Umiejętności
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Event Management
Negocjacje
Turystyka
Ogranizacja wycieczek
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Hotele
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Travel Manager
Grupa Why Not TRAVEL
odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów biznesowych w zakresie kompleksowej obsługi i organizacji podróży służbowych;
zadania: nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami WNT (instytucje publiczne, korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa, biura podróży Non IATA); kształtowanie polityki cenowej oraz zarządzanie sprzedażą oferowanych usług: biletów lotniczych, biletów – promowych, autokarowych, kolejowych (krajowych i międzynarodowych);
wycen rezerwacji hoteli (w tym aktywne oferowanie narzędzia b2b do rezerwacji hoteli on line – Tripnet), ubezpieczeń podróży, wynajmu samochodów, organizacji transferów, pośrednictwa wizowego; negocjowanie warunków zawieranych umów; stała opieka nad klientami Grupy WNT – w tym raportowanie wg zindywidualizowanych wymagań klientów.
zadania: nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami WNT (instytucje publiczne, korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa, biura podróży Non IATA); kształtowanie polityki cenowej oraz zarządzanie sprzedażą oferowanych usług: biletów lotniczych, biletów – promowych, autokarowych, kolejowych (krajowych i międzynarodowych);
wycen rezerwacji hoteli (w tym aktywne oferowanie narzędzia b2b do rezerwacji hoteli on line – Tripnet), ubezpieczeń podróży, wynajmu samochodów, organizacji transferów, pośrednictwa wizowego; negocjowanie warunków zawieranych umów; stała opieka nad klientami Grupy WNT – w tym raportowanie wg zindywidualizowanych wymagań klientów.
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
MG Spółka z o.o. Kraków
Odpowiedzialny za rozwój Działu Sprzedaży i Marketingu - pozyskiwanie nowych kontraktów, zarówno w ramach stałej współpracy długoterminowej, jak i sprzedaży usług dodatkowych; współpraca z administratorami budynków biurowych, korporacjami, hotelami; dodatkowo rozwój Biura Tłumaczeń MG oraz szeroko pojęta polityka PR.
Travel Manager
odpowiedzialny za rozwój Działu Sprzedaży i Marketingu: nawiązywanie i utrzymywanie relacji
z kluczowymi klientami (korporacje, firmy, biura podróży), kształtowanie polityki cenowej
oraz zarządzanie sprzedażą oferowanych produktów: wiz, biletów: lotniczych, promowych, kolejowych (kolej transsyberyjska, koleje w byłych republikach ZSRR, koleje europejskie – Rail Europe), rezerwacji w hotelach i apartamentach, wynajmu samochodów, organizacji zagranicznych
i krajowych transferów, podróży służbowych, imprez integracyjnych, eventów; negocjowanie warunków zawieranych umów; prowadzenie programów premiowych linii lotniczych.
z kluczowymi klientami (korporacje, firmy, biura podróży), kształtowanie polityki cenowej
oraz zarządzanie sprzedażą oferowanych produktów: wiz, biletów: lotniczych, promowych, kolejowych (kolej transsyberyjska, koleje w byłych republikach ZSRR, koleje europejskie – Rail Europe), rezerwacji w hotelach i apartamentach, wynajmu samochodów, organizacji zagranicznych
i krajowych transferów, podróży służbowych, imprez integracyjnych, eventów; negocjowanie warunków zawieranych umów; prowadzenie programów premiowych linii lotniczych.
Brand Manager START hotel
opieka nad marką START hotel w zakresie: pozyskiwania nowych hoteli do programu marketingowego; kontrola jakości wg stworzonych procedur i ankiet; kontrola przestrzegania warunków zawartych umów; aktywna współpraca z działem sprzedaży, spotkania z dyrektorami, właścicielami i kluczowymi pracownikami hoteli – działania mające na celu identyfikację z marką i jej umacnianie, dostarczanie do hoteli gadżetów i elementów obrandowania hoteli – pomoc
w prawidłowej ich ekspozycji; szkolenie osób zarządzających i personelu z obsługi systemu rezerwacyjnego; wprowadzanie informacji o hotelach i danych sprzedażowych do systemu SOR.
w prawidłowej ich ekspozycji; szkolenie osób zarządzających i personelu z obsługi systemu rezerwacyjnego; wprowadzanie informacji o hotelach i danych sprzedażowych do systemu SOR.
Specjalista ds. Sprzedaży
Skoda Auto Emida Sp. z o.o.
profesjonalna i rzetelna obsługa klientów wg wymogów SAP (Skoda Auto Polska) na podstawie Badania Tajemniczego Klienta; pozyskiwanie i obsługa klientów na samochody nowe i używane; budowanie baz danych CRM potencjalnych klientów; wykonywanie jazd próbnych; realizacja założeń strategicznych ustalonych przez kierownictwo; finalizacja sprzedaży; dbanie o dobry wizerunek firmy – udział w targach i akcjach marketingowych.
Specjalista ds. Obsługi Kontrahenta
optymalizacja dostaw prasy do punktów sprzedaży oraz zapewnienie i budowanie właściwych relacji z kontrahentami zewnętrznymi i wewnętrznymi; przygotowywanie i aktualizowanie umów o współpracę razem z pracownikami z ekipy handlowej (PH); obrót dokumentami związanymi z rozpoczęciem, zakończeniem lub zmianą warunków współpracy; obsługa systemu prenumeraty.
Szkolenia i kursy
Euro-Konsulting Sp. z o.o. – Obrona Ceny
OMD Inwestycje w siebie – Profesjonalny Przedstawiciel Handlowy - szkolenia kompetencyjne
Kolporter S.A. – szkolenia z zakresu obsługi klienta
TP S.A. – upselling, szkolenia produktowe
Prawo jazdy - kategoria B (ponad 18 lat praktyki)
OMD Inwestycje w siebie – Profesjonalny Przedstawiciel Handlowy - szkolenia kompetencyjne
Kolporter S.A. – szkolenia z zakresu obsługi klienta
TP S.A. – upselling, szkolenia produktowe
Prawo jazdy - kategoria B (ponad 18 lat praktyki)
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Zainteresowania
kolarstwo górskie, turystyka górska, podróże – dalekie i bliskie, motoryzacja – wierny fan marki Alfa Romeo, miłośnik „Trójki” – Programu Trzeciego Polskiego Radia, fotografowanie, muzyka z różnych zakątków świata, kino.
Inne
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Organizacja szkoleń z COC Events Conferences
Jesteśmy wyjątkową agencją eventową, która mając do dyspozycji codzienne narzędzia eventowe, tworzy niepowtarzalne scenariusze eventowe, które wciela w życie podczas realizacji...
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość