Paweł Pieńkosz

Regional Sales Supervisor, Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Umiejętności

MicrosoftOffice, Analiza statystyczna, umiejętnośc analizy na tabelach przestawnych, umiejetnośc tworzenia tabel przestawnych o zarządzanie zespołem sprzedażowym , zarządzanie przez cele, organizacja czasu pracy własnej i podległego zespołu , prowadzeni prowadzenie rozmów handlowych/negocjacji z klientami hurtowymi ,sieciowymi i dystrybutorami, wysoka kultura osobista, kreatywno Znajomość rynku sprzedażowego kanale tradycyjnym i nowoczesnym na województwach lubuskim ,wielkopolskim i zachodnio-pomorskim ,

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Regional Sales Supervisor
• Odpowiedzialnośc za realizację planów sprzedazowych w kanale nowoczesnym i tradycyjnym jak i w podległej dystrybucji
• coaching zespołu sprzedazowego na wspólnych pracach w rynku -okreslone standardy i podnoszenie kompetencji i wiedzy Handlowców
• analiza i ocena wyników zespołu pod kątem badania potzreb klienta ,przełamywania obiekcji ,stosowania technik sprzedazy
Nadzór i kontrola nad powierzonym budżetem versus realizacja planów sprzedazowych .
Egzekucja i kontrola ustaleń lokalnych i centralnych w kanale nowoczesnym
• realizacja nałozonych targetów ekspozycyjnych per region .
• kontrola i analiza obsługiwanej bazy klientów podległego zespołu -analiza wykonywanej frekwencji
• rozwój bazy klientów o nowe kanały np. Horeca czy Petrole
• analiza i rozwój podległego zespołu pod kątem negocjacji Handlowych
• odpowiedzialnośc za rozwój dystrybucji oraz sieci lokalnych ( podpisanie nowych umów z sieciami Chata Polska ,Euro- Impet ,Bestt ,Pss Szczecin ,Twój Market -zakaładajacą udziały procentowe -półkowe vs udziały rynkowe )
• zarządzanie podległymi pracownikami (rekrutacja/szkolenia/motywacja),
• analiza raportów w systemie EBI
• wyznaczanie krótko i długoterminowych zadań podległemu zespołowi sprzedażowemu .
• I miejsce w konkursie dla najlepszego regionu w Polsce -w parametrze najwieksza ilośc expozycji zgodna ze stadardami w okresie Q 3 i Q4 2015r.
• utrzymanie i rozwój w okresie od 2014 do 2016 stałego i najlepszego pod kątem sprzedazy zespołu w firmie
• I miejsce w konkursie dla najlepszego zespołu w Polsce w parametrze największego przyrostu sprzedazy Rumów Bacardi w okresie Q2 iQ3 2014 r.
• aktywna współpraca z działem wsparcia sprzedaży , marketingiem i trade marketingiem w polepszaniu i usprawnianiu działania aktywności dotyczących bezpośredniej sprzedaży .
• szkolenia zespołów sprzedazowych w zakresie rozwoju technik negocjacyjnych i sprzedazy w dwóch etapach Fundamental ( 2014r) i Profesional (2016r.)
Hoop Polska Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży-lubuskie, zachodnio-pomorskie, wielkopolskie
Rozwijanie i podtrzymywanie współpracy z Klientami Sieciowymi, Dystrybutorami i Klientami Hurtowymi,
• realizacja założonych planów sprzedaży podległego zespołu i rozwój sprzedaży na nowych obszarach .
• realizacja założonych planów sprzedaży w dystrybucji i kanale sieci lokalnych.
Nadzór i kontrola nad powierzonym budżetem
Egzekucja i kontrola ustaleń lokalnych i centralnych w kanale nowoczesnym
• zapewnianie funkcjonowania sklepów zgodnie z obowiązującymi przepisami(FIFO),
• nadzór nad realizacją polityki sprzedażowej,
• rozwój bazy klientów,
• optymalizacja kosztów działalności sklepów,
• kreowanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż,
• zarządzanie podległymi pracownikami (rekrutacja/szkolenia/motywacja),
• coaching oraz kontrola pracy przedstawicieli handlowych,
• analiza raportów w systemie EBI i SAP,
• wyznaczanie krótko i długoterminowych zadań podległemu zespołowi sprzedażowemu .
• kreowanie nowych projektów i wdrażanie je w standardy firmy ( np. projekt „Natello” oraz projekt przebudowy wizualizacji sklepów w sieciach lokalnych –„program złota i srebrna półka „ ).
• utrzymanie i rozwój w okresie od 2009 do 2013 stałego i jednego z lepszych w firmie zespołu sprzedażowego .
• za realizację wykreowanych i wdrożonych projektów a także za realizację planów sprzedażowych nagrodzony dwukrotnie odznaką prezesa firmy za wkład w rozbudowę spółki .
• aktywna współpraca z działem wsparcia sprzedaży , marketingiem i trade marketingiem w polepszaniu i usprawnianiu działania aktywności dotyczących bezpośredniej sprzedaży .
• aktywna i czynna współpraca w pionie kierownik – dyrektor sprzedaży w celu usprawnienia funkcjonujących działań sprzedażowych oraz przepływu informacji na poszczególnych szczeblach .
Hoop Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy– województwo lubuskie, zachodnio-pomorskie,
realizacja zamówień ze strony klientów; dostaw towaru, • dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji, • prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi , • prowadzenie bazy danych klientów, • sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy , • analiza rynku FMCG oraz monitoring działań konkurencji , • sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, a także w razie konieczności ich korygowanie.
Logo
Przedstawiciel Handlowy- województwo lubuskie, zachodnio-pomorskie
PHU Iromex Sp.Zo.o.
realizacja zamówień ze strony klientów; dostaw towaru, • dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji, • prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi •utrzymanie podległej bazy danych klientów, • sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy , • analiza rynku FMCG oraz monitoring działań konkurencji , • sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, a także w razie konieczności ich korygowanie.

Szkolenia i kursy

04-2016 Profesional -szkolenie z technik negocjacyjnych i sprzedażowych -szkolenie dla podległego zespołu sprzedazowego

 02-2016 Tomasz Kuna -techniki negocjacji sprzedazowych

 06-2015 - szkolenie Knowledge podległego zespołu w zakresie RUM i Wermut

 06-2014 Fundamental -szkolenie z technik negocjacyjnych i sprzedażowych -szkolenie dla podległego zespołu sprzedazowego

 30-31.01.2013 - Zarządzanie zmianą

 09-10.10.2012 – Coaching In the filed

 13.03.2012 - Zarządzanie zespołem sprzedażowym 2

 22-23.03.2012 - Planowanie handlowca
03/2012
 06.12.2011 - Profesjonalizm w sprzedaży

 07.08.2011 - Zarządzanie zespołem sprzedażowym 1

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, licencjackie
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Muzyka Rockowa,Filmy ,Wycieczki rowerowe