Paweł Mieczkowski

Doradca Klienta w Lewiatan Podlasie Sp. z o.o.
Białystok, podlaskie

Umiejętności

Obsługa wózków widłowych Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Obsługa komputera i urządzeń biurowych Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

LEWIATAN PODLASIE Sp. z o.o.
Doradca klienta
Obsługa klienta franczyzowego. Reprezentowanie firmy wobec klientów i franczyzobiorców.
Jagiellonia Białystok SSA
Zastępca Kierownika ds. Stewardingu
Udzielanie informacji i obsługa stref terenu imprezy masowej, udzielanie pomocy, dbanie o przestrzeganie zapisów Regulaminu Imprezy Masowej, zarządzanie 150-osobową grupą stewardów podczas meczów piłkarskich.
Logo
Audytor/Tajemniczy Klient
Agencja Dive Ad Hoc Sp. z o.o.
Przeprowadzenie badań z nagraniem lub bez w punktach handlowych w wybranym mieście oraz przygotowywanie ankiet oceniających i bezpośrednie przesyłanie wyników obserwacji do Centrali firmy
Stokrotka
Kierownik Marketu
Stokrotka Sp. z o.o.
Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi, organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu oraz reprezentowanie firmy wobec Klientów i Dostawców.
Logo
Kierownik Sklepu
Arhelan Burzyńscy Sp. j.
Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi, organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu oraz reprezentowanie firmy wobec Klientów i Dostawców.
Jeronimo Martins Polska S.A.
Kierownik Sklepu
Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi, organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu oraz reprezentowanie firmy wobec Klientów i Dostawców.
Logo
Magazynier
APTEL P.H.U
Prawidłowe przyjęcie towaru, przygotowanie towaru do
sprzedaży zgodnie z zamówieniem klienta, dbanie o prawidłowy przepływ towarów, kontrola jakości i zgodności oznaczeń sprzedawanych artykułów, wysyłka reklamacji
Logo
Kierownik Działu Przyjęcia Towaru
Selgros Sp. z.o.o.
Organizowanie prawidłowego przyjęcia towaru oraz przygotowanie go do sprzedaży, monitorowanie sprawnego obiegu dokumentacji dot. zamówień i realizacji dostaw, współpraca z działami sprzedaży i koordynacja przepływu towarów, analizowanie poziomu ubytków i przeciwdziałanie ich powstawaniu, efektywne zarządzanie podległymi Pracownikami, budowanie dobrych relacji z Dostawcami i Spedytorami, zarządzanie Punktem Opakowań Zwrotnych, inwentaryzacje palet.
DAJAR Sp z o.o
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
Pozyskiwanie klientów oraz obsługa istniejącej bazy odbiorców, realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, przygotowanie oraz realizacja akcji promocyjnych.
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Pracownik Działu Logistyki/Kasjer
Prawidłowe i sprawne przyjęcie towarów od dostawców, profesjonalna obsługa klientów, kontrola prawidłowego oznakowania towarów, dokładna i szybka obsługa kasy fiskalnej.

Szkolenia i kursy

Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych.
Zasady udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach.
Identyfikacja palet EUR.
Biedronkowa Akademia Zarządzania.
Certyfikat Stewarda.
Certyfikat Członka Służby Informacyjnej.
Kierownik ds. Bezpieczeństwa
Kwalifikowany pracownik ochrony

Edukacja

Logo
Ogólny, średnie
Liceum Ogólnokształcące im. Króla Kazimierza Jagiellończyka

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Piłka nożna, historia, muzyka, motoryzacja.

Organizacje

Niezależne Zrzeszenie Studentów Uniwersytetu w Białymstoku.

Inne

Prawo jazdy: kategoria B od 11.2000r.
Obsługa komputera - znajomość programów: Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer, Microsoft Outlook.
Uprawnienia do obsługi wózków widłowych od 05.2006 r.