Paweł Ostrowski

Customer Experience Specialist, emplo
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

emplo
Customer Experience Specialist
- Managing system implementation projects (PL, EN).
- Delivering presentations, trainings and workshops for various groups of emplo.com users (administrators, ambassadors, managers) (PL, EN).
- Supporting emplo.com customers via email, on telephone and in person (PL, EN).
- Developing tools for automated data validation (Excel, VBA).
- Defining support team’s internal regulations (team schedule, ticket qualification rules and resolving procedures).
- Monitoring and reporting support KPIs.
- User support webpage development and content creation:
-- providing instructions, tutorials and user manuals,
-- creating product's knowledge base,
-- frequently asked question.,
- Analyzing web traffic, user engagement and usage scenarios:
-- defining KPIs,
-- automation of data extraction (PIWIK, PowerShell),
-- data visualization and reporting (Excel, VBA).
- Development of new functionalities in close cooperation with Product Development team.
zeb/rolfes.schierenbeck.associates
Business Analyst
Member of several banking and insurance industry project teams responsible for:
- data analysis, visualisation and presentation (Access, Excel, PowerPoint),
- developing support tools for sales divisions (Excel VBA),
- translations PL-EN-DE,

Edukacja

Logo
informatyka, inżynierskie
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie
Logo
Finanse i bankowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse

Grupy

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie