Umiejętności
Marketing
Project Management
Public Relations
rekrutacja
Zarządzanie projektem metodą Agile
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
negocjacje handlowe
Prawo pracy
Planowanie projektów
zarządzanie biurem
Tworzenie procedur
Zarządzanie projektami PRINCE2 (Practitioner)
prowadzenie projektów
Zarządzanie zakupami
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Project and Procurement Manager
• przygotowanie i prowadzenie projektu migracji trzech Data Center z Lublina za granicę;
• zarządzanie zespołami zaangażowanymi w realizację projektu, rozwiazywanie konfliktów;
• monitorowanie i kontrola postępów, budżetu, zasobów;
• zarządzanie ryzykiem, reagowanie na zmiany w projekcie;
• przygotowanie procedur zakupowych firmy we współpracy z Zarządem;
• analiza danych zakupowych w celu optymalizacji procesów i identyfikacji możliwości oszczędności;
• zarządzanie procesem zakupów (identyfikacja potrzeb, negocjacje, finalizacja transakcji);
• monitorowanie rynku dostawców, zarządzanie relacjami i zarządzanie ryzykiem dostawców;
• monitorowanie stałych umów współpracy w celu poszukiwania optymalnych strategii zakupowych.
• zarządzanie zespołami zaangażowanymi w realizację projektu, rozwiazywanie konfliktów;
• monitorowanie i kontrola postępów, budżetu, zasobów;
• zarządzanie ryzykiem, reagowanie na zmiany w projekcie;
• przygotowanie procedur zakupowych firmy we współpracy z Zarządem;
• analiza danych zakupowych w celu optymalizacji procesów i identyfikacji możliwości oszczędności;
• zarządzanie procesem zakupów (identyfikacja potrzeb, negocjacje, finalizacja transakcji);
• monitorowanie rynku dostawców, zarządzanie relacjami i zarządzanie ryzykiem dostawców;
• monitorowanie stałych umów współpracy w celu poszukiwania optymalnych strategii zakupowych.
Kierownik Projektu (Project Manager)
Polskie Centrum Fotoniki i Światłowodów
• przygotowywanie i zarządzanie projektami B+R oraz komercyjnymi zgodnie z przyjętą metodyką;
• zarządzanie zespołami, analiza ryzyk, nadzorowanie budżetów, raportowanie KPI i postępu prac;
• prowadzenie audytów, tworzenie wewnętrznych procedur, optymalizacja procesów biznesowych i technicznych, wdrożenie CRM, analiza otoczenia biznesowego i ocena rentowności projektów;
• analiza i rozwój portfela produktów, zarządzanie procesem tworzenia i komercjalizacji produktów;
• zarządzanie działem sprzedaży specjalistycznej aparatury i materiałów do wytwarzania światłowodów;
• nadzorowanie procesu zamówień i udziału w przetargach, budowanie relacji z dostawcami;
• prowadzenie biura Klastra Fotoniki i Światłowodów, organizacja pracy i zarządzanie zespołem, tworzenie strategii marketingowej, nawiązywanie współpracy, organizacja szkoleń i spotkań;
• przygotowywanie i procesowanie umów, dokumentów oraz raportowanie wyników.
• zarządzanie zespołami, analiza ryzyk, nadzorowanie budżetów, raportowanie KPI i postępu prac;
• prowadzenie audytów, tworzenie wewnętrznych procedur, optymalizacja procesów biznesowych i technicznych, wdrożenie CRM, analiza otoczenia biznesowego i ocena rentowności projektów;
• analiza i rozwój portfela produktów, zarządzanie procesem tworzenia i komercjalizacji produktów;
• zarządzanie działem sprzedaży specjalistycznej aparatury i materiałów do wytwarzania światłowodów;
• nadzorowanie procesu zamówień i udziału w przetargach, budowanie relacji z dostawcami;
• prowadzenie biura Klastra Fotoniki i Światłowodów, organizacja pracy i zarządzanie zespołem, tworzenie strategii marketingowej, nawiązywanie współpracy, organizacja szkoleń i spotkań;
• przygotowywanie i procesowanie umów, dokumentów oraz raportowanie wyników.
Specjalista ds. komercjalizacji i marketingu
Galeria Olimp
• realizowanie projektów w zakresie informatyzacji i infrastruktury technicznej, analiza procesów, identyfikacja obszarów do udoskonalenia oraz opracowywanie lub wybór rozwiązań do wdrożenia;
• analizy wynajmu powierzchni, rozliczenia, kontrola rentowności działań, planowanie budżetu działu;
• poszukiwanie dostawców, analiza ofert, zamówienia usług i materiałów, optymalizacja kosztów;
• komercjalizacja powierzchni, współpraca z najemcami, procesowanie dokumentów, raportowanie.
• analizy wynajmu powierzchni, rozliczenia, kontrola rentowności działań, planowanie budżetu działu;
• poszukiwanie dostawców, analiza ofert, zamówienia usług i materiałów, optymalizacja kosztów;
• komercjalizacja powierzchni, współpraca z najemcami, procesowanie dokumentów, raportowanie.
