Paweł Pacholczyk

Zarządzanie w firmie farmaceutycznej (Sales, Marketing, Medial, Trainings)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Medycyna Bezpieczeństwo pacjentów Pharmaceutical Law Nadzór nad bezpieczeństwem farmakoterapii Sales and marketing strategy Sales Force Effectiveness Medical Information HCP engagemnet

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Medical Manager Poland & Baltic Countries
GSK Consumer Healthcare
Pełne wsparcie medyczne, koncepcyjne, merytoryczne dla wszystkich prowadzonych projektów marketingowych dla marek OTC w ramach portfela GSK CHC.
Szkolenia dla zespołu, dbałość o zgodność z procedurami i prawem farmaceutycznym.
Logo
Doradztwo i konsultacja projektów
FREELANCER
Doradztwo w kreacji i implementacji międzynarodowych projektów marketingowo-sprzedażowych na terenie Polski. Tworzenie strategii "start-up" w oparciu o analizy potencjału danego rynku oraz P&L poszczególnych etapów wdrożenia.
Rekrutacja kadry niezbędnej do efektywnego uruchomienia, a potem funkcjonowania firmy.
Budowa komunikacji - zarówno wewnątrz organizacji jak i do klientów.
Kontakty z zagranicznymi kontrahentami.
Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.
BUM AVENE
Pełna odpowiedzialność za strategię marketingu, sprzedaży oraz PR marki AVENE w Polsce. W okresie 01-08.2012 łączenie funkcji Dyrektora Marki z p.o. Dyrektora Generalnego.
Angelini Pharma Polska Sp. z o.o.
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu (Rx/OTC)
Tworzenie i implementacja strategii marketingowej oraz sprzedażowej dla leków Rx i OTC. Współtworzenie narzędzi SFE dla całej sieci sprzedaży.
Bristol-Myers Squibb
Sales Director/SFE CEEI
Zarządzanie Sales Force (aptecznym i medycznym) na terenie całego kraju.
Współtworzenie struktur Sales Force Effectiveness w ramach Central Eastern Europe and Israel
GlaxoSmithKline
Sales Force Effectiveness&Training department Manager
Kreacja i wdrażanie całej polityki szkoleniowej dla koncernu. Badanie potrzeb rozwojowych organizacji, współpraca z HR, Działem Analiz Biznesowych i wszystkimi pionami Sales&Marketing.
GlaxoSmithKline
Sales Manager Rx
Zarządzanie największym w Polsce Sales Force (240 reps, 14 MR) i implementacja strategii marketingowej.
Współpraca z KOL i środowiskiem lekarskim (alergologia, pulmonologia)
GlaxoSmithKline
Sales Manager OTC
Budowanie zespołu OTC w firmie GlaxoWellcome, potem GlaxoSmithkline. Wprowadzanie na rynek takich marek jak Zovirax, Calpol, Xylorhin, Capivit

Szkolenia i kursy

• 1987-1988 – High-speed course of English
Language (NOT)
• 1991 – Oxford English Language – conversations
• 1997 – Professional Selling Skills
• 1997 – Professional Presentation Skills
• 1998 – Psychology of selling , Marketing of Exhibitions
• 1998 – Selection and Recruitment ( Human Factor )
• 1999 – Finances for non-finance people ( EuroForum )
• 1999 – Budapeszt – Pharmaceutical Sales Force Management
• 1999 – 3 weeks course ( Management ; Marketing; Finances )
(MSI , Londyn)
• 2000 – Negotiations / ( Perfect Training )
• 2000 – Assertiveness
• 2000 – Merchandising in pharmacy ( Greń Communication )
• 2002 – Rules of PR ( Jatrejon )
• 2002 – Talent Review Programme for future BUM in London
• 2003 – NLP ( 4 workshops, 3days each )
• 2003 – Project management – people ( CHILTERN )
• 2004 – Project management – tools ( GBR )
• 2004 – New Call Model & Coaching Model – Philadelphia (USA)
• 2004 – Fluency in English ( UK )
• 2004 – Sales Force Automation ( CRM, ETMS ) – London
• 2005- Sales Force Effectiveness (Paris)
• 2006- System thinking (Institute of Business Education)
• 2007-Sales Force Effectiveness (Monaco)
• 2008 - Najnowsza interpretacja prawa farmaceutycznego ((MMS) Warszawa
• 2009 - Etyczne aspekty promocji (INFARMA)
• 2010 - PHARMA COMMERCE FORUM (BBM) - uczestnik, prelegent
• 2010 - E-Marketing&0n-Line Strategies for Pharma (BBM)
* 2011 - Sales Excellence for Pharma (BBM) - uczestnik, prelegent

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, MBA
Uniwersytet Łódzki
Logo
wydział lekarski, magisterskie
Uniwersytet Medyczny w Łodzi

Zainteresowania

podróże
motoryzacja
ogród

Inne

Uwielbiam dobre tiramisu oraz pyszną kawę

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Avon
Avon
Grupa dla wszystkich klientów i konsultantów Avonu.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BARAN
BARAN
Grupa dla osób urodzonych pod Znakiem Barana lub poprostu osób silnych i energicznych, czasem niecierpliwych... lub takich, co promieniują młodością ;-))
BIZNES  współpraca i partnerzy
BIZNES współpraca i partnerzy
Otwarta grupa dla przedsiębiorców poszukujących partnerów biznesowych, współpracowników, pomysłów.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
ChillOut
ChillOut
grupa dla miłośników muzyki która przy zamkniętych oczach odsyła nas do najpiękniejszych, najbardziej emocjonalnych a czasem też do najspokojniejszych chwil w naszych życiach... muzyka która pozwala b
Coaching Room
Coaching Room
Grupa zrzeszająca członków portalu www.coachingroom.pl
Doradztwo Personalne
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)? jakie są najlepsze źródła
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?