Umiejętności
Medycyna
Bezpieczeństwo pacjentów
Pharmaceutical Law
Nadzór nad bezpieczeństwem farmakoterapii
Sales and marketing strategy
Sales Force Effectiveness
Medical Information
HCP engagemnet
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Doradztwo i konsultacja projektów
FREELANCER
Doradztwo w kreacji i implementacji międzynarodowych projektów marketingowo-sprzedażowych na terenie Polski. Tworzenie strategii "start-up" w oparciu o analizy potencjału danego rynku oraz P&L poszczególnych etapów wdrożenia.
Rekrutacja kadry niezbędnej do efektywnego uruchomienia, a potem funkcjonowania firmy.
Budowa komunikacji - zarówno wewnątrz organizacji jak i do klientów.
Kontakty z zagranicznymi kontrahentami.
Rekrutacja kadry niezbędnej do efektywnego uruchomienia, a potem funkcjonowania firmy.
Budowa komunikacji - zarówno wewnątrz organizacji jak i do klientów.
Kontakty z zagranicznymi kontrahentami.
Szkolenia i kursy
• 1987-1988 – High-speed course of English
Language (NOT)
• 1991 – Oxford English Language – conversations
• 1997 – Professional Selling Skills
• 1997 – Professional Presentation Skills
• 1998 – Psychology of selling , Marketing of Exhibitions
• 1998 – Selection and Recruitment ( Human Factor )
• 1999 – Finances for non-finance people ( EuroForum )
• 1999 – Budapeszt – Pharmaceutical Sales Force Management
• 1999 – 3 weeks course ( Management ; Marketing; Finances )
(MSI , Londyn)
• 2000 – Negotiations / ( Perfect Training )
• 2000 – Assertiveness
• 2000 – Merchandising in pharmacy ( Greń Communication )
• 2002 – Rules of PR ( Jatrejon )
• 2002 – Talent Review Programme for future BUM in London
• 2003 – NLP ( 4 workshops, 3days each )
• 2003 – Project management – people ( CHILTERN )
• 2004 – Project management – tools ( GBR )
• 2004 – New Call Model & Coaching Model – Philadelphia (USA)
• 2004 – Fluency in English ( UK )
• 2004 – Sales Force Automation ( CRM, ETMS ) – London
• 2005- Sales Force Effectiveness (Paris)
• 2006- System thinking (Institute of Business Education)
• 2007-Sales Force Effectiveness (Monaco)
• 2008 - Najnowsza interpretacja prawa farmaceutycznego ((MMS) Warszawa
• 2009 - Etyczne aspekty promocji (INFARMA)
• 2010 - PHARMA COMMERCE FORUM (BBM) - uczestnik, prelegent
• 2010 - E-Marketing&0n-Line Strategies for Pharma (BBM)
* 2011 - Sales Excellence for Pharma (BBM) - uczestnik, prelegent
Language (NOT)
• 1991 – Oxford English Language – conversations
• 1997 – Professional Selling Skills
• 1997 – Professional Presentation Skills
• 1998 – Psychology of selling , Marketing of Exhibitions
• 1998 – Selection and Recruitment ( Human Factor )
• 1999 – Finances for non-finance people ( EuroForum )
• 1999 – Budapeszt – Pharmaceutical Sales Force Management
• 1999 – 3 weeks course ( Management ; Marketing; Finances )
(MSI , Londyn)
• 2000 – Negotiations / ( Perfect Training )
• 2000 – Assertiveness
• 2000 – Merchandising in pharmacy ( Greń Communication )
• 2002 – Rules of PR ( Jatrejon )
• 2002 – Talent Review Programme for future BUM in London
• 2003 – NLP ( 4 workshops, 3days each )
• 2003 – Project management – people ( CHILTERN )
• 2004 – Project management – tools ( GBR )
• 2004 – New Call Model & Coaching Model – Philadelphia (USA)
• 2004 – Fluency in English ( UK )
• 2004 – Sales Force Automation ( CRM, ETMS ) – London
• 2005- Sales Force Effectiveness (Paris)
• 2006- System thinking (Institute of Business Education)
• 2007-Sales Force Effectiveness (Monaco)
• 2008 - Najnowsza interpretacja prawa farmaceutycznego ((MMS) Warszawa
• 2009 - Etyczne aspekty promocji (INFARMA)
• 2010 - PHARMA COMMERCE FORUM (BBM) - uczestnik, prelegent
• 2010 - E-Marketing&0n-Line Strategies for Pharma (BBM)
* 2011 - Sales Excellence for Pharma (BBM) - uczestnik, prelegent
Edukacja
Zainteresowania
podróże
motoryzacja
ogród
motoryzacja
ogród
Inne
Uwielbiam dobre tiramisu oraz pyszną kawę
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BARAN
Grupa dla osób urodzonych pod Znakiem Barana lub poprostu osób silnych i energicznych, czasem niecierpliwych... lub takich, co promieniują młodością ;-))
BIZNES współpraca i partnerzy
Otwarta grupa dla przedsiębiorców poszukujących partnerów biznesowych, współpracowników, pomysłów.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
ChillOut
grupa dla miłośników muzyki która przy zamkniętych oczach odsyła nas do najpiękniejszych, najbardziej emocjonalnych a czasem też do najspokojniejszych chwil w naszych życiach... muzyka która pozwala b
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?