Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu japońskiej kinematografii
• Stworzenie i wdrożenie koncepcji działu japońskiej kinematografii
• Planowanie i nadzór funkcjonowania działu
• Nadzór i współpraca z zespołem oraz współpracownikami i firmami zewnętrznymi
• Kontrola jakości tekstów, tłumaczeń, składu DTP, authoringu DVD
• Redagowanie tekstów
• Tłumaczenia dialogów
• Dobór materiałów graficznych do składu DTP
• Wyszukiwanie i dobór tytułów filmowych przeznaczonych do wydania na rynek Polski
• Nawiązywanie współpracy z firmami japońskimi
• Negocjacje
• Projekt, nadzór realizacji, obsługa, redagowanie materiałów tekstowych oraz przygotowywanie materiałów graficznych na stronę internetową
• Kontakt z klientami
• Redagowanie i skład graficzno-tekstowych materiałów prasowych (format PDF)
• Uczestnictwo w spotkaniach z czytelnikami
• Obsługa targów międzynarodowych
• Działania PR (w tym organizacja konkursów i promocji)
• Tworzenie materiałów reklamowych
• Montaż/dostosowywanie trailerów filmowych
• Nadzór projektu od początku do końca, na każdym etapie powstawania
• Planowanie i nadzór funkcjonowania działu
• Nadzór i współpraca z zespołem oraz współpracownikami i firmami zewnętrznymi
• Kontrola jakości tekstów, tłumaczeń, składu DTP, authoringu DVD
• Redagowanie tekstów
• Tłumaczenia dialogów
• Dobór materiałów graficznych do składu DTP
• Wyszukiwanie i dobór tytułów filmowych przeznaczonych do wydania na rynek Polski
• Nawiązywanie współpracy z firmami japońskimi
• Negocjacje
• Projekt, nadzór realizacji, obsługa, redagowanie materiałów tekstowych oraz przygotowywanie materiałów graficznych na stronę internetową
• Kontakt z klientami
• Redagowanie i skład graficzno-tekstowych materiałów prasowych (format PDF)
• Uczestnictwo w spotkaniach z czytelnikami
• Obsługa targów międzynarodowych
• Działania PR (w tym organizacja konkursów i promocji)
• Tworzenie materiałów reklamowych
• Montaż/dostosowywanie trailerów filmowych
• Nadzór projektu od początku do końca, na każdym etapie powstawania
Redaktor naczelny
• Opracowanie profilu i kształtu czasopisma oraz realizacja projektu
• Planowanie, pozyskiwanie i dobór materiałów
• Nadzór i współpraca z zespołem oraz współpracownikami i firmami zewnętrznymi
• Kontrola jakości tekstów, tłumaczeń, składu DTP, korekta
• Planowanie i realizacja wydawnictw dodatkowych
• Planowanie i nadzór produkcji DVD (opracowywanie elementów drukowanych, tłumaczenia i authoringu)
• Działania PR (w tym organizacja konkursów i promocji)
• Obsługa strony internetowej
• Uczestniczenie w spotkaniach z czytelnikami
• Kontakt z czytelnikami
• Nowe koncepcje rozwoju
• Nadzór projektu od początku do końca, na każdym etapie powstawania
• Planowanie, pozyskiwanie i dobór materiałów
• Nadzór i współpraca z zespołem oraz współpracownikami i firmami zewnętrznymi
• Kontrola jakości tekstów, tłumaczeń, składu DTP, korekta
• Planowanie i realizacja wydawnictw dodatkowych
• Planowanie i nadzór produkcji DVD (opracowywanie elementów drukowanych, tłumaczenia i authoringu)
• Działania PR (w tym organizacja konkursów i promocji)
• Obsługa strony internetowej
• Uczestniczenie w spotkaniach z czytelnikami
• Kontakt z czytelnikami
• Nowe koncepcje rozwoju
• Nadzór projektu od początku do końca, na każdym etapie powstawania
