Umiejętności
Analiza biznesowa
FMCG
Prognozowanie
Microsoft Office
MS Excel Tabele przestawne
POS
SAP
SAP APO
SAP BW
SAP ERP
handel detaliczny
Przywództwo w zespole
Praca w zespole
Szkolenie pracowników
Zarządzanie zespołem
Umiejętność pracy w grupie
motywowanie
MS Access
Prawo jazdy kat B
softlab
Łatwe nawiązywanie kontaktów
dobra organizacja czasu pracy
Bardzo dobra znajomość komputera (Windows, Office),
Bardzo dobra znajomość programu Hipermarket, Expedient, I-Hurt
praca pod wpływem stresu
Punktualność i systematyczność
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Rejonu ds. Owoców i Warzyw
Oddział Dział Zakupu
-Działania mające na celu zwiększenie sprzedaży i wypracowaniu jak najwyższej marży
-Zarządzanie zespołem regionalnych kierowników na terenie całej Polski
-Bezpośrednie raportowanie do Dyr.Dz. Zakupu
-Ustalenia warunków współpracy z producentami, hurtowniami, importerami
-Planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych
-Budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami
-Współpraca przy tworzeniu akcji promocyjnych, gazetki itp.
-Wybór dostawców do placówek handlowych, ustalanie terminów płatności oraz bonusów
-Bieżąca weryfikacja asortymentu wraz z cennikami
-Planowanie i analizowanie asortymentu danej kategorii
-Monitoring rynku - giełda, konkurencja
-Kontrola należności oraz ich windykacji
-Bezpośrednia współpraca z klientami, producentami, wyszukiwanie dostawców
-Egzekucja należności
-Działania mające na celu zwiększenie sprzedaży i wypracowaniu jak najwyższej marży
-Zarządzanie zespołem regionalnych kierowników na terenie całej Polski
-Bezpośrednie raportowanie do Dyr.Dz. Zakupu
-Ustalenia warunków współpracy z producentami, hurtowniami, importerami
-Planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych
-Budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami
-Współpraca przy tworzeniu akcji promocyjnych, gazetki itp.
-Wybór dostawców do placówek handlowych, ustalanie terminów płatności oraz bonusów
-Bieżąca weryfikacja asortymentu wraz z cennikami
-Planowanie i analizowanie asortymentu danej kategorii
-Monitoring rynku - giełda, konkurencja
-Kontrola należności oraz ich windykacji
-Bezpośrednia współpraca z klientami, producentami, wyszukiwanie dostawców
-Egzekucja należności
Kierownik Operacyjny
-Nadzór i realizacja określonych wskaźników KPI w tym sprzedaż, rentowność itd.
-Budowanie i rozwój sieci sklepów własnych
-Tworzenie Capex, P&L, strategii rozwoju, standardów, procedur
-Zarządzanie grupą 9 sklepów własnych formatu Delikatesy Centrum na podległym terenie województwa mazowieckiego
-Czynny udział w funkcjonowaniu powierzonych sklepów w celu realizacji nałożonych na placówki celów
-Egzekwowanie przestrzegania standardów Sieci
-Identyfikowanie pojawiających się problemów i wdrażanie planów naprawczych
-Odpowiedzialność za strukturę personelu w podległych sklepach
-Współpraca z działem HR w zakresie rekrutacji, szkoleń jak i przepisów prawa pracy
-Realizacja EBITDA na linii biznesowej
-Budowanie i rozwój sieci sklepów własnych
-Tworzenie Capex, P&L, strategii rozwoju, standardów, procedur
-Zarządzanie grupą 9 sklepów własnych formatu Delikatesy Centrum na podległym terenie województwa mazowieckiego
-Czynny udział w funkcjonowaniu powierzonych sklepów w celu realizacji nałożonych na placówki celów
-Egzekwowanie przestrzegania standardów Sieci
-Identyfikowanie pojawiających się problemów i wdrażanie planów naprawczych
-Odpowiedzialność za strukturę personelu w podległych sklepach
-Współpraca z działem HR w zakresie rekrutacji, szkoleń jak i przepisów prawa pracy
-Realizacja EBITDA na linii biznesowej
Specjalista ds. popytu i zarządzania zapasem - w ok. 2500 punktów sprzedaży
Bieżące monitorowanie wielkości zapasu w sieci detalicznej,zarządzanie procesem składania zamówień z PSD w celu zachowania ciągłości sprzedaży i optymalizacji zapasu.
