Paweł Matecki

E-Marketing Manager/Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Content Marketing Facebook Marketing Google Adwords Google Analytics Google Webmaster Tools PPC SEO Audits Web Analytics Automatyzacja marketingu Marketing internetowy E-mail marketing SEO, optymalizacja, tworzenie stron internetowych Tworzenie analiz i raportów pozycjonowanie i optymalizacja stron www Redakcja artykułów

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

New Media Concept
Digital Media Planner
Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
Specjalista ds. mediów elektronicznych
- Planowanie i prowadzenie kampanii Google Ads oraz Facebook Ads
- Opracowywanie oraz realizacja strategii działań z zakresu SEO
- Analityka internetowa
- Wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu marketingu internetowego
KAEM Sp. z o.o. Sp.k.
E- Commerce / Marketing Manager
- Zarządzanie jedną ze stron internetowych firmy
- Działania SEO/SEM
- Prowadzenie profili, tworzenie i publikacja treści na portalach społecznościowych
Logo
E- Commerce / Marketing Manager
Zylia Sp. z o. o.
Aktywny rozwój i promocja marki firmy Zylia oraz jej produktów na arenie międzynarodowej (głównie USA) i krajowej w tym marketing online:
- udział w pracach zespołu marketingowego związany z planowaniem strategii marketingowej i wszelkich działań dotyczących wprowadzania nowatorskiego produktu na rynek
- planowanie i realizacja wszelkich działań z zakresu marketingu internetowego (SEO/SEM)
- zdobycie doświadczenia związanego z akcją crowdfundingową prowadzoną na portalu Indiegogo.com
Caspar Asset Management S.A.
Specjalista ds. e-marketingu
- Współtworzenie, zarządzanie i rozwój serwisów internetowych Grupy Caspar – F-Trust, Caspar Asset Management, Caspar TFI (obsługa platform CMS, projektowanie landing page, mailingi)
- Ustalanie i prowadzenie polityki pozycjonowania witryn - SEO
- Nadzór nad tworzeniem contentu dla serwisów internetowych Grupy Caspar oraz na portale zewnętrzne
- Analiza raportów oraz statystyk w celu optymalizacji działań prowadzonych online
- Interpretacja danych oraz tworzenie na ich podstawie prezentacji w celu raportowania wyników
- Nadzór oraz koordynacja prac zewnętrznych agencji marketingowych oraz zleceniobiorców (grafika, kreacje bannerowe, copywriting, kampanie SEO)
- Monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji.
- Poszukiwanie i testowanie rozwiązań, narzędzi z zakresu marketingu automatycznego (Marketing Automation)
Centrum Turystyki OSKAR
Specjalista ds. marketingu i e-marketingu
- Współtworzenie nowych wersji witryn internetowych
- Content marketing
- SEO
- Kompleksowe kampanie reklamowe w internecie: Adwords - sieci wyszukiwania, GDN, Adwords for Video, Facebook Ads, Bing Ads, inne sieci reklamowe (RTB)
- Marketing Automatyczny (obsługa systemu SALESmanago, inne systemy)
- Analityka internetowa
- Badania użyteczności i funkcjonalności witryn
- Obsługa narzędzi monitoringu marki w internecie
- Współpraca z podwykonawcami
widzialni.pl
E- Commerce / Marketing Manager
Przeprowadzenie kilkudziesięciu projektów dla klientów z rozmaitych branż.

- Współpraca i koordynowanie prac podwykonawców
- Nadzór nad prowadzonymi projektami SEM
- Optymalizacja kampanii PPC pod względem ROI
- Analityka internetowa i raportowanie
widzialni.pl
Junior PPC Manager
Planowanie i uruchamianie kampanii Google Adwords:
- analiza rynku i konkurencji w wyszukiwarce Google
- opracowanie struktury i strategii kampanii klienta
- tworzenie kompletnej i skutecznej listy słów kluczowych
- copywriting tekstów reklam
- pomoc w dostosowaniu stron docelowych klienta w celu maksymalizacji skuteczności kampanii PPC
- optymalizacja i zarządzanie kampaniami reklamowymi
- obsługa systemu Google Analytics

Przygotowywanie ofert handlowych dotyczących kampanii reklamowych

Współpraca i obsługa klientów w zakresie kampanii PPC
Biuro Tłumaczeń Czaronek
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
- Marketing internetowy
- Pozycjonowanie organiczne strony internetowej firmy
- Opracowywanie ofert handlowych
- Organizowanie programu partnerskiego
- Kontakt z klientami
MSM Events
Marketing Manager
Promocja i organizacja eventu muzycznego.
Logo
Specjalista ds. Marketingu
KISIELEWSKI s.c.
- Ustalania i prowadzenie polityki marketingowej
- Zlecanie oraz nadzór nad realizacją kampanii marketingowych
- Utrzymywanie kontaktów z mediami
- Organizacja targów, wystaw, szkółek i warsztatów
- Nadzór nad webmasterami prowadzącymi strony internetowe przedsiębiorstwa

Szkolenia i kursy

Zdane egzaminy Google Adwords:

Google Advertising Fundamentals Exam
Google Search Advertising Advanced Exam
Display Advertising Advanced Exam
Adwords Video Advertising

Posiadane Certyfikaty:

Certyfikat - Reklama wideo dla zaawansowanych.
Google Adwords – Certyfikat umiejętności w zakresie reklamowania w sieci wyszukiwania.
Kwalifikowany specjalista AdWords – reklamy graficzne.

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
AdTaily
AdTaily
Reklama w długim ogonie Internetu. Oficjalna grupa AdTaily.com
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Alternativepop.pl
Alternativepop.pl
Wokół muzyki opisywanej na: http://www.apop.pl
Alternatywa
Alternatywa
only music can save us...
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
e- marketing
e- marketing
Jak wiele zalezy od świata internetowego?