Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager / Key Account Manager
- Planowanie budżetów i strategii marketingowych dla produktów marek Candia, Rians, Le Rustique (i inne) oraz ich egzekucja. Zarządzanie budżetami całego portfolio marek
- Aktywizacja marki oraz launch i relaunch produktów, przygotowywanie ogólnopolskich promocji konsumenckich
- Kreacja materiałów BTL, wsparcie PR (briefing, planowanie, koordynacja procesu)
- Planowanie i zakup mediów (internet, prasa)
- Analiza rynku i konkurencji
- Stałe relacje i negocjacje z dziedziny marketingu i sprzedaży z dostawcami - topowymi światowymi firmami FMCG z branży mleczarskiej / nabiałowej:
Candia S.A. (Francja), Bongrain (Francja), Rians (Francja), Compagne de Fromageries (Francja), NordContor (Niemcy), Accom (Czechy)
- Rozwój dystrybucji, pozyskiwanie nowych klientów sieciowych (hipermarkety, supermarkety, C&C i inne)
- Planowanie sprzedaży głównie w kanale nowoczesnej dystrybucji
- Roczne negocjacje handlowe z głównymi klientami (Real, Tesco, Leclerc, Eurocash, Emperia itp.)
- Obsługa bieżąca klientów - sieci handlu nowoczesnego
www.uskrzydlone.pl
www.mamorosne.pl
www.candia.pl
www.swiat-serow.pl
www.lerustique.pl
www.creme-brulee.pl
- Aktywizacja marki oraz launch i relaunch produktów, przygotowywanie ogólnopolskich promocji konsumenckich
- Kreacja materiałów BTL, wsparcie PR (briefing, planowanie, koordynacja procesu)
- Planowanie i zakup mediów (internet, prasa)
- Analiza rynku i konkurencji
- Stałe relacje i negocjacje z dziedziny marketingu i sprzedaży z dostawcami - topowymi światowymi firmami FMCG z branży mleczarskiej / nabiałowej:
Candia S.A. (Francja), Bongrain (Francja), Rians (Francja), Compagne de Fromageries (Francja), NordContor (Niemcy), Accom (Czechy)
- Rozwój dystrybucji, pozyskiwanie nowych klientów sieciowych (hipermarkety, supermarkety, C&C i inne)
- Planowanie sprzedaży głównie w kanale nowoczesnej dystrybucji
- Roczne negocjacje handlowe z głównymi klientami (Real, Tesco, Leclerc, Eurocash, Emperia itp.)
- Obsługa bieżąca klientów - sieci handlu nowoczesnego
www.uskrzydlone.pl
www.mamorosne.pl
www.candia.pl
www.swiat-serow.pl
www.lerustique.pl
www.creme-brulee.pl
Account Coordinator
Deussen Global Communications
Praca w Nowym Jorku w kilkunastoosobowym zespole odpowiedzialnym za międzynarodowy PR i marketing strategiczny luksusowych marek alkoholi (np. Bacardi, Dewar's, Martini, Bombay Sapphire, Champaigne Laurent-Perrier, etc.), klientów korporacyjnych (drugi na świecie producent aluminium: Alcoa) oraz klientów z sektora Cause & Community (m.in. Sekretarz Generalny ONZ).
www.deussenglobal.com
www.deussenglobal.com
Key Account Executive
Sprzedaż globalnej reklamy w gazecie Financial Times.
Sprzedaż programu Superbrands oraz CoolBrands.
Pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów (np. Coca-Cola, Pepsi, Microsoft, Motorola i wiele innych z listy Fortune 500). Spotkania z dyrektorami działów marketingu, PR, brand i senior managers największych polskich spółek i marek; kontakty z domami mediowymi. Do codziennych obowiązków należało również tworzenie prezentacji, pisanie ofert, samodzielne negocjacje, kompleksowa obsługa klienta, komunikacja z naszymi biurami w Londynie, współpraca z agencją PR, studiem graficznym oraz wydawnictwem Winkowski (koordynacja wydawnicza publikacji Superbrands II i CoolBrands 2006/07).
www.newcomm.pl
Sprzedaż programu Superbrands oraz CoolBrands.
Pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów (np. Coca-Cola, Pepsi, Microsoft, Motorola i wiele innych z listy Fortune 500). Spotkania z dyrektorami działów marketingu, PR, brand i senior managers największych polskich spółek i marek; kontakty z domami mediowymi. Do codziennych obowiązków należało również tworzenie prezentacji, pisanie ofert, samodzielne negocjacje, kompleksowa obsługa klienta, komunikacja z naszymi biurami w Londynie, współpraca z agencją PR, studiem graficznym oraz wydawnictwem Winkowski (koordynacja wydawnicza publikacji Superbrands II i CoolBrands 2006/07).
www.newcomm.pl
Key Account / New Business Manager
Praca na stanowisku handlowca / New Business Manager / przy projekcie Strefa 25. Zakres obowiązków: budowanie baz danych klientów, pozyskiwanie klientów, spotkania handlowe z działami marketingu największych polskich firm z targetem na młodzież, prezentacje produktu Strefa 25 na spotkaniach u klientów, pisanie ofert, samodzielne negocjacje, kompleksowa obsługa klienta po podpisaniu umowy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami do pracy, nadzorowanie pracy praktykantów.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Uprawianie sportów (żeglarstwo, snowboard, narciarstwo, piłka nożna, łyżwy, tenis, golf, kolarstwo, tenis stołowy i wiele innych), muzyka, film, clubbing, komputery, podróże.
Organizacje
Założyciel Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Marką "Brandies" w Szkole Głównej Handlowej
Grupy
ESHAPE SGH SHP
Dla wszstkich co zamiatali przed SGH i uczyli się innych profesji na pierwszym roku na SGH.
HEINEKEN OPENER 2008
Kolejna edycja tego wspaniałego festiwalu. Dla tych, którzy będą jak co roku, jak i tych którzy jeszcze nie byli :)
MORE INFO SOON!
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK!
SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.