Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Wordpress
Microsoft PowerPoint
Księgowość
Rachunkowość
Kontrole wewnętrzne
Wf Fakir
finanse publiczne
WF KaPeR
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds. doradztwa rolniczego i transferu wiedzy
Departament Strategii, Analiz i Rozwoju, Wydział Doradztwa Rolniczego i Transferu Wiedzy:
1/ przygotowywanie projektów umów dotacji celowych, uwzględniając priorytetowe kierunki działania doradztwa, w szczególności związane z przekazywaniem informacji o PROW 2014-2020, w celu przekazania środków finansowych jednostek doradztwa rolniczego na realizację zadań z zakresu doradztwa rolniczego,
2/ analizowanie sprawozdań okresowych i rozliczeń z wykonania zadań pod względem rzeczowym ośrodków doradztwa rolniczego, w celu zapewnienia realizacji priorytetowych zadań Ministerstwa, w szczególności związanych z informowaniem o PROW 2014-2020,
3/ branie udziału w kontrolach realizacji zadań finansowanych z dotacji celowej w ośrodkach doradztwa rolniczego, w celu sprawdzenia prawidłowości wykorzystania środków,
4/ uczestniczenie w analizie planów finansowych i ich zmian, zgłaszanych przez jednostki doradztwa rolniczego oraz analizie potrzeb finansowych w zakresie wydatków bieżących, w celu zapewnienia finansowania realizacji zadań przez ośrodki doradztwa rolniczego,
5/ branie udziału w uzgadnianiu programów realizacji inwestycji przygotowywanych przez jednostki doradztwa rolniczego w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami dotyczącymi finansowania inwestycji ze środków budżetowych,
6/ opracowywanie analiz dotyczących realizacji przez jednostki doradztwa rolniczego priorytetów Ministerstwa, w szczególności związanych z realizacją PROW 2014-2020 i dokumentów programowych, w celu przygotowania opracowań dotyczących działalności tych jednostek,
7/ współpraca z jednostkami doradztwa rolniczego oraz instytutami badawczymi w zakresie rozwoju systemu doradztwa rolniczego w Polsce w celu wzmocnienia transferu wiedzy i podniesienia jakości usług doradczych.
1/ przygotowywanie projektów umów dotacji celowych, uwzględniając priorytetowe kierunki działania doradztwa, w szczególności związane z przekazywaniem informacji o PROW 2014-2020, w celu przekazania środków finansowych jednostek doradztwa rolniczego na realizację zadań z zakresu doradztwa rolniczego,
2/ analizowanie sprawozdań okresowych i rozliczeń z wykonania zadań pod względem rzeczowym ośrodków doradztwa rolniczego, w celu zapewnienia realizacji priorytetowych zadań Ministerstwa, w szczególności związanych z informowaniem o PROW 2014-2020,
3/ branie udziału w kontrolach realizacji zadań finansowanych z dotacji celowej w ośrodkach doradztwa rolniczego, w celu sprawdzenia prawidłowości wykorzystania środków,
4/ uczestniczenie w analizie planów finansowych i ich zmian, zgłaszanych przez jednostki doradztwa rolniczego oraz analizie potrzeb finansowych w zakresie wydatków bieżących, w celu zapewnienia finansowania realizacji zadań przez ośrodki doradztwa rolniczego,
5/ branie udziału w uzgadnianiu programów realizacji inwestycji przygotowywanych przez jednostki doradztwa rolniczego w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami dotyczącymi finansowania inwestycji ze środków budżetowych,
6/ opracowywanie analiz dotyczących realizacji przez jednostki doradztwa rolniczego priorytetów Ministerstwa, w szczególności związanych z realizacją PROW 2014-2020 i dokumentów programowych, w celu przygotowania opracowań dotyczących działalności tych jednostek,
7/ współpraca z jednostkami doradztwa rolniczego oraz instytutami badawczymi w zakresie rozwoju systemu doradztwa rolniczego w Polsce w celu wzmocnienia transferu wiedzy i podniesienia jakości usług doradczych.
