Języki
chorwacki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściel
"EM SYSTEM"
Firma zajmuje się sprzedażą i montażem wyposażenia sklepów, magazynów i innych obiektów. Prowadzę doradztwo i nadzór nad procesami otwarć i modernizacji obiektów. Jako przedstawiciel jednego z największych producentów regałów w Europie: MAGO s.a. jesteśmy ich regionalnym przedstawicielem i serwisem.
Kierownik Organizacyjny/ Koordynator marketingu. Sędzia techniczny
LKS Krakowski Tor Wyścigów Konnych
Kierownik Organizacyjny/ Koordynator marketingu. W zakresie odpowiedzialności było przygotowanie, koordynacja i rozliczenie oficjalnych gonitw na KTWK, będących w programie wyścigowym Polskiego Klubu Wyścigów Konnych. Przygotowanie oficjalnych zapisów na gonitwy, ustalanie według przepisów wagi noszonej przez konie, weryfikacja zgłoszeń, barw, jeźdźców etc. Również wszystkie działania marketingowe obejmujące m.in. prowadzenie strony internetowej Toru, przygotowanie zaproszeń, plakatów, ulotek, znaków kierunkowych i dojazdowych na poszczególne dni wyścigowe. Kontakt ze sponsorami, w tym Totalizatorem Sportowym i Urzędem Marszałkowskim, uzgadnianie lokalizacji ich reklam, sektorów VIP itd. Do moich zadań należy również rozliczenie, na podstawie protokołów sędziowskich i Ustawy o Wyścigach Konnych, wszystkich nagród wygranych w gonitwach oraz koordynacja formalności księgowych LKS (przygotowanie wypłat dla sędziów, właścicieli, trenerów i obsługi). W ramach własnej działalności EM System, prowadziłem również katering w trakcie dni wyścigowych. Mając ukończony organizowany przez PKWK kurs sędziego technicznego, obsługiwałem jako sędzia, pokazowe gonitwy na Krakowskich Błoniach.
Kierownik projektu
W zakres odpowiedzialności wchodziła koordynacja całego procesu modernizacji hipermarketów Tesco na nowy standard Tesco Extra. Przygotowanie harmonogramów prac, weryfikacja wyposażenia i określenie potrzeb w zakresie nowego wyposażenia, uzgodnienia z bankiem terminarza i zakresu planowanych instalacji terminali kart płatniczych. Przygotowanie szczegółowego zakresu i harmonogramu prac działu IT jako kluczowego elementu dla działania podstawowych działów obiektu. Nadzór nad terminowością i zgodnością ze standardami prac budowlanych oraz dostarczanego wyposażenia. Koordynacja wszystkich działów firmy mających wpływ na projekt (od logistyki i marketingu po dział budowlany i techniczny), przygotowywanie i prowadzenie spotkań i telekonferencji refitowych. Uzgadnianie prac firm zewnętrznych, takich jak agencje marketingowe, dostawcy specjalistycznego wyposażenia. Nadzór nad instalacjami urządzeń związanych z systemami informatycznymi: terminale bankowe, system kasowy, system PDCU itd. W sumie nadzorowałem 10 modernizacji, czasami kilka jednocześnie, w większości przy działających obiektach
Własna działalność
PM Konsulting
Koordynacja prac budowlanych oraz wszystkich formalności przy budowie myjni samoobsługowych dla firmy „Auto-Spa” oraz „Czysto.pl”. W zakres obowiązków wchodziły konsultacje przy projektowaniu nowych myjni, zapewnienie wszystkich formalności związanych z odbiorem budowlanym i uruchomieniem, w tym umowy z dostawcami mediów itd., rekrutacja obsługi, organizacja otwarciowych akcji marketingowych, koordynacja dostaw, rozładunków i montaży specjalistycznego wyposażenia, negocjacje z dostawcami i koordynacja instalacji łączy internetowych i pozostałych mediów.
Kierownik ds. Otwarć Nowych Sklepów.
