Umiejętności
B2B
KPI implementation
Marketing
Microsoft Office
Public Relations
Prowadzenie szkoleń
rekrutacja
Szkolenia pracowników
Analiza rynku
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie testów
negocjowanie kontraktów
Publikacje
plan sprzedaży
Technologia
chemia
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kay Acount Manager
Obsługa klientów kluczowych.
Implementacja konceptów sprzedaży RKMP WESTEX i FIA w Polsce.
Tworzenie planów sprzedaży.
Zarządzanie podległym personelem w zakresie powierzonych konceptów.
Tworzenie produktów pod potrzeby klientów.
Współpraca z spółkami siostrzanymi z zagranicy.
Rekrutacja.
Raportowanie do zarządu.
Implementacja konceptów sprzedaży RKMP WESTEX i FIA w Polsce.
Tworzenie planów sprzedaży.
Zarządzanie podległym personelem w zakresie powierzonych konceptów.
Tworzenie produktów pod potrzeby klientów.
Współpraca z spółkami siostrzanymi z zagranicy.
Rekrutacja.
Raportowanie do zarządu.
Doradca Techniczno Handlowy
Utrzymywanie relacji z klientami.
Pozyskiwanie nowych klientów.
Nadzór nad inwestycjami.
Współpraca z architektami.
Współpraca z wykonawcami.
Współtworzenie wizerunku firmy.
Pozyskiwanie nowych klientów.
Nadzór nad inwestycjami.
Współpraca z architektami.
Współpraca z wykonawcami.
Współtworzenie wizerunku firmy.
wystawiono
Pawła pracę charakteryzowała ogromna sumienność i zaangażowanie w realizowane projekty.
Przejawiał on incjatywę i kreatywność w nowych rozwiązaniach.
Bardzo dobrze reagował na pracę
wymagającą dużego wysiłku psychicznego zachowując przy tym systematyczność i obowiązkowość.
Paweł to profesjonalista w pracy indywidualnej czy zespołowej.
Przejawiał on incjatywę i kreatywność w nowych rozwiązaniach.
Bardzo dobrze reagował na pracę
wymagającą dużego wysiłku psychicznego zachowując przy tym systematyczność i obowiązkowość.
Paweł to profesjonalista w pracy indywidualnej czy zespołowej.
Kierownik Salonu
Prowadzenie salonu sprzedaży, pozyskiwanie klientów na południu Polski, wprowadzanie nowych produktów
Szkolenia i kursy
Nazwa:
1. Negocjacje jako narzędzie efektywnej współpracy z klientem
2. Zarządzanie sobą.
3. Postawa lidera w negocjacji.
4. Wywieranie wpływów.
Organizator:
MCHayes&StewardGroup
RES Consulting.
Akademy of Martela
1. Negocjacje jako narzędzie efektywnej współpracy z klientem
2. Zarządzanie sobą.
3. Postawa lidera w negocjacji.
4. Wywieranie wpływów.
Organizator:
MCHayes&StewardGroup
RES Consulting.
Akademy of Martela
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Zainteresowania
bilard, wspinaczka wysokogórska, narty zjazdowe, koszykówka, strategie II wojny światowej
Organizacje
brak
Inne
zawodowe prawojazdy kat B.
Grupy
Praca w branży budowlanej
Inżynierowie, przedstawiciele handlowi oraz inne stanowiska w branży budowlanej - wszelkie informacje związane z pracą