Paweł Mosek
Analityk ds. operacji AML, Citibank International plc
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Doświadczenia klienta
Zorientowanie na klienta
Praca w zespole
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Quick learner
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Partner ds. Zarządzania (tymczasowo)
- zarządzanie siecią firmowych punktów odbioru zamówień internetowych na terenie Warszawy
- koordynacja prac związanych z otwieraniem nowych punktów odbioru (rekrutacja, szkolenia nowych pracowników)
- tworzenie schematów oraz materiałów szkoleniowych dla nowych pracowników
- koordynacja pracy istniejących punktów odbioru
- cykliczne szkolenia pracowników punktów
- kontrola sytuacji finansowej punktów
- cykliczne kontrole sieci punktów w zakresie wyglądu oraz realizacji działań
marketingowych
- koordynacja prac związanych z otwieraniem nowych punktów odbioru (rekrutacja, szkolenia nowych pracowników)
- tworzenie schematów oraz materiałów szkoleniowych dla nowych pracowników
- koordynacja pracy istniejących punktów odbioru
- cykliczne szkolenia pracowników punktów
- kontrola sytuacji finansowej punktów
- cykliczne kontrole sieci punktów w zakresie wyglądu oraz realizacji działań
marketingowych
Kierownik punktu odbioru
- kierowanie 5 - 8 osobowym zespołem pracowników,
- planowanie pracy zespołu i tworzenie grafików,
- rekrutacja pracowników,
- bieżąca obsługa klienta,
- bieżęce rozliczanie sprzedaży.
- rozliczanie utargu za zamówienia internetowe,
- przygotowywanie dokumentów i raportów księgowych z bieżącej działalności,
- współpraca z pozostałymi działami firmy,
- udział w projektach dotyczących zmian aranżacji i przeprowadzek pozostałych punktów odbioru (również od strony administracyjnej),
- bieżące usprawnianie pracy punktu odbioru
- planowanie pracy zespołu i tworzenie grafików,
- rekrutacja pracowników,
- bieżąca obsługa klienta,
- bieżęce rozliczanie sprzedaży.
- rozliczanie utargu za zamówienia internetowe,
- przygotowywanie dokumentów i raportów księgowych z bieżącej działalności,
- współpraca z pozostałymi działami firmy,
- udział w projektach dotyczących zmian aranżacji i przeprowadzek pozostałych punktów odbioru (również od strony administracyjnej),
- bieżące usprawnianie pracy punktu odbioru
Szkolenia i kursy
Budowanie i zarządzanie różnorodnym zespołem – Nowoczesna Firma S.A.
Prawne i praktyczne aspekty obsługi zwrotów i reklamacji – B&O Navigator
Seminarium szkoleniowe pt. Profesjonalny Warsztat Telemarketingowy
Prawne i praktyczne aspekty obsługi zwrotów i reklamacji – B&O Navigator
Seminarium szkoleniowe pt. Profesjonalny Warsztat Telemarketingowy
Edukacja
Zainteresowania
Sporty walki, film, motoryzacja, fotografia, majsterkowanie
Inne
Znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B (od 1998r.)
Prawo jazdy kat. B (od 1998r.)
Grupy
Sklep internetowy
Sprzedajemy wszystko i kupujemy wszystko..
Co można sprzedać i kupić w sieci jak? gdzie? po co i dlaczego?