specjalista ds. doradztwa rolniczego i transferu wiedzy
Departament Strategii, Analiz i Rozwoju, Wydział Doradztwa Rolniczego i Transferu Wiedzy:
1/ analizowanie sprawozdań wojewódzkich ośrodków doradztwa rolniczego zrealizowanych ze środków dotacji celowej Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w celu przygotowania zbiorczej informacji o realizacji zadań jednostek doradztwa rolniczego ze środków dotacji celowej
2/ branie udziału w opiniowaniu rozliczeń dotacji przyznanych ośrodkom doradztwa rolniczego w celu zapewnienia zgodności realizowanych zadań z zawartymi umowami dotacji
3/ branie udziału w uzupełnianiu programów realizacji inwestycji przygotowywanych przez jednostki doradztwa rolniczego w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami dotyczącymi finansowania inwestycji z budżetu państwa
4/ prowadzenie spraw związanych z działaniami na rzecz wdrożenia rozwiązań teleinformatycznych w jednostkach doradztwa rolniczego, w celu zapewnienia koordynacji niezbędnych działań
5/ branie udziału w kontrolach prowadzonych w jednostkach doradztwa rolniczego, w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji przez nie zadań
6/ współpraca z jednostkami doradztwa rolniczego w zakresie rozwoju systemu doradztwa w Polsce w celu podniesienia jakości usług doradczych i ujednolicenia sposobu działania tych jednostek w niezbędnym zakresie
7/ analizowanie planów finansowych i sprawozdań z realizacji planów finansowych jednostek doradztwa rolniczego w celu uzyskania informacji niezbędnych do realizacji zadań wydziału
1/ analizowanie sprawozdań wojewódzkich ośrodków doradztwa rolniczego zrealizowanych ze środków dotacji celowej Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w celu przygotowania zbiorczej informacji o realizacji zadań jednostek doradztwa rolniczego ze środków dotacji celowej
2/ branie udziału w opiniowaniu rozliczeń dotacji przyznanych ośrodkom doradztwa rolniczego w celu zapewnienia zgodności realizowanych zadań z zawartymi umowami dotacji
3/ branie udziału w uzupełnianiu programów realizacji inwestycji przygotowywanych przez jednostki doradztwa rolniczego w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami dotyczącymi finansowania inwestycji z budżetu państwa
4/ prowadzenie spraw związanych z działaniami na rzecz wdrożenia rozwiązań teleinformatycznych w jednostkach doradztwa rolniczego, w celu zapewnienia koordynacji niezbędnych działań
5/ branie udziału w kontrolach prowadzonych w jednostkach doradztwa rolniczego, w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji przez nie zadań
6/ współpraca z jednostkami doradztwa rolniczego w zakresie rozwoju systemu doradztwa w Polsce w celu podniesienia jakości usług doradczych i ujednolicenia sposobu działania tych jednostek w niezbędnym zakresie
7/ analizowanie planów finansowych i sprawozdań z realizacji planów finansowych jednostek doradztwa rolniczego w celu uzyskania informacji niezbędnych do realizacji zadań wydziału
specjalista
Biuro Kontroli, Wydział Kontroli Jednostek i Programów Pomocowych:
1/ przeprowadzanie kontroli jednostek podległych i nadzorowanych przez Ministra, na podstawie przepisów ustawy z 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
2/ przeprowadzanie analizy ryzyka w celu przygotowania programów kontroli
3/ realizacja zadań w zakresie koordynacji prac dot. sporządzania informacji i ocen o działaniach antykorupcyjnych Ministerstwa
4/ opiniowanie projektów aktów normatywnych
5/ realizacja zadań dot. bezpieczeństwa narodowego, w szczególności: zadań wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania Ministerstwa, typowania kandydatów na ekspertów, udziału w szkoleniach i ćwiczeniach, udziału w kontrolach realizacji zadań obronnych