Generowanie zamówień centralnych i nadzór nad ich realizacją,udział w planowaniu zamówień i prognoz sprzedaży na nowe produkty, promocje itp.
Koordynowanie procesu monitorowania wyjątków wpływających na wielkość zamówień.
Utrzymanie procesu planowania i wykorzystania systemu SAP APO (SAP Advanced Planner and Optimizer) do tworzenia zamówień.
Utrzymanie systemu raportowania nieprawidłowości w gospodarce magazynowej FMCG w PSD w oparciu o dostawy z Centrów Logistycznych oraz dostaw bezpośrednich.
Bieżące monitorowanie i analizowanie sprzedaży (segmenty PSD, prognozy sprzedaży w określonym czasie, jak się sprzedaje dana marka, grupa; najlepiej rotujące produkty),współpraca z pozostałymi pracownikami działu planowania, w celu zachowania jak najwyższej efektywności.
Tworzenie raportów ,zestawień , analiz dla działań operacyjnych
Generowanie zamówień centralnych i nadzór nad ich realizacją,udział w planowaniu zamówień i prognoz sprzedaży na nowe produkty, promocje itp.
Koordynowanie procesu monitorowania wyjątków wpływających na wielkość zamówień.
Utrzymanie procesu planowania i wykorzystania systemu SAP APO (SAP Advanced Planner and Optimizer) do tworzenia zamówień.
Utrzymanie systemu raportowania nieprawidłowości w gospodarce magazynowej FMCG w PSD w oparciu o dostawy z Centrów Logistycznych oraz dostaw bezpośrednich.
Bieżące monitorowanie i analizowanie sprzedaży (segmenty PSD, prognozy sprzedaży w określonym czasie, jak się sprzedaje dana marka, grupa; najlepiej rotujące produkty),współpraca z pozostałymi pracownikami działu planowania, w celu zachowania jak najwyższej efektywności.
Tworzenie raportów ,zestawień , analiz dla działań operacyjnych
Kierownik Sprzedaży
Realizacja budżetu sprzedaży w podległych punktach sieci ,kontrola i analiza wyników sprzedaży, dążenie do maksymalizacji sprzedaży,odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w regionie,monitorowanie budżetów i podejmowanie odpowiednich decyzji dotyczących optymalizacji kosztów punktów sprzedaży,koordynacja i nadzór pracy podległych salonów
,rekrutacja Ajentów.Zarządzanie zespołem ajentów oraz personelem punktów sprzedaży poprzez wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych,systematyczne kontrolowanie i ocenianie pracy podległych pracowników, rozwijanie kompetencji i motywowanie,organizacja i prowadzenie cyklicznych spotkań i szkoleń dla Ajentów,dbałość o standardy sieci i wizerunek firmy,raportowanie do Dyrektora Sprzedaży Sieci ,codzienny kontakt z poszczególnymi działami firmy oraz punktami w regionie.
,rekrutacja Ajentów.Zarządzanie zespołem ajentów oraz personelem punktów sprzedaży poprzez wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych,systematyczne kontrolowanie i ocenianie pracy podległych pracowników, rozwijanie kompetencji i motywowanie,organizacja i prowadzenie cyklicznych spotkań i szkoleń dla Ajentów,dbałość o standardy sieci i wizerunek firmy,raportowanie do Dyrektora Sprzedaży Sieci ,codzienny kontakt z poszczególnymi działami firmy oraz punktami w regionie.
Regionalny Kierownik Operacyjny - średnio - ok. 15 sklepów
Detal Koncept Sp.z o.o.
