Paweł Piotr Sobstyl
Analityk Biznesowy
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Analityk Biznesowy
Przygotowanie projektów na etapie poprzedzającym realizację:
• Analiza projektów biznesowych i technologicznych pod kątem wykonalności.
• Zbieranie i analiza wymagań biznesowych zmian oraz opracowywanie rekomendacji rozwiązań zarówno pod kątem biznesowym jak i technologicznym.
• Przygotowywanie wstępnych planów i kosztorysów projektów we współpracy z innymi działami w organizacji.
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i rozwiązań w celu planowania i weryfikacji kosztorysów
• Współpraca z wewnętrznymi ekspertami oraz menedżerami poszczególnych komórek organizacyjnych w celu opracowania rozwiązań
Wsparcie projektów na etapie realizacji:
• Pełnienie roli analityka wiodącego, koordynującego pracę analityków w różnych obszarach organizacji w przypadku większych projektów
• Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji projektowej w tym wymagań biznesowych i funkcjonalnych
• Dokumentowanie istniejących procesów oraz przygotowywanie propozycji ich modyfikacji
• Analiza projektów biznesowych i technologicznych pod kątem wykonalności.
• Zbieranie i analiza wymagań biznesowych zmian oraz opracowywanie rekomendacji rozwiązań zarówno pod kątem biznesowym jak i technologicznym.
• Przygotowywanie wstępnych planów i kosztorysów projektów we współpracy z innymi działami w organizacji.
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i rozwiązań w celu planowania i weryfikacji kosztorysów
• Współpraca z wewnętrznymi ekspertami oraz menedżerami poszczególnych komórek organizacyjnych w celu opracowania rozwiązań
Wsparcie projektów na etapie realizacji:
• Pełnienie roli analityka wiodącego, koordynującego pracę analityków w różnych obszarach organizacji w przypadku większych projektów
• Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji projektowej w tym wymagań biznesowych i funkcjonalnych
• Dokumentowanie istniejących procesów oraz przygotowywanie propozycji ich modyfikacji
Główny Specjalista
- wdrażanie nowych produktów kartowych
- projektowanie oraz wdrażanie procesów wydawnictwa i obsługi kart
- projektowanie oraz wdrażanie modyfikacji w systemach
- przeprowadzanie okresowych kontroli funkcjonalnych systemów kartowych
- współtworzenie regulaminów i procedur
- raportowanie do organizacji płatniczych
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- analizowanie rynku pod względem nowinek technicznych
- projektowanie oraz wdrażanie procesów wydawnictwa i obsługi kart
- projektowanie oraz wdrażanie modyfikacji w systemach
- przeprowadzanie okresowych kontroli funkcjonalnych systemów kartowych
- współtworzenie regulaminów i procedur
- raportowanie do organizacji płatniczych
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- analizowanie rynku pod względem nowinek technicznych
Koordynator ds. obsługi kart i bankomatów
- przydzielanie zadań podległym pracownikom
- monitorowanie i ocena zadań oraz obowiązków wykonywanych przez pracowników
- rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
- coaching
- współpraca z innymi jednostkami w przypadku zgłoszeń awarii i testów funkcjonalności systemów informatycznych
- uczestnictwo w projektach bankowych
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- wsparcie merytoryczne pionów sprzedaży
- monitorowanie oraz raportowanie pracy zespołu i ryzyka operacyjnego
- koordynacja wdrażania systemów oraz procedur
- monitorowanie i ocena zadań oraz obowiązków wykonywanych przez pracowników
- rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
- coaching
- współpraca z innymi jednostkami w przypadku zgłoszeń awarii i testów funkcjonalności systemów informatycznych
- uczestnictwo w projektach bankowych
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- wsparcie merytoryczne pionów sprzedaży
- monitorowanie oraz raportowanie pracy zespołu i ryzyka operacyjnego
- koordynacja wdrażania systemów oraz procedur
Specjalista ds. Obsługi Kart
- aktywne uczestnictwo w Projektach:
* integracja systemów wspierających obsługę kart – dostosowanie systemów do modelu docelowego (tworzenie specyfikacji funkcjonalnych; współpraca z dostawcami systemów, testy i akceptacja rozwiązań)
* migracja produktów kartowych (tworzenie założeń do procesu migracji; koordynacja procesu)
* wdrożenie kart z mikroprocesorem (specyfikowanie zmian w systemach; certyfikacja w organizacjach płatniczych; testy EMV; organizacja pilotażu)
* przygotowanie docelowych procesów obsługi Kart (współtworzenie procedur, instrukcji operacyjnych)
- parametryzacja systemów
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników (obsługa systemów, procesy obsługi, funkcjonalności produktów)
- kompleksowa obsługa procesów związanych z administracją kart kredytowych
* integracja systemów wspierających obsługę kart – dostosowanie systemów do modelu docelowego (tworzenie specyfikacji funkcjonalnych; współpraca z dostawcami systemów, testy i akceptacja rozwiązań)
* migracja produktów kartowych (tworzenie założeń do procesu migracji; koordynacja procesu)
* wdrożenie kart z mikroprocesorem (specyfikowanie zmian w systemach; certyfikacja w organizacjach płatniczych; testy EMV; organizacja pilotażu)
* przygotowanie docelowych procesów obsługi Kart (współtworzenie procedur, instrukcji operacyjnych)
- parametryzacja systemów
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników (obsługa systemów, procesy obsługi, funkcjonalności produktów)
- kompleksowa obsługa procesów związanych z administracją kart kredytowych
Inspektor ds. Obsługi Kart Kredytowych
- kompleksowa obsługa procesów związanych z administracją kart kredytowych
- prowadzenie rejestru obsługi wniosków
- aktywne uczestnictwo w testach aplikacji
- prowadzenie rejestru obsługi wniosków
- aktywne uczestnictwo w testach aplikacji
Referent ds. Obsługi Wniosków
- Weryfikacja kompletności wniosków o Karty Kredytowe i Kredyty Gotówkowe
- Kontakt z klientem
- Podejmowanie wstępnych Decyzji Kredytowych
- Kontakt z klientem
- Podejmowanie wstępnych Decyzji Kredytowych
Szkolenia i kursy
Train the Trainer - Metody Szkolenia Grupowego
Profesjonalne Techniki Prezentacji
Profesjonalne Techniki Negocjacji
Podstawy Zarządzania Procesowego
Szkolenie z zakresu Fałszerstw Podpisów
Profesjonalne Techniki Prezentacji
Profesjonalne Techniki Negocjacji
Podstawy Zarządzania Procesowego
Szkolenie z zakresu Fałszerstw Podpisów
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Zainteresowania
Sport,
dziennikarstwo
dziennikarstwo
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
BNP Paribas
Grupa gromadzi obecnych i byłych pracowników BNP Paribas w Polsce, którzy chcą pozostać ze sobą w kontakcie.
Football Manager
Najlepszy menadżer piłkarski na świecie. W sklepach już nowa wersja FM 2008! FM-manaicy łączcie się!
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy FORTIS
UWAGA: wyłącznie dla pracowników grupy FORTIS