Koordynator Rządowego Programu Przeciwdziałania Korupcji na lata 2014-2019 w Ministerstwie:
1/ opracowanie planu realizacji działań w zakresie przeciwdziałania korupcji zawierających mierniki, z zakresy odpowiedzialności i harmonogram prac (wraz z terminami, oceną ryzyka oraz szacunkowymi kosztami wykonania poszczególnych zadań/działań) oraz skonsultowanie ich w ramach właściwych grup roboczych
2/ zebranie z urzędów podległych i nadzorowanych planów realizacji działań w zakresie przeciwdziałania
korupcji w celu sporządzenia jednego zbiorczego planu, a następnie przedłożenie go szefowi właściwej grupy roboczej
3/ wdrożenie planu realizacji działań w zakresie przeciwdziałania korupcji, okresowe ich monitorowanie, sprawozdawanie i aktualizacja - zgodnie z wytycznymi właściwej grupy roboczej
4/ zmiana planu działań w zależności od zmian wskazywanych przez instytucję wdrażającą lub ewaluującą, w tym związanych z wytycznymi/wnioskami zawartymi w raporcie ewaluującym Program
5/ monitorowanie prac podejmowanych w urzędach nadzorowanych i podległych na rzecz wdrażania Programu
6/ sprawozdawanie wykonania zbiorczego planu realizacji działań w zakresie przeciwdziałania korupcji szefowi grupy roboczej
7/ współpraca z koordynatorami w urzędach nadzorowanych i podległych
1/ przeprowadzanie kontroli jednostek podległych i nadzorowanych przez Ministra, na podstawie przepisów ustawy z 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
2/ przeprowadzanie analizy ryzyka w celu przygotowania programów kontroli
3/ realizacja zadań w zakresie koordynacji prac dot. sporządzania informacji i ocen o działaniach antykorupcyjnych Ministerstwa
4/ opiniowanie projektów aktów normatywnych
5/ realizacja zadań dot. bezpieczeństwa narodowego, w szczególności: zadań wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania Ministerstwa, typowania kandydatów na ekspertów, udziału w szkoleniach i ćwiczeniach, udziału w kontrolach realizacji zadań obronnych
Koordynator Rządowego Programu Przeciwdziałania Korupcji na lata 2014-2019 w Ministerstwie:
1/ opracowanie planu realizacji działań w zakresie przeciwdziałania korupcji zawierających mierniki, z zakresy odpowiedzialności i harmonogram prac (wraz z terminami, oceną ryzyka oraz szacunkowymi kosztami wykonania poszczególnych zadań/działań) oraz skonsultowanie ich w ramach właściwych grup roboczych
2/ zebranie z urzędów podległych i nadzorowanych planów realizacji działań w zakresie przeciwdziałania
korupcji w celu sporządzenia jednego zbiorczego planu, a następnie przedłożenie go szefowi właściwej grupy roboczej
3/ wdrożenie planu realizacji działań w zakresie przeciwdziałania korupcji, okresowe ich monitorowanie, sprawozdawanie i aktualizacja - zgodnie z wytycznymi właściwej grupy roboczej
4/ zmiana planu działań w zależności od zmian wskazywanych przez instytucję wdrażającą lub ewaluującą, w tym związanych z wytycznymi/wnioskami zawartymi w raporcie ewaluującym Program
5/ monitorowanie prac podejmowanych w urzędach nadzorowanych i podległych na rzecz wdrażania Programu
6/ sprawozdawanie wykonania zbiorczego planu realizacji działań w zakresie przeciwdziałania korupcji szefowi grupy roboczej
7/ współpraca z koordynatorami w urzędach nadzorowanych i podległych
stażysta
Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ambasada RP w Waszyngtonie
Wydział Ekonomiczny
1/ opracowywanie notatek i analiz merytorycznych na potrzeby Ambasady
2/ przygotowywanie raportów dotyczących budżetu obronnego USA
3/ udział w konferencjach, spotkaniach i seminariach
