Paweł Piłka

CEE Learning Technology Specialist
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
japoński
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PwC Polska
Learning Technology Specialist
• Business Ownership of CEE PwC Learning and development systems
(LMS, Webinars, Evaluation Internal communication systems etc.)
• Developing and providing elearns across CEE (consulting, technical
development)
• Regional Core Curriculum administration
• Video and audio production for Regional projects (filming, editing, post production)
• Technical support in most of Regional L&D projects (consulting,
troubleshooting, development)
• Monitoring and adjusting Regional technology related processes
(business analyst)
• Other Learning Technology related work (reporting, technology
consultation
• Attending important Technology events (f.e. Online Educa Berlin)
PwC Polska
Application Analyst - LMS Service Owner
- LMS Service Owner:
Prowadzenie projektow technicznych z zakresu systemu LMS tj.
> Integracja z systemem ankietowym (testy, analiza, implementacja, aprobaty)
> Współpraca z działami Firmy przy implementowaniu zmian dotyczących procesów biznesowych
> Udział w procesie implementacji nowych rozwiązań związanych annual release'ami
> Udział w konferencjach dla całego CEE dotyczących zmian w systemie LMS.
> Dbanie o poprawny Data Feed dla krajów CEE (bazy SQL oraz praca z plikami XML)
Współpraca z Global CEE L&D w związku ze zmianami w procesach, wymaganiach biznesowych etc.
Aktualizacja i prowadzenie Forum dotyczącego systemu LMS (instrukcje systemowe, prezentacje, FAQ etc.)
Pozostałe kwestie związane z poprawnym funkcjonowaniem systemu szkoleniowego
- Inne obowiązki związane z Service Desk :
Obsługa i support z zakresu obsługi aplikacji kadrowo-płacowych
Bieżące rozwiązywanie problemów aplikacyjnych dla klientów (kraje CEE, Middle East, Malta, Cypr)
Uczestniczenie w procesach Change Control dotyczących zamknięć okresów rozliczeniowych
Wspieranie baz danych SQL z zakresu obłsugiwanych systemów (Pisanie indywidualnych zapytań)
Uczestniczenie w testach, releasach, warranty.
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Specjalista ds. kontroli procesów obsługi klienta
Kontrola jakości obsługi klienta w obszarze BackOffice
Współpraca z dostawcami w zakresie obsługi klienta oraz koordynowanie ich pracy w zakresie BackOffice: Arvato Polska, Transcom International
Tworzenie szkoleń z zakresu Obsługi Klienta - m.in. językowe, reklamacyjne, e-learning, systemowe.
Prowadzenie testów ze wskazanego zakresu kompetencji konsultantów BackOffice
Tworzenie instrukcji systemowych i stanowiskowych
Kontrola operacyjna i analiza sytuacji na kolejkach obsługowych
Udział w testowaniu systemów (testy UAT, regression)
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Specjalista ds. reklamacji
Obsługa reklamacji transakcyjnych w oparciu o regulacje MsterCard i Visa International
Operacje księgowe z zakresu działalności Zespołu Obsługi Reklamacji Transakcji Kartowych
Udział w projektach dot. nowych form płatności: System Paypass, Payback, Karty EMV (chipowe), Nowa platforma internetowa.
Prowadzenie szkoleń dla konsultantów CallCenter z zakresu obsługi reklamacji kartowych
Wyróżnienie za nadprzeciętne zaangażowanie w Projekcie Kart Chipowych oraz Projekcie Paypass

Szkolenia i kursy

•Writing Queries Using Microsoft SQL Server 2008 Transact SQL (MS2778)
• SQL Server 2005 for Application Developers (MS50206)
• Communication Skills
• Video Editing and post-production (Adobe certification)
• Managing yourself in time
• Udział w konferencjach Online Educa Berlin

Edukacja

Logo
Kulturoznawstwo, licencjackie
Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Kendo, Kultura japońska, e-Sport, Koszykówka, Fantasytka,