Koordynator Oddziału w Lublinie
• utworzenie oddziałów i zarządzanie biurami w Lublinie i Białymstoku, reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami i uczelniami, realizowanie projektów szkoleniowych i edukacyjnych;
• budowanie zespołów, motywowanie, udzielanie wsparcia merytorycznego i organizacyjnego;
• monitorowanie i wsparcie prowadzonych projektów IT, współpraca z zespołami i klientami w całym kraju, optymalizacja procesów biznesowych i technicznych, zarządzanie komunikacją i PR;
• planowanie budżetu oddziałów, zarządzanie obiegiem dokumentów, zaopatrzeniem, raportowanie;
• opieka techniczna oraz administracyjna nad wyposażeniem, biurami i lokalnymi serwerowniami.
• budowanie zespołów, motywowanie, udzielanie wsparcia merytorycznego i organizacyjnego;
• monitorowanie i wsparcie prowadzonych projektów IT, współpraca z zespołami i klientami w całym kraju, optymalizacja procesów biznesowych i technicznych, zarządzanie komunikacją i PR;
• planowanie budżetu oddziałów, zarządzanie obiegiem dokumentów, zaopatrzeniem, raportowanie;
• opieka techniczna oraz administracyjna nad wyposażeniem, biurami i lokalnymi serwerowniami.
Starszy Specjalista ds. Handlowych / Product Manager
• zarządzanie projektem produkcji i komercjalizacji systemu IT do zarządzania nieruchomościami;
• budowanie zespołu, tworzenie budżetu i harmonogramu projektu, kontrola realizacji i KPI;
• współpraca z działami firmy i klientami w celu zrozumienia potrzeb oraz dopasowania rozwiązań, narzędzi i metod działania do optymalnego realizowania procesu produkcji oprogramowania;
• zarządzanie produktem i zespołem, planowanie strategii marketingowej i sprzedażowej;
• nawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi, udział w spotkaniach i konferencjach branżowych, budowanie marki, analizy otoczenia biznesowego i monitorowanie konkurencji;
• sprzedaż produktu, wdrożenia u klientów, prowadzenie prezentacji i szkoleń powdrożeniowych.
• budowanie zespołu, tworzenie budżetu i harmonogramu projektu, kontrola realizacji i KPI;
• współpraca z działami firmy i klientami w celu zrozumienia potrzeb oraz dopasowania rozwiązań, narzędzi i metod działania do optymalnego realizowania procesu produkcji oprogramowania;
• zarządzanie produktem i zespołem, planowanie strategii marketingowej i sprzedażowej;
• nawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi, udział w spotkaniach i konferencjach branżowych, budowanie marki, analizy otoczenia biznesowego i monitorowanie konkurencji;
• sprzedaż produktu, wdrożenia u klientów, prowadzenie prezentacji i szkoleń powdrożeniowych.
Specjalista ds. marketingu internetowego
• sprzedaż usług marketingu i analityki internetowej, budowanie relacji z klientami, tworzenie media planów, obsługa systemów analitycznych oraz przygotowywanie analiz, zestawień i raportów;
• zapewnianie wysokiej jakości obsługi i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
• organizowanie oraz prowadzenie szkoleń i prezentacji dla przedsiębiorców i studentów.
• zapewnianie wysokiej jakości obsługi i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
• organizowanie oraz prowadzenie szkoleń i prezentacji dla przedsiębiorców i studentów.
Menadżer ds. marketingu
• działalność marketingowa i obsługa biura – przygotowywanie materiałów reklamowych, umów i ofert handlowych, współpraca z wszystkimi działami firmy, organizacja wyjazdów i spotkań firmowych;
• działalność PR – zgłoszenia do konkursów, redagowanie biuletynu firmowego, kontakt z mediami;
• szkolenia klientów w zakresie korzystania z rozwiązań EDI (Electronic Data Interchange).
• działalność PR – zgłoszenia do konkursów, redagowanie biuletynu firmowego, kontakt z mediami;
• szkolenia klientów w zakresie korzystania z rozwiązań EDI (Electronic Data Interchange).
Szkolenia i kursy
Certyfikat PRINCE2 Practitioner
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Turystyka zagraniczna i krajowa
Motoryzacja – motocykle zabytkowe www.rajdlubelski.pl
Historia
Motoryzacja – motocykle zabytkowe www.rajdlubelski.pl
Historia
Organizacje
2010 - ... Stowarzyszenie Miłośników Motocykli Zabytkowych LGW Partyzant
2003-2006 Lubelskie Studenckie Forum Business Centre Club
2001-2006 Koło Naukowe Menedżerów
2003-2006 Lubelskie Studenckie Forum Business Centre Club
2001-2006 Koło Naukowe Menedżerów
Grupy
DARMOWE SZKOLENIA ALTKOM
Informacje o bezpłatnych szkoleniach online oraz seminariach organizowanych przez ALTKOM AKADEMIA S.A.
http://www.altkomakademia.pl/efs
https://www.facebook.com/altkomakademia
Google hacking
Co ciekawego można znaleźć za pomocą Google? Jakie tajemnicze strony, tajne pliki, boczne furtki i tylne drzwi do serwisów WWW pokazują się w wynikach wyszukiwania Google?
Konferencje Internet Standard
Grupa sympatyków konferencji organizowanych przez InternetSTANDARD. Chcesz być na bieżąco informowany o wszystkich nowinkach? Przyłącz się :)
Kredyt Studencki
Grupa skupia osoby, które pobierają/spłacają/ubiegają się o Preferencyjny Kredyt Studencki.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?