4/ pomoc w organizacji wydarzeń promujących Polskę
1/ opracowywanie notatek i analiz merytorycznych na potrzeby Ambasady
2/ przygotowywanie raportów dotyczących budżetu obronnego USA
3/ udział w konferencjach, spotkaniach i seminariach
4/ pomoc w organizacji wydarzeń promujących Polskę
stażysta
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
1/ przygotowywanie notatek i analiz związanych z funkcjonowaniem społeczeństwa informacyjnego
2/ opracowywanie wyników konsultacji społecznych prowadzonych przez Departament
3/ przygotowywanie fragmentów stanowisk rządu RP do projektów dokumentów przedstawionych przez Komisję Europejską
4/ opracowanie graficzne danych zawartych w raporcie „Społeczeństwo informacyjne w liczbach 2011”
1/ przygotowywanie notatek i analiz związanych z funkcjonowaniem społeczeństwa informacyjnego
2/ opracowywanie wyników konsultacji społecznych prowadzonych przez Departament
3/ przygotowywanie fragmentów stanowisk rządu RP do projektów dokumentów przedstawionych przez Komisję Europejską
4/ opracowanie graficzne danych zawartych w raporcie „Społeczeństwo informacyjne w liczbach 2011”
podinspektor ds. windykacji
Referat Finansowo-Księgowy
1/ windykacja należności (prowadzenie bazy kontrahentów, wysyłanie upomnień i tytułów wykonawczych)
2/ opracowanie procedury windykacji należności
3/ dekretacja i księgowanie dokumentów finansowych
4/ opracowywanie danych na potrzeby tworzenia i zmian budżetu gminy
1/ windykacja należności (prowadzenie bazy kontrahentów, wysyłanie upomnień i tytułów wykonawczych)
2/ opracowanie procedury windykacji należności
3/ dekretacja i księgowanie dokumentów finansowych
4/ opracowywanie danych na potrzeby tworzenia i zmian budżetu gminy
Szkolenia i kursy
Administracyjne:
- Etyka, przeciwdziałanie korupcji i konfliktowi interesów (17-18.11.2014 r.), Krajowa Szkoła Administracji Publicznej
- Zarządzanie projektami dla praktyków (4-5.11.2014 r.), Progress Project Sp. z o.o.
- Warsztaty kontrolera: analiza ryzyka w kontroli, określenie wielkości próby, dobór próby (21.05.2014 r.), Instytut Audytu Sektora Publicznego
- Oszustwa w organizacjach (27-28.03.2014 r.), EY Academy of Business
- Etyka w służbie cywilnej (5.12.2013 r.), Mazowieckie Centrum Doskonalenia Kadr
- Techniki i metody pozyskiwania informacji w zadaniach audytora i kontrolera (22-23.11.2012 r.), Polski Instytut Kontroli Wewnętrznej
- Ochrona danych osobowych - jak stosować przepisy (28-30.09.2012 r.), Centralna Szkoła Instruktorska ZHP
- Obowiązki administracji publicznej w zakresie udostępniania i ochrony informacji (19.07.2011 r.), Krajowa Szkoła Administracji Publicznej i Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Finansowe:
- Najważniejsze zmiany w przepisach podatkowych w 2017 r. (2.02.2017 r.), Krajowa Izba Doradców Podatkowych, Anna Dobczyńska
- Budżet zadaniowy - metodyka i zastosowanie (1-2.12.2014 r.), Krajowa Szkoła Administracji Publicznej
- The KSAP/IPA Blended Learning Programme on the Financial Management and Control of EU Structural Funds (11-12.2011 r.), Krajowa Szkoła Administracji Publicznej i Institute of Public Administration (Irlandia)
- Od podstaw do samodzielnego księgowego (27.02.-27.06.2010 r.), Polska Akademia Rachunkowości
Trenerskie:
- Kierowanie ludźmi w praktyce (7-8.02.2015 r.), Centralna Szkoła Instruktorska ZHP
- Kurs członków zespołów trenerskich NGO II stopnia (17-19.10.2014 r.), Centralna Szkoła Instruktorska ZHP
- Wstępny kurs członków zespołów trenerskich NGO (11-22.08.2004 r.), Centralna Szkoła Instruktorska ZHP
Informatyczne:
- MS Excel, poziom zaawansowany (22-23.08.2016 r.), EXPOSE Sp. z o.o.
