Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Analyst / Team leader
Comarch - OnePhone DE
Analiza procesów biznesowych oraz ich odzwierciedlenie w CRM (Customer Relationship Management). Rozwiązanie wdrażane dla OnePhone Deutschland.
http://www.comarch.eu/press_center/news/telecommunications/comarch_deploys_its_bssoss_platform_for_onephone_deutschland
http://www.comarch.eu/press_center/news/telecommunications/comarch_deploys_its_bssoss_platform_for_onephone_deutschland
Senior consultant / Solution architect
Analiza i projektowanie procesów biznesowych dostarczanych Auchan Telecom w ramach nowego rozwiązania ISP (Internet Service Provider).
Team leader dla grupy zajmującej się aplikacjami do obsługi klienta w call center, front office i back office (Comarch Customer Management, Comarch Business Process Management).
Team leader dla grupy zajmującej się aplikacjami do obsługi klienta w call center, front office i back office (Comarch Customer Management, Comarch Business Process Management).
Analyst / Team leader
Wdrożenie systemu bilingowego oraz systemu do obsługi klienta dla MVNO (Mobile Virtual Network Operator) we Francji - Auchan Telecom - uruchomienie oferty Postpaid.
Odpowiedzialny za analizę i zaprojektowanie procesów biznesowych oraz realizację/implementację tych procesów w ramach oferty postpaid w obrębie rozwiązania dla customer care, customer service oraz back office dostarczanych jako część rozwiązania BSS Suite dla Auchan Telecom.
Team leader i zastępca Project Managera.
http://www.ossnewsreview.com/telecom-oss/auchan-telecom-in-cooperation-with-comarch-launched-a-post-paid-offer/
Odpowiedzialny za analizę i zaprojektowanie procesów biznesowych oraz realizację/implementację tych procesów w ramach oferty postpaid w obrębie rozwiązania dla customer care, customer service oraz back office dostarczanych jako część rozwiązania BSS Suite dla Auchan Telecom.
Team leader i zastępca Project Managera.
http://www.ossnewsreview.com/telecom-oss/auchan-telecom-in-cooperation-with-comarch-launched-a-post-paid-offer/
Analyst / Team leader
Wdrożenie systemu bilingowego oraz systemu do obsługi klienta dla MVNO (Mobile Virtual Network Operator) we Francji - Auchan Telecom - uruchomienie oferty Data Card (przepłacony dostęp do internetu).
Odpowiedzialny za analizę procesów biznesowych oraz wdrożenie systemu do obsługi klientów (Comarch Customer Care and Comarch Business Process Managment).
Team leader oraz zastępca Project Managera.
http://www.ossnewsreview.com/telecom-oss/auchan-france-together-with-comarch-launches-a-pre-paid-offer/
Odpowiedzialny za analizę procesów biznesowych oraz wdrożenie systemu do obsługi klientów (Comarch Customer Care and Comarch Business Process Managment).
Team leader oraz zastępca Project Managera.
http://www.ossnewsreview.com/telecom-oss/auchan-france-together-with-comarch-launches-a-pre-paid-offer/
Senior consultant / Team leader
Wdrożenie systemu bilingowego oraz systemu do obsługi klienta dla MVNO (Mobile Virtual Network Operator) we Francji - Auchan Telecom - uruchomienie oferty Prepaid oraz Automatic Recharge.
Odpowiedzialny za analizę biznesową oraz wdrożenie systemu bilingowego oraz do obsługi klienta.
http://www.comarch.de/files/file_352/CSAuchanlaunchesanMVNOwithComarch2007EN_445.pdf
Odpowiedzialny za analizę biznesową oraz wdrożenie systemu bilingowego oraz do obsługi klienta.
http://www.comarch.de/files/file_352/CSAuchanlaunchesanMVNOwithComarch2007EN_445.pdf
Szkolenia i kursy
Zaawansowany PLSQL - 08.2009;
Analiza i projektowanie obiektowe za pomocą języka UML - 06.2009;
MS Project - zarządzanie projektami - 06.2009;
Strojenie wydajnościowe SQL - 03.2009;
Trening antystresowy - szkolenie miękkie - 12.2008;
Trening asertywności - szkolenie miękkie - 12.2008;
Obrona przed manipulacjami - szkolenie miękkie - 11.2008;
Zarządzanie przez cele - szkolenie miękkie - 11.2008;
Efektywne kierowanie pracownikami - szkolenie miękkie - 08.2008;
Motywowanie do pracy – szkolenie miękkie – 03.2008;
Zarządzanie konfliktem w grupie – szkolenie miękkie – 01.2008;
Akademia PMP – 05/08.2007;
Budowanie pozycji lidera – szkolenie miękkie – 02.2007;
SQL – język dostępu do bazy danych - 07/08.2003;
PLSQL – język programowania - 07.2003;
Oracle Developer 2000 Rel. 6.0 - 07/08.2003;
Analiza i projektowanie obiektowe za pomocą języka UML - 06.2009;
MS Project - zarządzanie projektami - 06.2009;
Strojenie wydajnościowe SQL - 03.2009;
Trening antystresowy - szkolenie miękkie - 12.2008;
Trening asertywności - szkolenie miękkie - 12.2008;
Obrona przed manipulacjami - szkolenie miękkie - 11.2008;
Zarządzanie przez cele - szkolenie miękkie - 11.2008;
Efektywne kierowanie pracownikami - szkolenie miękkie - 08.2008;
Motywowanie do pracy – szkolenie miękkie – 03.2008;
Zarządzanie konfliktem w grupie – szkolenie miękkie – 01.2008;
Akademia PMP – 05/08.2007;
Budowanie pozycji lidera – szkolenie miękkie – 02.2007;
SQL – język dostępu do bazy danych - 07/08.2003;
PLSQL – język programowania - 07.2003;
Oracle Developer 2000 Rel. 6.0 - 07/08.2003;
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
wycieczki górskie, góry, fantastyczno naukowe filmy, seriale i literatura, inwestycje
Organizacje
ZHR - Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej (11.1992-12.2003)
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
PAM Summit
The Cracow.PAM.Summit is an international conference organized in Krakow by PMI PC Krakow Branch and IIBA Poland Chapter and also sponsored by ABB ISDC.