Reprezentowanie interesów firmy, kreowanie jej pozytywnego wizerunku,
sporządzanie raportów i analiz sprzedaży, rentowności i efektywności,planowanie sprzedaży, wyznaczanie celów, realizacja planów i strategii,rekrutacja, organizacja i zarządzanie zespołem pracowników (pracownicy sklepu),kontakty z kluczowymi klientami.Pozyskiwanie nowych klientów, umacnianie i rozwijanie dotychczasowej współpracy,monitorowanie stanów magazynowych i rotacji towarów,organizacja lokalnych działań marketingowych (targi, degustacje, gazetki),zawieranie umów handlowych z producentami i odbiorcami, negocjowanie warunków,
kontrola należności i windykacja,
sporządzanie raportów i analiz sprzedaży, rentowności i efektywności,planowanie sprzedaży, wyznaczanie celów, realizacja planów i strategii,rekrutacja, organizacja i zarządzanie zespołem pracowników (pracownicy sklepu),kontakty z kluczowymi klientami.Pozyskiwanie nowych klientów, umacnianie i rozwijanie dotychczasowej współpracy,monitorowanie stanów magazynowych i rotacji towarów,organizacja lokalnych działań marketingowych (targi, degustacje, gazetki),zawieranie umów handlowych z producentami i odbiorcami, negocjowanie warunków,
kontrola należności i windykacja,
Kierownik sklepu
Stokrotka Sp. zo.o
kierownik supermarketu Stokrotka - Warszawa Bemowo; zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z wewnętrznymi standardami,organizację pracy i koordynowanie pracy pracowników ,realizacja planów sprzedażowych, nadzór nad przewidzianym budżetem,reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców. /hala sprzedaży 850m2 ,43osoby,zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z wewnętrznymi standardami
Area Sales Manager - Obszar woj.mazowieckie,łódźkie;podlaskie
Realizację celów sprzedażowych ,bezpośrednie, samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,raportowanie wyników sprzedaży, tworzenie i zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych.Obsługa procesu sprzedaży, przygotowanie ofert oraz wycen, negocjowanie warunków handlowych ,budowanie oraz rozwijanie dystrybucji i udziałów firmy na podległym terenie(firmy Krasnystaw, Philip Morris)
Kierownik Produktów Świeżych
Zarządzanie stoiskami :
warzywa/owoce, mrożonki, karma dla zwierząt, mięso, wędliny
Wytyczanie nowych strategii rozwoju sprzedaży,wprowadzanie nowych pomysłów na rozwój sprzedaży,tworzenie planów implantacji,Otwarcia nowych sklepów (Supermarkety).Zarządzanie zespołem pracowników,szkolenie i kontrola podleglego zespołu pracowników ,codzienna analiza rezultatów i wdrazanie procedur firmy.
Odpowiedzialnośc za wyniki
warzywa/owoce, mrożonki, karma dla zwierząt, mięso, wędliny
Wytyczanie nowych strategii rozwoju sprzedaży,wprowadzanie nowych pomysłów na rozwój sprzedaży,tworzenie planów implantacji,Otwarcia nowych sklepów (Supermarkety).Zarządzanie zespołem pracowników,szkolenie i kontrola podleglego zespołu pracowników ,codzienna analiza rezultatów i wdrazanie procedur firmy.
Odpowiedzialnośc za wyniki
Kierownik Działu Produktów Świeżych
Zarządzanie produktami świeżymi w sektorach :warzywa/owoce, piekarnia, ryby, mięso, delikatesy, nabiał . Zapewnienie właściwej organizacji pracy podległego działu,wspieranie Kierownika Sklepu w zarządzaniu sklepem, także w zakresie szkolenia podległego zespołu,podejmowanie działań umożliwiających osiągnięcie planowanego poziomu sprzedaży,zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta,nadzór nad zamówieniami towarów,kontrolowanie sprzedaży, strat oraz odpowiednie zatowarowanie marketu /hala sprzedaży-2000m2,104 osoby/
Kierownik stoiska
Zarządzanie stoiskiem w celu zapewnienia obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz zagwarantowania stałej dostępności wysokiej jakości towarów,zarządzanie, szkolenie i wpieranie zespołu pracowników stoiska oraz nadzór nad przewidzianym budżetem. Odpowiedzialny za zamówienia,rotacje, opracowanie i realizację strategii obrotu, marży, strat znanych i nieznanych nadzór nad ekipą pracowników /hala sprzedaży 7500m2,30 osób. Zarządzanie stoiskami : warzywa/owoce/kwiaty
Zastępca kierownika sklepu
Nadzów nad placówką handlową w zakresie zatowarowania oraz utrzymania ciągłośći sprzedaży i jakośći obsługi,kontrola etsetyki sklepu,dbanie o przestzreganie standardów obsługi klienta,wprowadzanie zmian w aranżacji sklepów i ekspozycji towarów,realizacja planów handlowych i założeń operacyjnych,realizacjia strategii firmy , zarządzanie z odpowiedzialnością materialną. Prowadzenie polityki płacowej i kadrowej pracowników / 28 osób/
Szkolenia i kursy
ECDL
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Audio
Muzyka
Elektronika
Sport
Zabytkowa Motoryzacja
Motocykle
Muzyka
Elektronika
Sport
Zabytkowa Motoryzacja
Motocykle
Organizacje
ZZ "Kadra"
Grupy
AUDIOFIL
Grupa dla ludzi szeroko interesujących się dobrą muzyką, sprzętem oraz zagadnienami ze świata audio.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?