, nowych technologii, zarzadzania, procesów, procedur, projektów i trendów. Monitorowanie rozwoju kompetencji doradców, parametrów ilościowych i jakościowych pracy dla identyfikacji potrzeb szkoleniowych i szans rozwojowych. Motywowanie pracowników do podnoszenia kwalifikacji, podejmowania inicjatyw mających na celu podnoszenie kompetencji. Koordynowanie procesu adaptacji zawodowej dla nowozatrudnionych Doradców. Zapewnienie efektywnego przepływu informacji w związku z prowadzoną przez zespół działalnością
• Zgłaszanie propozycji usprawnień dla procesów, procedur oraz funkcjonowania narzędzi wykorzystywanych w obsłudze Klienta w celu optymalizacji i zwiększania efektywności obsługi. Zgłaszanie rekomendacji dotyczących modyfikacji dokumentacji. Uczestnictwo we wdrażaniu projektów/inicjatyw z zakresu satysfakcji Klientów w zarządzanym obszarze.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Paweł to bardzo sumienny i skuteczny menedżer.
Łączy umiejętności analityczne z pasją, co daje rewelacyjne rezultaty.
Nie ma dla niego rzeczy nie możliwych, bardzo kreatywnie podchodzi do stawianych wyzwań. Pasją i pomysłami zaraża innych.
Gorąco polecam współpracę z Pawłem!
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta w Salonie
- Posprzedażowa obsługa klienta
- Sprzedaż produktów marki Orange
- Doradztwo techniczne
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Doradca Klienta Biznesowego
- Telefoniczna obsługa klienta biznesowego
- Sprzedaż produktów TP
- Obsługa systemów wewnętrznych

Szkolenia i kursy

Uczestnik Akademii Umiejętności Trenerskich, specjalizacja Trener Sprzedaży, organizowanej w ramach Leader's Factory Instytut Kształcenia Motywacyjnego

Szkolenia Managerskie w Orange Polska S.A.:
- Zarządzanie sprzedażą
- Szkolenia z zakresu wdrożenia Standardu COPC - efektywne zarządzanie Call Center
- Warsztaty - rekrutacja i selekcja pracowników obsługi Klienta;
- Dbaj, wspieraj, rozmawiaj - jak komunikować się z zespołem?
- Wstęp do zarządzania projektami.
- Wystąpienia publiczne
- Wywieranie wpływu/efektywne motywowanie zespołu

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Sport
Historia
Polityka

Inne

Finalista X edycji konkursu PNSA - Polish National Sales Awards w kategorii Zespół Sprzedaży
http://pnsa.pl/

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Fabryka liderów
Fabryka liderów
Grupa skupia uczestników i absolwentów Leader's Factory.