Wypowiedzi
-
Kopiowanie działa, jest stosowna informacja na stronie mysql-a ( http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/innodb-migratio.... Jak wynika z tej strony, problemem przy kopiowaniu mogą być małe i duże litery. Druga ewentualność, to sytuacja, w której kopiujesz pliki z serwera mysql, który nadal pracuje. W każdym razie, trochę późno na 'before creating any databases or tables' z pierwszego przypadku, więc radzę dump bazy, który możesz łatwo zrobić np. w phpmyadmin, lub korzystając z konsoli i informacji z linku z poprzedniego posta.
Opcja przechowywania tabel w osobnych plikach - http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/innodb-multiple...
Nie wpływa na możliwości kopiowania, ale przy okazji wspominają narzędzie do kopiowania baz bez wyłączania serwera, więc możesz zerknąć. -
Problemem może być to, co masz w tych movieclipach, które wrzucasz do materiałów. Smooth i 5 podziałów dają dobre efekty wizualne, ale niestety może się okazać, że trzeba będzie z części zrezygnować, żeby uzyskać płynne działanie, a po viewport.interactive=true można się spodziewać, że coś chcesz więcej w tą kostką działać.
-
Jeżeli embedujesz czcionki, sprawdź, czy w embedach masz obie wersje - tzn. zwykłą, i pogrubioną.
-
do wstępnych testów polecam md2, jest parser, jest dużo modeli postaci z gotowymi animacjami (ok. 10 animacji, jak dobrze pamiętam). Plusem jest dosyć dobra optymalizacja tych modeli, więc można przyjąć, że to jest maksimum wydajności, jaką uda się osiągnąć. W przypadku gry nie można zapominać, że ilość znaczników również wpływa na wydajność i rozpoznawalność znaczników, więc jeżeli mówimy np. o 40 znacznikach i animowanych modelach, to raczej można odpuścić flasha.