Paweł Łuczkiewicz
Trener Sprzedaży COACH
Jedlina-Zdrój,
dolnośląskie
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zmiany Kina, Kierownik Barowy
CINEMA3D S.A.
Realizacja zamówień towaru do baru kinowego, przeprowadzanie oraz rozliczanie inwentaryzacji tygodniowych oraz miesięcznych, sporządzanie raportów sprzedaży, raportów dla dystrybutorów, współpraca z lokalnymi hurtowniami oraz przedstawicielami handlowymi, rozliczanie kasjerów z utargów, sporządzanie dokumentacji KW, KP, Raportów kasowych etc. Sporządzanie wpłat utargów do banku, zarządzanie podległym zespołem pracowników (30 osób), nadzór nad wykonywanymi zadaniami przez pracowników.
Kierownik Działu Suchego 3/4 marketu,Kierownik Zmiany
Koordynowanie pracy podległych pracowników, kontrolowanie poziomu zamówień asortymentu towarowego przez pracowników poszczególnych działów marketu, dbanie nad dostępnością towarów oraz ciągłością sprzedaży, przeprowadzanie zebrań z pracownikami (przekazywanie uwag, zaleceń itp.), przeprowadzanie inwentaryzacji cyklicznych marketu, dbanie o wyniki ekonomiczne (marże, obrót, straty), współpraca z przedstawicielami handlowymi, tworzenie zamówień towarów, planowanie poziomów zamówień towaru na akcje marketingowe, promocyjne itp. zarządzanie gospodarką magazynową, współpraca z instytucjami zewnętrznymi Sanepid, PIP. Ustalanie grafików czasu pracy, przeprowadzanie audytów wewnętrznych na poszczególnych działach.
Dyrektor Regionalny
GTI LOSS Grupa Target Investment
Utworzenie od podstaw działów handlowych w ośmiu województwach zachodniej części Polski, przeprowadzanie rekrutacji przedstawicieli handlowych oraz menadżerów regionu, szkolenie oraz wdrażanie do pracy. Rozwój sprzedaży na przydzielonym obszarze, opracowywanie strategii rozwoju sprzedaży, udział w cyklicznych naradach z kadrą dyrektorską, sporządzanie raportów, analiz sprzedażowych. Wprowadzanie nowych projektów reklamowo – marketingowych, wdrożenie systemu profesjonalnej obsługi klienta, wyznaczanie celów oraz zadań do realizacji przez utworzone zespoły handlowe, koordynowanie prac poszczególnych działów handlowych, rozliczanie ich z wykonanej pracy.
Z-ca Kierownika Marketu
Tworzenie zamówień towarów, zarządzanie 16 osobowym zespołem pracowników, wyznaczanie zadań, tworzenie grafików czasu pracy, dbanie nad dostępnością produktów w sklepie oraz zapewnienie ciągłości sprzedaży, czuwanie nad powstawaniem strat oraz zapobieganie w ich powstawaniu, rozliczanie kasjerów z utargów, sporządzanie raportów, analiza oraz monitoring jakości obsługi klientów, zarządzanie zapasem towaru oraz gospodarką magazynową, przeprowadzanie akcji marketingowych wg zaleceń centrali, czuwanie nad porządkiem oraz czystością na Sali sprzedaży oraz w obrębie sklepu.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą