Umiejętności
Active Directory
AV
Backup & Recovery Systems
Cloud Computing
DHCP
DLP
IIS
Lync
Microsoft Exchange
Microsoft Office
Private Cloud
Project Management
Siemens HiPath
Trend Micro Anti-Virus
VMware ESX
Windows 7
Windows Server
Windows XP Pro
Windows 8
Certyfikat ITIL v3
Certyfikat HDI Support Center Analyst
Trend Micro InterScan Web Security Suite
IT Outcourcing
Windows Server 2012 R2
Trend Micro Mobile Security Suite
Windows 10
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
SysOps/DevOps & Security Admin
Legimi S.A.
SysOps:
- administracja środowiskiem opartym o Active Directory,
- administracja chmurą prywatną MS Azure (IaaS, PaaS),
- administracja środowiskami wirtualizacji: HyperV,
- administracja oraz nadzór nad backupami,
- administrowanie kontenerami: Docker
- administracja web: IIS
DevOps:
- automatyzacja testowania, wdrażania i monitorowania systemów: Chef, Jenkins,
Bezpieczeństwo IT:
- przeglądy systemów,
- przeglądy oraz tworzenie procedur,
- wsparcie przy wdrożeniu RODO,
- tworzenie nowych zabezpieczeń,
Architektura IT:
- projektowanie oraz budowanie nowych nowych rozwiązań informatycznych
- administracja środowiskiem opartym o Active Directory,
- administracja chmurą prywatną MS Azure (IaaS, PaaS),
- administracja środowiskami wirtualizacji: HyperV,
- administracja oraz nadzór nad backupami,
- administrowanie kontenerami: Docker
- administracja web: IIS
DevOps:
- automatyzacja testowania, wdrażania i monitorowania systemów: Chef, Jenkins,
Bezpieczeństwo IT:
- przeglądy systemów,
- przeglądy oraz tworzenie procedur,
- wsparcie przy wdrożeniu RODO,
- tworzenie nowych zabezpieczeń,
Architektura IT:
- projektowanie oraz budowanie nowych nowych rozwiązań informatycznych
Administrator Systemów
Project Management (IT)
- planowanie i wdrażanie projektów zgodnie ze metodologiami PMBOK, SCRUM,
- zarządzanie zespołem projektowym,
- sporządzanie raportów (EVM),
- sporządzanie dokumentacji projektowych,
- współpraca przy projektach z dostawcami zewnętrznymi
Projekty:
- wdrażanie nowych klientów,
- wdrażanie nowych lokalizacji CC,
- rozbudowa istniejących lokalizacji CC, SCM,
- migracja istniejących lokalizacji do nowych, zapewnienie ciągłości działania usług podczas migracji,
- migracja systemów do chmury,
Zarządzanie:
- koordynacja pracy działu II linii wsparcia w oparciu o ITIL v3 oraz praktyki HDI,
- kontakt z podmiotami zewnętrznymi (klienci, dostawcy, podwykonawcy),
Administrowanie systemami informatycznymi:
- administracja środowiskiem opartym o Active Directory,
- administracja środowiskami wirtualizacji: vMware oraz HyperV,
- administracja oraz nadzór nad backupami,
- administracja nad systemami komunikacji: MS Exchange oraz MS Lync,
- administracja oraz utrzymanie systemów security: AV, DLP, Proxy
- zarządzanie licencjami, CMDB
- planowanie i wdrażanie projektów zgodnie ze metodologiami PMBOK, SCRUM,
- zarządzanie zespołem projektowym,
- sporządzanie raportów (EVM),
- sporządzanie dokumentacji projektowych,
- współpraca przy projektach z dostawcami zewnętrznymi
Projekty:
- wdrażanie nowych klientów,
- wdrażanie nowych lokalizacji CC,
- rozbudowa istniejących lokalizacji CC, SCM,
- migracja istniejących lokalizacji do nowych, zapewnienie ciągłości działania usług podczas migracji,
- migracja systemów do chmury,
Zarządzanie:
- koordynacja pracy działu II linii wsparcia w oparciu o ITIL v3 oraz praktyki HDI,
- kontakt z podmiotami zewnętrznymi (klienci, dostawcy, podwykonawcy),
Administrowanie systemami informatycznymi:
- administracja środowiskiem opartym o Active Directory,
- administracja środowiskami wirtualizacji: vMware oraz HyperV,
- administracja oraz nadzór nad backupami,
- administracja nad systemami komunikacji: MS Exchange oraz MS Lync,
- administracja oraz utrzymanie systemów security: AV, DLP, Proxy
- zarządzanie licencjami, CMDB
Zastępca Koordynatora Service Desk
Arvato Services
Koordynacja działem Service Desk:
- koordynacja współpracy z grupami wsparcia oraz działami biznesowymi,
- monitorowania jakości realizowanych przez Service Desk usług,
- zarządzanie pracownikami działu Service Desk,
- zarządzanie incydentami.
Administracja siecią komputerową:
- administrowanie środowiskiem opartym o Active Directory,
- monitoring oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem usług,
- kontakt z podmiotami zewnętrznymi (klienci, dostawcy, serwis),
- wsparcie aplikacji klienckich w Call Center.
Lista obsługiwanych Call Center:
- Easy Jet
- Microsoft
- United Airlines
- Vodafone
- Play
- T-Mobile
- Provident
- MasterCard
- Canal+
- N
- Makro
- American Express
- First Data
- London Heathrow
- koordynacja współpracy z grupami wsparcia oraz działami biznesowymi,
- monitorowania jakości realizowanych przez Service Desk usług,
- zarządzanie pracownikami działu Service Desk,
- zarządzanie incydentami.
Administracja siecią komputerową:
- administrowanie środowiskiem opartym o Active Directory,
- monitoring oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem usług,
- kontakt z podmiotami zewnętrznymi (klienci, dostawcy, serwis),
- wsparcie aplikacji klienckich w Call Center.
Lista obsługiwanych Call Center:
- Easy Jet
- Microsoft
- United Airlines
- Vodafone
- Play
- T-Mobile
- Provident
- MasterCard
- Canal+
- N
- Makro
- American Express
- First Data
- London Heathrow
Specjalista Service Desk
Szeroko rozumiana obsługa informatyczna Call Center w arvato Polska:
- administracja Active Directory
- diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów infrastruktury komputerowej,
- instalacja, nadzór, utrzymanie oraz bieżące zarządzanie systemami:
*końcowymi: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
*serwerowymi: Windows Server 2003, Windows Server 2008
- administracja Active Directory
- diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów infrastruktury komputerowej,
- instalacja, nadzór, utrzymanie oraz bieżące zarządzanie systemami:
*końcowymi: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
*serwerowymi: Windows Server 2003, Windows Server 2008
Serwisant/Helpdesk
Ekoprint Sp. z o.o. (Seven)
Montaż, konfiguracja, diagnozowanie usterek oraz naprawa komputerów stacjonarnych, laptopów, serwerów.
Projektowanie, realizacja oraz naprawa sieci komputerowych.
Przyjmowanie sprzętu do serwisu (system CRM, systemy płatnicze: Subiekt, Płatnik).
Outsourcing małych, średnich, dużych przedsiębiorstw oraz urzędów państwowych.
Kontakt z klientem oraz z dostawcami sprzętu komputerowego.
Projektowanie, realizacja oraz naprawa sieci komputerowych.
Przyjmowanie sprzętu do serwisu (system CRM, systemy płatnicze: Subiekt, Płatnik).
Outsourcing małych, średnich, dużych przedsiębiorstw oraz urzędów państwowych.
Kontakt z klientem oraz z dostawcami sprzętu komputerowego.
Szkolenia i kursy
ITIL Foundation v.3 - zakończony certyfikatem
HDI Koordynator Centrum Wsparcia - zakończony certyfikatem HDI Support Center Analyst
MS 20687 - Configuring Windows 8
HDI Koordynator Centrum Wsparcia - zakończony certyfikatem HDI Support Center Analyst
MS 20687 - Configuring Windows 8
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Literatura (political fiction, fantastyka, historyczne, psychologiczne);
Muzyka; sport - rekreacyjnie (bieganie, pływanie, sztuki walki, jazda na nartach).
Muzyka; sport - rekreacyjnie (bieganie, pływanie, sztuki walki, jazda na nartach).
Inne
prawo jazdy: kategoria B
lubię nowe wyzwania...
lubię nowe wyzwania...
Grupy
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL
Wszystko o zbiorze kompleksowych rekomendacji branży informatycznej, Information Technology Infrastructure Library i jeszcze więcej.