Redaktor naczelny
• Opracowanie profilu i kształtu czasopisma oraz realizacja projektu
• Planowanie, pozyskiwanie i dobór materiałów
• Nadzór i współpraca z zespołem oraz współpracownikami i firmami zewnętrznymi
• Kontrola jakości tekstów, tłumaczeń, składu DTP, korekta
• Planowanie i realizacja wydawnictw dodatkowych
• Planowanie i nadzór produkcji cover CD (opracowywanie elementów drukowanych, pozyskiwanie materiałów, skład)
• Działania PR (w tym organizacja konkursów i promocji)
• Obsługa strony internetowej
• Uczestniczenie w spotkaniach z czytelnikami
• Kontakt z czytelnikami
• Nowe koncepcje rozwoju
• Nadzór projektu od początku do końca, na każdym etapie powstawania
• Planowanie, pozyskiwanie i dobór materiałów
• Nadzór i współpraca z zespołem oraz współpracownikami i firmami zewnętrznymi
• Kontrola jakości tekstów, tłumaczeń, składu DTP, korekta
• Planowanie i realizacja wydawnictw dodatkowych
• Planowanie i nadzór produkcji cover CD (opracowywanie elementów drukowanych, pozyskiwanie materiałów, skład)
• Działania PR (w tym organizacja konkursów i promocji)
• Obsługa strony internetowej
• Uczestniczenie w spotkaniach z czytelnikami
• Kontakt z czytelnikami
• Nowe koncepcje rozwoju
• Nadzór projektu od początku do końca, na każdym etapie powstawania
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
Więcej informacji na:
http://kawaii-mrjedi.blogspot.com
http://kawaii-mrjedi.blogspot.com
Inne
• Współtwórca „CD-Action”, największego polskiego magazynu dla miłośników gier komputerowych
• Twórca i redaktor naczelny pierwszego polskiego magazynu dla miłośników japońskiej popkultury
• Twórca i szef pierwszego polskiego oddziału kinematografii japońskiej
• Twórca największego i najpopularniejszego polskiego video-bloga poświęconego Japonii
oraz m.in. wynikające z powyższej działalności nagrody:
• „Askar 2001”: za całokształt działalności związanej z propagowaniem japońskiej popkultury w Polsce oraz za istotny wkład w jej rozwój
• „Reanimka 2004”: za „MANGAzyn”, najlepsze wydawnictwo w Polsce, związane z tematyką japońskiej popkultury
• „Reanimka 2004 i 2005”: dla najlepszego polskiego publicysty, zajmującego się tematyką japońskiej popkultury
…i wiele innych, jednakże jako że zazwyczaj nie przywiązuję wagi do wszelkiego rodzaju nagród, umieściłem informacje jedynie o tych, które w jakiś sposób odzwierciedlają poziom zaangażowania, jaki wkładam w swoją pracę.
• Twórca i redaktor naczelny pierwszego polskiego magazynu dla miłośników japońskiej popkultury
• Twórca i szef pierwszego polskiego oddziału kinematografii japońskiej
• Twórca największego i najpopularniejszego polskiego video-bloga poświęconego Japonii
oraz m.in. wynikające z powyższej działalności nagrody:
• „Askar 2001”: za całokształt działalności związanej z propagowaniem japońskiej popkultury w Polsce oraz za istotny wkład w jej rozwój
• „Reanimka 2004”: za „MANGAzyn”, najlepsze wydawnictwo w Polsce, związane z tematyką japońskiej popkultury
• „Reanimka 2004 i 2005”: dla najlepszego polskiego publicysty, zajmującego się tematyką japońskiej popkultury
…i wiele innych, jednakże jako że zazwyczaj nie przywiązuję wagi do wszelkiego rodzaju nagród, umieściłem informacje jedynie o tych, które w jakiś sposób odzwierciedlają poziom zaangażowania, jaki wkładam w swoją pracę.