- MS Access, poziom podstawowy (25-26.08.2014 r.), EURO INFO GROUP Sp. z o.o.
- Etyka, przeciwdziałanie korupcji i konfliktowi interesów (17-18.11.2014 r.), Krajowa Szkoła Administracji Publicznej
- Zarządzanie projektami dla praktyków (4-5.11.2014 r.), Progress Project Sp. z o.o.
- Warsztaty kontrolera: analiza ryzyka w kontroli, określenie wielkości próby, dobór próby (21.05.2014 r.), Instytut Audytu Sektora Publicznego
- Oszustwa w organizacjach (27-28.03.2014 r.), EY Academy of Business
- Etyka w służbie cywilnej (5.12.2013 r.), Mazowieckie Centrum Doskonalenia Kadr
- Techniki i metody pozyskiwania informacji w zadaniach audytora i kontrolera (22-23.11.2012 r.), Polski Instytut Kontroli Wewnętrznej
- Ochrona danych osobowych - jak stosować przepisy (28-30.09.2012 r.), Centralna Szkoła Instruktorska ZHP
- Obowiązki administracji publicznej w zakresie udostępniania i ochrony informacji (19.07.2011 r.), Krajowa Szkoła Administracji Publicznej i Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Finansowe:
- Najważniejsze zmiany w przepisach podatkowych w 2017 r. (2.02.2017 r.), Krajowa Izba Doradców Podatkowych, Anna Dobczyńska
- Budżet zadaniowy - metodyka i zastosowanie (1-2.12.2014 r.), Krajowa Szkoła Administracji Publicznej
- The KSAP/IPA Blended Learning Programme on the Financial Management and Control of EU Structural Funds (11-12.2011 r.), Krajowa Szkoła Administracji Publicznej i Institute of Public Administration (Irlandia)
- Od podstaw do samodzielnego księgowego (27.02.-27.06.2010 r.), Polska Akademia Rachunkowości
Trenerskie:
- Kierowanie ludźmi w praktyce (7-8.02.2015 r.), Centralna Szkoła Instruktorska ZHP
- Kurs członków zespołów trenerskich NGO II stopnia (17-19.10.2014 r.), Centralna Szkoła Instruktorska ZHP
- Wstępny kurs członków zespołów trenerskich NGO (11-22.08.2004 r.), Centralna Szkoła Instruktorska ZHP
Informatyczne:
- MS Excel, poziom zaawansowany (22-23.08.2016 r.), EXPOSE Sp. z o.o.
- MS Access, poziom podstawowy (25-26.08.2014 r.), EURO INFO GROUP Sp. z o.o.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Sektor publiczny
Kontrola/Nadzór
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego:
- instruktor-drużynowy (od 1999 r.)
- członek Rady Chorągwi Stołecznej (od 2014 r.)
- instruktor-drużynowy (od 1999 r.)
- członek Rady Chorągwi Stołecznej (od 2014 r.)
Inne
Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne i zastrzeżone.
Prawo jazdy kat. B.
Zaawansowana obsługa pakietu MS Office oraz OpenOffice.
Kreatywność.
Zdolność analitycznego myślenia.
Praca w grupie i kierowanie zespołem.
Prawo jazdy kat. B.
Zaawansowana obsługa pakietu MS Office oraz OpenOffice.
Kreatywność.
Zdolność analitycznego myślenia.
Praca w grupie i kierowanie zespołem.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.