Paweł Piniarski

SysOps\DevOps\Security
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Active Directory AV Backup & Recovery Systems Cloud Computing DHCP DLP IIS Lync Microsoft Exchange Microsoft Office Private Cloud Project Management Siemens HiPath Trend Micro Anti-Virus VMware ESX Windows 7 Windows Server Windows XP Pro Windows 8 Certyfikat ITIL v3 Certyfikat HDI Support Center Analyst Trend Micro InterScan Web Security Suite IT Outcourcing Windows Server 2012 R2 Trend Micro Mobile Security Suite Windows 10

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
SysOps/DevOps & Security Admin
Legimi S.A.
SysOps:
- administracja środowiskiem opartym o Active Directory,
- administracja chmurą prywatną MS Azure (IaaS, PaaS),
- administracja środowiskami wirtualizacji: HyperV,
- administracja oraz nadzór nad backupami,
- administrowanie kontenerami: Docker
- administracja web: IIS

DevOps:
- automatyzacja testowania, wdrażania i monitorowania systemów: Chef, Jenkins,

Bezpieczeństwo IT:
- przeglądy systemów,
- przeglądy oraz tworzenie procedur,
- wsparcie przy wdrożeniu RODO,
- tworzenie nowych zabezpieczeń,

Architektura IT:
- projektowanie oraz budowanie nowych nowych rozwiązań informatycznych
Arvato Polska Sp. z o.o.
Administrator Systemów
Project Management (IT)
- planowanie i wdrażanie projektów zgodnie ze metodologiami PMBOK, SCRUM,
- zarządzanie zespołem projektowym,
- sporządzanie raportów (EVM),
- sporządzanie dokumentacji projektowych,
- współpraca przy projektach z dostawcami zewnętrznymi

Projekty:
- wdrażanie nowych klientów,
- wdrażanie nowych lokalizacji CC,
- rozbudowa istniejących lokalizacji CC, SCM,
- migracja istniejących lokalizacji do nowych, zapewnienie ciągłości działania usług podczas migracji,
- migracja systemów do chmury,

Zarządzanie:
- koordynacja pracy działu II linii wsparcia w oparciu o ITIL v3 oraz praktyki HDI,
- kontakt z podmiotami zewnętrznymi (klienci, dostawcy, podwykonawcy),

Administrowanie systemami informatycznymi:
- administracja środowiskiem opartym o Active Directory,
- administracja środowiskami wirtualizacji: vMware oraz HyperV,
- administracja oraz nadzór nad backupami,
- administracja nad systemami komunikacji: MS Exchange oraz MS Lync,
- administracja oraz utrzymanie systemów security: AV, DLP, Proxy
- zarządzanie licencjami, CMDB
Logo
Zastępca Koordynatora Service Desk
Arvato Services
Koordynacja działem Service Desk:
- koordynacja współpracy z grupami wsparcia oraz działami biznesowymi,
- monitorowania jakości realizowanych przez Service Desk usług,
- zarządzanie pracownikami działu Service Desk,
- zarządzanie incydentami.

Administracja siecią komputerową:
- administrowanie środowiskiem opartym o Active Directory,
- monitoring oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem usług,
- kontakt z podmiotami zewnętrznymi (klienci, dostawcy, serwis),
- wsparcie aplikacji klienckich w Call Center.

Lista obsługiwanych Call Center:
- Easy Jet
- Microsoft
- United Airlines
- Vodafone
- Play
- T-Mobile
- Provident
- MasterCard
- Canal+
- N
- Makro
- American Express
- First Data
- London Heathrow
Status-C
Specjalista Service Desk
Szeroko rozumiana obsługa informatyczna Call Center w arvato Polska:
- administracja Active Directory
- diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów infrastruktury komputerowej,
- instalacja, nadzór, utrzymanie oraz bieżące zarządzanie systemami:
*końcowymi: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
*serwerowymi: Windows Server 2003, Windows Server 2008
Logo
Serwisant/Helpdesk
Ekoprint Sp. z o.o. (Seven)
Montaż, konfiguracja, diagnozowanie usterek oraz naprawa komputerów stacjonarnych, laptopów, serwerów.
Projektowanie, realizacja oraz naprawa sieci komputerowych.
Przyjmowanie sprzętu do serwisu (system CRM, systemy płatnicze: Subiekt, Płatnik).
Outsourcing małych, średnich, dużych przedsiębiorstw oraz urzędów państwowych.
Kontakt z klientem oraz z dostawcami sprzętu komputerowego.

Szkolenia i kursy

ITIL Foundation v.3 - zakończony certyfikatem
HDI Koordynator Centrum Wsparcia - zakończony certyfikatem HDI Support Center Analyst
MS 20687 - Configuring Windows 8

Edukacja

Logo
Elektronika i Telekomunikacja, inżynierskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Literatura (political fiction, fantastyka, historyczne, psychologiczne);
Muzyka; sport - rekreacyjnie (bieganie, pływanie, sztuki walki, jazda na nartach).

Inne

prawo jazdy: kategoria B

lubię nowe wyzwania...

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
Best Management Practice
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL
ITIL
Wszystko o zbiorze kompleksowych rekomendacji branży informatycznej, Information Technology Infrastructure Library i jeszcze więcej.
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.