Paweł Michałowski
Executive Sales Manager / Director at NETIA S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Sprzedaż bezpośrednia
FMCG
ISO 14001
Iso 9000
Rozwój kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Proces sprzedaży
Zarządzanie zespołem
Coaching Zaawansowany
Budowa i organizacja efektywnych struktur sprzedaży
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Director
- budowa i organizacja działu sprzedaży, nadzór nad pracą 35 osób (sprzedaż + wsparcie)
- wdrożenie działań organizacyjnych oraz pro sprzedażowych, które zaowocowały wzrostem sprzedaży
- wdrożenie działań organizacyjnych oraz pro sprzedażowych, które zaowocowały wzrostem sprzedaży
Dyrektor Działu Sprzedaży ASO VW sam. osobowe i użytkowe
Porsche Inter Auto
- nadzór nad pracą 25 osób z działy sprzedaży, ubezpieczeń, administracji
- wdrożenie nowego modelu sprzedaży, efekt: wzrost wskaźników jakościowych MS, ML, CSS o 20%
- wdrożenie strategii sprzedaży marki VW (cele, plan marketingowe, stoki magazynowe),
- członek grupy projektowej konsultującej działania sprzedażowo-marketingowe importera
- osiągnięcia: wyróżniające się wyniki sprzedażowe w skali kraju, realizacja bonusów marketingowych
- wdrożenie nowego modelu sprzedaży, efekt: wzrost wskaźników jakościowych MS, ML, CSS o 20%
- wdrożenie strategii sprzedaży marki VW (cele, plan marketingowe, stoki magazynowe),
- członek grupy projektowej konsultującej działania sprzedażowo-marketingowe importera
- osiągnięcia: wyróżniające się wyniki sprzedażowe w skali kraju, realizacja bonusów marketingowych
Regional Sales Manager B2C HOME i SOHO
- zarządzanie zespołem sprzedaży D2D In oraz POS w Polsce Centralno-Wschodniej (odpowiedzialność za 69 PH, bezpośrednia praca z 7 menadżerami sprzedaży)
- organizacja i nadzór sprzedaży usług telekomunikacyjnych w rynku B2C
- reorganizacja i rozbudowa sił sprzedaży (efekt: spadek współczynnika fluktuacji o 40%)
- współudział w procesie przygotowania i wdrożenia usług telekomunikacyjnych w technologii HFC, zatrudnienie i przygotowanie zespołów sprzedaży pod wymieniony projekt.
- organizacja i nadzór sprzedaży usług telekomunikacyjnych w rynku B2C
- reorganizacja i rozbudowa sił sprzedaży (efekt: spadek współczynnika fluktuacji o 40%)
- współudział w procesie przygotowania i wdrożenia usług telekomunikacyjnych w technologii HFC, zatrudnienie i przygotowanie zespołów sprzedaży pod wymieniony projekt.
Dyrektor Działu Sprzedaży VW samochody osobowe i użytkowe
Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o.
- nadzór nad pracy 25 osób z działu sprzedaży, ubezpieczeń, administracji sprzedaży
- wdrożenie modelu sprzedaży, którego efektem był wzrost wskaźników jakościowych o 20%
- wdrażanie strategii sprzedaży marki VW (cele sprzedażowe, marketing, rotacja i kontrola stoków magazynowych, zarządzeniem budżetem oddziału)
- konsultowanie strategii sprzedażowo-marketingowej importera - członek grupy projektowej
- wdrożenie modelu sprzedaży, którego efektem był wzrost wskaźników jakościowych o 20%
- wdrażanie strategii sprzedaży marki VW (cele sprzedażowe, marketing, rotacja i kontrola stoków magazynowych, zarządzeniem budżetem oddziału)
- konsultowanie strategii sprzedażowo-marketingowej importera - członek grupy projektowej
Dyrektor Sprzedaży
Lava Group/Business Gifts Solutions
- budowa, organizacja i nadzór pracy 35 osobowego działu sprzedaży i wsparcia
- wdrożenie działań organizacyjnych i pro sprzedażowych, które zaowocowały 15% wzrostem
- wdrożenie działań organizacyjnych i pro sprzedażowych, które zaowocowały 15% wzrostem
Senior Area Sales Manager
- ocena potencjału rynku, weryfikacja możliwości i efektywności grup sprzedażowych
- odbudowa zaniedbanych rynków, systematyczna praca z ludźmi (coaching i mentoring)
- budowa rynków sprzedaży, rekrutacja PH, rozwój o praca z zespołem sprzedaży do 12 PH
- udział w wielu projektach sprzedażowych, rozwój utalentowanych pracowników sprzedaży - rola Mentora
- dodatkowa funkcja AUDYTOR wew. norm ISO 9001; 14001 - analiza niezgodności
- osiągnięcia: wyróżnienia za wyniki sprzedażowe, menadżer roku 2002, największe wzrosty sprzedaży Y/Y-1 na poziomie 20%, rozwój sprzedaży zalążkiem tworzenia nowych grup sprzedażowych
- odbudowa zaniedbanych rynków, systematyczna praca z ludźmi (coaching i mentoring)
- budowa rynków sprzedaży, rekrutacja PH, rozwój o praca z zespołem sprzedaży do 12 PH
- udział w wielu projektach sprzedażowych, rozwój utalentowanych pracowników sprzedaży - rola Mentora
- dodatkowa funkcja AUDYTOR wew. norm ISO 9001; 14001 - analiza niezgodności
- osiągnięcia: wyróżnienia za wyniki sprzedażowe, menadżer roku 2002, największe wzrosty sprzedaży Y/Y-1 na poziomie 20%, rozwój sprzedaży zalążkiem tworzenia nowych grup sprzedażowych
wystawiono
Prawdziwy "kiero" . Potrafi zmotywaować pracowanika .Dostrzega w nim potencjał . 100% menager i człowiek o wielkim sercu . Praca z nim jest ogromną przyjemnością . O handlu można od niego wiele się nauczyć . Bardzo chętnie dzieli się swoją ogromną wiedza sprzedażową .
Przedstawiciel Handlowy ds. kluczowych klientów
PEPSICO TRADING Sp. z o.o.
- odpowiedzialność za sprzedaż i ekspozycje produktów w największych sieciach handlowych
- koordynacja pracy podległych pracowników (merchandiser, kierowca dostawca)
- osiągnięcia: wyróżnienia za największych poziom sprzedaży, nagroda za ekspozycje produktów w ramach akcji "Numeromania", 4 - krotna linia awansu.
- koordynacja pracy podległych pracowników (merchandiser, kierowca dostawca)
- osiągnięcia: wyróżnienia za największych poziom sprzedaży, nagroda za ekspozycje produktów w ramach akcji "Numeromania", 4 - krotna linia awansu.
Szkolenia i kursy
KNUiFE: Agent Ubezpieczeń i Funduszy Emertyalno-Rentowych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura
Zainteresowania
Sport – Pływanie, Turystka rowerowa, Literatura Sensacyjna, Fantastyka, Motoryzacja – Dyscypliny Sportowe F1, WRC