W zakres odpowiedzialności wchodziła koordynacja całego procesu otwarcia nowych obiektów od małych supermarketów do centrów handlowych o pow. do 20.000mkw. Koordynacja całego procesu operacyjnego (rekrutacja, zatowarowanie, szkolenia itd.), prawidłowy, zgodny ze standardami montaż wyposażenia, kontrola terminowości prac budowlanych, dopełnienie wszystkich procedur formalno prawnych (kontakty ze służbami sanitarnymi itp.), poszukiwanie, negocjacje i wynajem lokali dla potrzeb szkoleniowych. Uzgadnianie z dostawcami standardu wyposażenia, w tym przeprowadzanie testów nowych wzorów. Poszukiwanie i wynajem lokali na potrzeby centrów rekrutacyjnych oraz ich całościowe wyposażenie, w tym doprowadzenie łączy telefonicznych i informatycznych. Nadzór nad instalacją systemu IT dla tych lokalizacji: typowych pakietów Office, treningowych systemów kasowych itp. Ustalanie terminów prac i podpisywanie umów na dostawy łączy z TP.sa.
Koordynacja projektów związanych z modernizacjami nietypowych obiektów jak np. centra ekspozycyjne. W sumie uruchomiłem ponad 70 obiektów Tesco o różnym formacie.
Od 2006r jestem zarejestrowany jako akredytowany ekspert HACAP w ramach:
Sektorowego Programu Operacyjnego – Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw
Działanie 2.1. „Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw poprzez doradztwo
Koordynacja projektów związanych z modernizacjami nietypowych obiektów jak np. centra ekspozycyjne. W sumie uruchomiłem ponad 70 obiektów Tesco o różnym formacie.
Od 2006r jestem zarejestrowany jako akredytowany ekspert HACAP w ramach:
Sektorowego Programu Operacyjnego – Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw
Działanie 2.1. „Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw poprzez doradztwo
Kierownik ds. wyposażenia
W zakresie odpowiedzialności było konsultowanie projektów nowych obiektów pod kątem zgodności ze specyfikacją dostarczanego wyposażenia, uzgadnianie standardów wyposażenia, w tym kluczowego dla działania obiektu systemu IT: kasy fiskalne, system wagowy, sprzęt komputerowy; negocjacje z dostawcami sprzętu, przygotowywanie zamówień dla otwieranych obiektów i nadzór nad ich prawidłowym i terminowym montażem w całym obiekcie.
Dokonywanie formalności celnych przy bezpośrednim imporcie wyposażenia, w tym boksów kasowych, kas fiskalnych i innego sprzętu IT.
Opracowywanie harmonogramów prac modernizacyjnych w istniejących obiektach, przygotowywanie specyfikacji wyposażenia i nadzór nad pracami modernizacyjnymi. Uzgodnienie zakresu i nadzór nad montażem instalacji nisko-prądowych, systemu kasowego i łączy telefonicznych.
Konsultacja przy uzgadnianiu list wyposażenia działów piekarniczych przy projektowaniu hipermarketów Hypernova.
W sumie uruchomiłem około 50 supermaketów Szalony Max, Albert i nadzorowałem modernizację ponad 60 obiektów.
Dokonywanie formalności celnych przy bezpośrednim imporcie wyposażenia, w tym boksów kasowych, kas fiskalnych i innego sprzętu IT.
Opracowywanie harmonogramów prac modernizacyjnych w istniejących obiektach, przygotowywanie specyfikacji wyposażenia i nadzór nad pracami modernizacyjnymi. Uzgodnienie zakresu i nadzór nad montażem instalacji nisko-prądowych, systemu kasowego i łączy telefonicznych.
Konsultacja przy uzgadnianiu list wyposażenia działów piekarniczych przy projektowaniu hipermarketów Hypernova.
W sumie uruchomiłem około 50 supermaketów Szalony Max, Albert i nadzorowałem modernizację ponad 60 obiektów.
Technolog
Fleury Michon Pologne s.a.
W zakres odpowiedzialności wchodziło opracowywanie receptur nowych produktów, wdrażanie norm zakładowych, kontrola parametrów procesu produkcyjnego (wyrób, zamrażanie i składowanie), kontakty ze służbami sanitarnymi, koordynacja otwarć nowych piekarni, w tym szkolenie i rekrutacja załogi, dobór wyposażenia dla nowych linii i obiektów. W sumie uruchomiłem około 20 obiektów
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Monterzy/Serwisanci
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Rajdy konne, canoing, turystyka górska, nurkowanie
Grupy
WieliczkaCity.pl
Wieliczka City - jest jedynym w internecie portalem informacyjnym dotyczącym miasta Wieliczki i okolic godnym jakiejkolwiek uwagi. Wyróżniamy się estetyką, ilością wiadomości, zdjęć, artykułów i wszel