Paweł Napierała
Dyrektor Operacyjny
Włocławek,
kujawsko-pomorskie
Umiejętności
Logistyka międzynarodowa
Lean Manufacturing
Logistyka
Zarządzanie logistyczne
Marketing
zarządzanie operacyjne
łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie transportem
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Członek Zarządu
- udział w przygotowaniu i wdrożenie strategii rozwoju Spółki, prowadzącej do wzrostu jej wartości,
- opracowywanie w porozumieniu z pozostałymi członkami Zarządu i organami Spółki rocznych
planów ekonomiczno – finansowych (budżetów) oraz planów rozwoju Spółki i ich realizację,
- negocjacje umów z kluczowymi klientami Spółki.
- opracowywanie w porozumieniu z pozostałymi członkami Zarządu i organami Spółki rocznych
planów ekonomiczno – finansowych (budżetów) oraz planów rozwoju Spółki i ich realizację,
- negocjacje umów z kluczowymi klientami Spółki.
Dyrektor Operacyjny Makroregionu Północ
- reorganizacja i rozbudowa struktury operacyjnej,
- przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych na stanowiska dyrektorów regionu,
- nadzór nad strukturą operacyjną Makroregionu,
- negocjacje umów z kluczowymi klientami Spółki,
- tworzenie i nadzór nad nowym działem adresowym,
- wdrożenie systemu wysyłki adresowej (SWA)
- przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych na stanowiska dyrektorów regionu,
- nadzór nad strukturą operacyjną Makroregionu,
- negocjacje umów z kluczowymi klientami Spółki,
- tworzenie i nadzór nad nowym działem adresowym,
- wdrożenie systemu wysyłki adresowej (SWA)
Kierownik Regionalny
- bieżąca analiza oraz kontrola działalności oddziałów,
- tworzenie struktur operacyjnych oraz otwarcie nowego biura regionalnego we Włocławku,
- zarządzanie zespołem pracowniczym,
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów pomiędzy centralą a regionem,
- bezpośredni kontakt i negocjacje z klientami w terenie.
- tworzenie struktur operacyjnych oraz otwarcie nowego biura regionalnego we Włocławku,
- zarządzanie zespołem pracowniczym,
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów pomiędzy centralą a regionem,
- bezpośredni kontakt i negocjacje z klientami w terenie.
Partner
- nadzorowanie pracowników,
- terminowe wywiązywanie się ze zobowiązań wynikających z umowy partnerskiej.
- terminowe wywiązywanie się ze zobowiązań wynikających z umowy partnerskiej.
Promotor
- odpowiedzialność za rozwój i administrację sieci Saloników Prasowych na terenie byłych
województw płockiego oraz włocławskiego,
- przygotowywanie wniosków inwestycyjnych nowych Saloników i ich projektów oraz negocjowanie i
podpisywanie umów najmu lokali handlowych,
- przeprowadzenie rozmów rekrutacyjnych i wybór kandydatów na stanowiska Partnerów,
- dbałość o terminowość rozliczeń finansowych z osobami prowadzącymi Saloniki oraz działania
windykacyjne w stosunku do Partnerów.
województw płockiego oraz włocławskiego,
- przygotowywanie wniosków inwestycyjnych nowych Saloników i ich projektów oraz negocjowanie i
podpisywanie umów najmu lokali handlowych,
- przeprowadzenie rozmów rekrutacyjnych i wybór kandydatów na stanowiska Partnerów,
- dbałość o terminowość rozliczeń finansowych z osobami prowadzącymi Saloniki oraz działania
windykacyjne w stosunku do Partnerów.
Standaryzacja stacji roboczych
Wymiana sprzętu komputerowego oraz systemu operacyjnego w stacjach roboczych pracowników TP S.A.
Szkolenia i kursy
Techniki sprzedaży w oparciu o nieinwazyjną analizę osobowości
Sztuka wystąpień publicznych
NLP - programowanie neurolingwistyczne
Zarządzanie zespołem
Sztuka wystąpień publicznych
NLP - programowanie neurolingwistyczne
Zarządzanie zespołem
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zainteresowania
Informatyka, psychologia zarządzania, matematyka, muzyka, sport
( piłka nożna, koszykówka )
( piłka nożna, koszykówka )
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.