Paweł Prochenko

Prezes Zarządu, Fabryka Komunikacji Społecznej
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Inne

Prezes Fundacji Komunikacji Społecznej. Absolwent socjologii Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych oraz Antropologii Kulturowej na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył Wyższą Szkołę Zarządzania w Warszawie na wydziale marketingu. Od 9 lat zajmuje się marketingiem społecznym i komunikacją CSR. Współautor publikacji o kampaniach społecznych i marketingu społecznym “Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej”, "Filantropia - Szlachetna pomoc czy dobry interes", “PR a społeczne zaangażowanie firm”, “Marketing Społeczny dla NGO”. Od 2003 Partner w Fabryce Komunikacji Społecznej.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Prasa firmowa
Prasa firmowa
Zapraszam do dyskusji na temat roli prasy firmowej w komunikowaniu przedsiębiorstw
reklama społeczna
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".
Teraz Polska
Teraz Polska
Konkurs „Teraz Polska" - dla wszystkich zainteresowanych działaniami Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego: Laureatów konkursu, Partnerów, mediów, wszystkich osób i instytucji zajmujących się promocją